Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14061 til 14080 af 109300
  • Eksamenssæt 2004

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med eksamenssæt fra SPANSK studentereksamen 2004, eller ved hvor det kan hentes???Vil UTROLIG GERNE have fat i det!
  • Fysikeksamen 2005

    Forumindlæg
    Hej.Har nogen været til studentereksamen i striftlig fysik?.Jeg skal have fysik på A-niveau og ville derfor meget gerne se besvarelsen af dette eksamenssæt.
  • AT-eksamen

    Forumindlæg
    Hej venner Jeg vil lige hører om der er nogen der ved, om man dumper studentereksamen hvis man dumper AT, selvom ens gennemsnit er langt over 2,0? Tak på forhånd
  • stil

    Forumindlæg
    nogen som har haft "Skriftlig dansk" studentereksamen maj-juna 2005. og skrevet stil om et af emnerne??? er tatal lost..
  • Biologi skr. eksam 2005?

    Forumindlæg
    er der nogen herinde der ved hvorn studentereksams opg. for biologi ser ud både maj og sygeeksams opg...
  • bare lidt hjælp til terminsprøverne i år.

    Forumindlæg
    Hej.Ville høre om der var nogle der ville hjælpe mig?Ville gerne kigge lidt på nogle op gaver fra studentereksamen i 2005 og 2004? Hvilke opgaver var der, nogle der ved det?På forhånd tak.
  • A good night's sleep ?

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde der ved i hvilket år stilhæftet af ovennævnte titel, blev brugt til studentereksamen?
  • virkemidler

    Forumindlæg
    skal op i studentereksamen i skriftlig dansk imorgen, men er lidt usikker på hvad der menes med at gøre rede for forfatterens virkemidler..? hvad indbefatter vikemidler?? sproget? på forhånd tak
  • YO SOY UN LATIN KING

    Forumindlæg
    Dette er titlen på den skriftlige spansk betynder sprog, højt niveau studentereksamen maj 2006. Nogen der har skrevet den? Har brug for hjælp til oversættelsen. Mvh nspcph
  • Ekstra høj niveau...

    Forumindlæg
    Hej.. Hvis jeg har høj niveau enkeltfag udover de to høj niveau fra min studentereksamen, bliver det så talt som tre høj-niveau og ganget med 1,03? På forhånd tak..
  • HJÆLP! omk. eksame stil FRB 2006

    Forumindlæg
    Er der nogen der har studentereksame opgaven fra 2006 fransk begyndersprog højt niveau liggende? Det ville være det bedste i verden.
  • "Bondepigen" Af Emil Aarestrup

    Forumindlæg
    Dette digt tilhører enten studentereksamen 2005 eller 2006. Skal bruge hjælp til hvilke synspunkter der skal tages fat på. Er helt lost.
  • Har du " in the national gallery

    Forumindlæg
    Nogen der sidder med opgaven " in then national gallery" fra studentereksamen udover dem der self er på studieport. så er jeg meget interesseret ? Hilsen Sandra.
  • Eksamensopgaver (SF)

    Forumindlæg
    Hey... er der ikke nogle herinde som kan oploade deres besvareler mm. fra studentereksamen sidste år i SF! mange tak! ps. gerne den med hjælpemdler!
  • Eksamen skr. bio

    Forumindlæg
    En der vil kigge mine besvarelser igennem i min skr. biologi studentereksamen. Og måske komme med en karakter. skriv så sender jeg den. Takker
  • Hjælp.....

    Forumindlæg
    Hey... Sidder og skriver en opgave om roadpricing i københavn fra studentereksamen 2005... er der nogen der har skrevet den, for vil virkleig gerne se en opgave....
  • VUC

    Forumindlæg
    HellO :) Kan man efter afsluttet studentereksamen opgradere med 1-2 fag på vuc og derefter få ganget sit studentereksamensnit med 1,03-1,06?
  • Dumpe afsluttende fag.

    Forumindlæg
    Jeg skal aflutte biologi her til sommer og får muligvis under 02, kan jeg så stadig få min studentereksamen i 3.g?
  • FRIGIVELSE AF STX SKRIFTLIGE EKSAMENER

    Forumindlæg
    Ja, som overskriften siger. Nogen der ved hvonår de skiftlige årskarakterer fra studentereksamen bliver frigivet? Eller får man dem først den dag man får eksamensbeviset? Speedometer007
  • Klage over skrifltig karakter

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan klager man over en skriftlig karakter ved studentereksamen? Venlig hilsen og på forhånd tak for svar, Rasmus Elmelund.