Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 14121 til 14140 af 154034
  • Stil fremhævning af noget????

    Forumindlæg
    Hvis jeg har en bestemt sætning som jeg gerne vil have at læser lægger specielt mærke til, hvad gør jeg så?\n\n\nVille det være forkert at mærkere den med fed eller måske kursiv?\n\nVille det virke forkert på en dansklærer?
  • Analyse/tolkning af korantekst

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at analysere og fortolke denne korantekst? Eller give nogle stikord der kan hjælpe mig på vej?
  • Hjælp til at dividere. :)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er en ung dreng på 17 år.. Der har gået på lidt forskellige skoler, lært 30 måder at dividere på, nu kan jeg slet ikke finde ud af det. Jeg tænkte, at der MÅ være en herinde der kan forklare mig det d: Den måde jeg bruger lige pt. (som jeg ikke kan finde ud af) er stillet op sådan her....
  • dansk eksame

    Forumindlæg
    Heej er der nogen som har været op i skrf. dansk i dag??? og hvilke emner var der??
  • scaffolding

    Forumindlæg
    Skal skrive et scaffolding til en artikel jeg har læst, men jeg har aldrig skrevet scaffolding i engelsk før, nogen der kan hjælpe med hvad scaffolding er og hvordan man skal skrive et?
  • Opsamenssæt

    Forumindlæg
    Hej,Er der nogle der kan komme med et link til, hvor jeg kan finde årsprøver/eksamenssæt/terminsprøver for 1.g (gymnasie)??Eller HF?Bjarke
  • Den amerikanske borgerkrig

    Forumindlæg
    Hvorfor ønskede nord ikke slaveri?
  • Sygeeksamen?

    Forumindlæg
    Hejsa,Jeg var så uheldig at være syg på dagen hvor jeg skulle ha været til spansk mundtlig eksamen.Hvornår er sygeeksamen normalt, hvis nogen ved det? jeg har intet fået at vide
  • hjælp til beregning

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan hjælpe mig med nogle beregninger som jeg brug for hjælp. Vil skriv opgaven her men den er meget lang så tænke hvis i har en email så kunne jeg sende den også kunne i ligge kigge på den og hjælpe mig :-)
  • Karakter - Højnivea

    Forumindlæg
    Jeg kom til at tænke på, hvordan den endelige karakter bliver givet, når man skal have høj niveau næste år.. Nu er det sådan at jeg var heldig at få 10, kommer det til at have indflydelse på min endelige karakter?
  • terminsprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal imorgen til terminsprøve i fysik. Hvordan foregår det? Har jeg først prøve uden hjælpemidler eller hvordan? For at være ærlig, så er jeg elendig til fysik. Er der nogen der har nogen gode noter eller lign., som jeg må låne til imorgen? / Malene
  • tværfaglig opgave

    Forumindlæg
    Ved nogen 1: Hvor lang tid man har til at skrive den tværfaglige opgave?2: Hvornår den skrives?3: Hvor lang den må være? Bliver man udelukkende bedømt mundtligt, via opgaven som synopsis til eksamen, eller bedømmes selve opgaven?
  • Metalitteratur og postmodernisme

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen!har læst bogen "Fugls føde" af Peter Seeberg og skal i denne sammenhæng finde noget om metalitteratur og postmodernismen. har fået at vide, at metalitteratur er litteratur, hvor der skrives om bøger eller sådan, men har ikke sådan rigtigt forstået, hvor vidt det har nog...
  • Afroamerikanernes historie - Video 5 - Afstemningen er afsluttet

    Forumindlæg
    Filmen er lavet af Oskar Jacobsen Halken. Stem på denne video ved at sende VIDEO 5 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takst) Dette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde Festival 2009. Se alle videoer i konkurrencen her.
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder nu, og vil gerne forbreder mig til Examen hvad skal jeg focus på. Jeg ved faktisk ikke på hvad skal jeg starter . tak
  • stuetemperatur

    Forumindlæg
    Jeg skal regne noget gibbs energi og skal bruge stuetemperatur (som vi ikke lige målte da vi lavede forsøget) - men hvad siger man det normalt er - er der ikke en form for standard når man regner i kemi?
  • dansk

    Forumindlæg
    Goddag er der en der kan hjælpe mig med disse opgaver... Det er vigtigt at I hjælper mig.. http://peecee.dk/?id=23961 http://peecee.dk/?id=23962 På forhånd mange tak
  • Bestået eller dumpet

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Som mange af jer herinde har jeg også fået huen på. Jeg sad og kiggede på mit eksamensbevis og fik øje på min uheldige matematik karakter fra 1.g. Jeg har afsluttet matematik på c niveau med en mundtlig karakter på 00 og en skriftklog karakter på 4. Spørgsmålet er så, er jeg dump...
  • SSO klagefrist?

    Forumindlæg
    Nu er det sådan at jeg har tænkt mig at klage over min SSO karakter og har lige fået min opgave tilbage hvor jeg er meget uenig med min lære... Ville så bare lige vide hvor lang den her klagefrist er? På forhånd tak...
  • årsprøve

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i matematik den 04/06.... jeg vil hører om hvordan det forgår (altså årsprøven)og hvordan jeg skal endlig forberede mig... tak