Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13801 til 13820 af 23765
  • fejlkilde i isens smeltevarme

    Forumindlæg
    Kan man skrive, at følgende er en fejlkilde, når man skriver en rapport om ISENS SMELTEVARME. hvis en isterings kerne er under 0ºC, vil det formindske t_slut og give en større L værdi, for isen vil altså opfører sig som et stof større smeltevarme end is.
  • Hvor mange solceller til et komfur

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål omkring min nv rapport angående solceller. Spørgsmålet lyder: Et komfur bruger 3000 W. Hvor mange solcellepaneler skal der til at forsyne et komfur med den ?effekt? Hvor stort et areal vil det cirka fylde?
  • Hvordan beregner man massen af Na2CO3?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har kemi rapport for. Hvordan beregner jeg massen af Na2CO3? Rådata: Vægten inden Natrium: 53,42g Masse af digel og lå: 60,251g efter opvarmning er den 57,55g Beregnede Resultater: Masse af NaHCO3 Masse af fast produkt: 6,831g 2,701g
  • Reaktion mellem Ag+ og SCN-, hvorfor lige dem?

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg sidder midt i en rapport der omhandler ligevægt. Nu er jeg så bare blevet nysgerrig, og vil gerne vide hvorfor SCN- hellere vil reagere med Ag+, end med Fe+3. Håber at i kan hjælpe :)
  • Geografi HJÆLP HASTER

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive en rapport om Tyskland.... Jeg skal bl.a. skrive om Tysklands tekniske forhold og produktion..... Hvad er "Tekniske forhold"? Hvad kan man skrive under "Tekniske forhold" og "Produktion"? På forhånd tak!
  • indgreb i ligevægtssystem

    Forumindlæg
    jeg er ved at skrive rapport om ligevægt hvor vi bla. skal fortynde KMnO4 hvordan er reaktionsbrøken? vi skal og tilsætte ascorbinsyre til FeSCN hvor ved Fe(III) reduseres til Fe(II) hvordan er reaktionsskemaet? på forhånd tak
  • Aromatisk caroxylsyrer - egenskaber?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal lave en rapport over carboxylsyrer, men er der nogle der kender egenskaberne for aromatiske carboxylsyrer. Altså med at de soder under forbrænding osv. Håber der er nogle der kan hjælpe. Venlig hilsen Jeppe
  • Differentialligninger:

    Forumindlæg
    Hej, SP. Jeg sidder i et lille dillemama. Jeg skal aflevere en rapport om differentialligninger, men jeg kan ikke lige dreje dette spørgsmål: En redegørelse for sammenhængen mellem eksponentiel vækst og differentialligninger. Kan nogle forklare sammenhængen? Tak på forhånd.
  • Hjælp - det haster lidt.

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville bare hører om nogen kunne hjælpe mig. Jeg skal skrive om tre forskellige medie former, som har udtrykte sig forskelliget om en handling. Jeg vil simpelthen ikke hvilken historie / handling jeg skal tage, og hvordan jeg skal skrive en rapport om det. - Håber nogen kan hjælpe. tak...
  • TLC

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en rapport om TLC af spinat, vi bruger forskellige løbevæske, hexan, toulene og acetone. Hvad kan jeg komme ind på i mit teoriafsnit? Til en start har jeg forklaret hvad TLC er, helt basic Vh og på forhånd tak
  • Enheder i IT Interactive VIGTIGT!!!!

    Forumindlæg
    Hvordan laver man endheder i IT Interactive? Hvordan regner man med enhederne i IT Interactive? Og hvordan sætter man dem ind i ligningen? Det er meget vigtgi da det skal bruges til en vigtig rapport, så jeg ville sætte pris på at i ville hjælpe mig. I kan eventuel give mig nogle li...
  • indgreb i et ligevægtssystem

    Forumindlæg
    kan ikke lige svare på dette spm i min rapport: Hvis man anvender overskud af SCN-, kan Fe3+ binde flere thiocyanationer til sig? Skriv formlen for det kompleks, som indeholder 3 thiocyanationer(SCN-). håber nogle ka help?
  • Fodbold.

    Forumindlæg
    Hej alle sp.dk bruger. Jeg har fået til opgave at skrive en rapport om sport, jeg har valgt at skrive om fordbold, da jeg selv går til det. Er der nogen her inde der også gøre det, for så vil jeg gerne stille spørgsmål. ///morten
  • Biologirapport

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en mindst 8 sider lang rapport om søen. men jeg kan bare ikke komme videre. jeg er startet på noget om vandet i søen, og nu er jeg lost! er der nogen der kan hjælpe mig videre?????
  • Kønshormoner

    Forumindlæg
    Jeg er snart færdig med min rapport, men mangler 1 sidste spørgsmål, som jeg er meget i tvivl om, og håber på at nogle kune hjælpe. Hvem danner mest FSH - Mænd, ikke gravide kvinder eller gravide kvinder? Og hvorfor?
  • hess lov

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en rapport om Hess lov, er der en sød sjæl der kan hjælpe med at svare på hvad der står i det vedhæftede dokument jeg har lagt op. Der hvor der står "forberedelse". Er helt lost, det haster en smule. Tak på forhånd :)
  • Hjælp til centrifugalkraft

    Forumindlæg
    HEj Jeg er ved at skrive en rapport som produktionsteknolog og skal i den forbindelsel regne på om en gynge kan holde. der for skal jeg kune regne en acc på min gynge men ken ikke rigtig finde noget om det nogen der kan hjælpe?? MVh Morten Holm
  • Vertikal Kollision

    Forumindlæg
    Hej! Jeg står og skal skrive en rapport omkring Vertikal Kollision men jeg kan sku ikke finde noget info omkring dette (Som form af formler, teori osv..) . Hvis i har nogle links eller bøger omkring dette må I meget gerne smide dem her I!!. Mange Tak!
  • Haster, studieretningsopgave

    Forumindlæg
    Link: http://www2.slagelse-gym.dk/web/hy/paed/1aardocs/kemi_rapport_final.doc Hej nogen der vil forklare mig, hvor personen i opgaven har antaget nogle værdier i teorien, angående opløselighed, og så bruger det som sammenligning, senere i opgaven? På forhånd tusind tak
  • Nogle hjælpsomme hænder derude?

    Forumindlæg
    God aften folkens! Ville høre om nogle kunne hjælpe mig lidt. Har brug for nogle billeder (gerne selvlavede) som er i google til min rapport om energi. Det skal være et billed hvor en el-kedel, et ur, en vægt og en energimåler er i den. Takker på forhånd. :)