Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14121 til 14140 af 57177
  • Fysik A studentereksamen 2010 aug

    Forumindlæg
    hej folkens er der nogen der ligger inde med Fysik A studentereksamen 2010 aug, som ville være sød at ligge den her op såå vi andre kan have glæde af den :-) tak på forhånd !
  • Datering af havvand

    Forumindlæg
    ---
  • Nettobidrag

    Forumindlæg
    Hej Vi sidder til årsprøve i samfundsfag, og har trukket velfærdsstaten, og kommer i tvivl om begrebet "nettobidrag". Er der en der kan forklare hvad det er? Tak på forhånd
  • Hvad er reglerne for brug af IT89 til skriftlig matematik på HHX?

    Forumindlæg
    Hej folkens. Håber der er nogen der kan give et hurtigt svar. Må man godt solve på IT89 til en skriftlig matematik eksamen på HHX på b-niveau?
  • Engelsk A eksamen

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg ville høre om nogen kan fortælle mig hvor jeg kan øve mig på del. prøve 1 i Engelsk A? Jeg har virkelig svært ved opgave A, hvor man skal finde fejlen og rette dem og bagefter skrive hvad fejlen er.
  • Partiel integration ?

    Forumindlæg
    Hej Alle Hvornår er det man skal bruge partiel integration/Integration ved substitution ? - Jeg bytter virkelig meget rundt på disse to. Tak på forhånd :)
  • HTX A-niveau

    Forumindlæg
    Kan man have 5 A-niveau fag på HTX? Og kan man vælge engelsk på A-niveau?
  • projektion.

    Forumindlæg
    Hvad er projektion? Er det bare vektor på vektor?
  • Facitliste MAT C (hf)

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg arbejder fuldtid men må stoppe snart grundet en skade og skal igang med at tage MAT C på HF som fjernundervisning. Men mangler en facitliste så jeg kan tjekke at resultatet jeg kommer frem til er korrekt når jeg sidder og laver opgaver. Er vant til der i andre mat bøger er en fac...
  • biotek

    Forumindlæg
    Nogen der har en besvarelse af opgave 3 fra bioteknologi a eksamen 2010?
  • 2. grads ligning

    Forumindlæg
    hej! sidder med en matematik opgave, som jeg ikke har nogen anelse om hvordan jeg skal løse... 2x^2-8x+6=0 ville blive meget glad for noget hjæp?? (^2 = hævet i anden)
  • Hvilket gymnasium

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart til at gå i 9. Klasse og jeg vil gerne være civilingeniør inden for medicin og teknologi. Men jeg ved ikke hvilket gymnasium jeg skal vælge. Er der nogle som kan hjælpe ?
  • mat skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej har været til mat eksamen skriftlig b niveau-Hf og jeg fik at vide at karakteren ville blive offentliggjort den 20, men når jeg går på fronter så kan jeg ikke se at de har sat mit karakter ind, er der nogle der på b niveau hf der har fået deres karakter i mat?
  • Christa Moog: Es ist 15 Uhr

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder netop og er ved at analysere og fortolke novellen "Es ist 15 Uhr" af Christa Moog. Jeg har læst og oversat den op til flere gange og er nu kommet til analysen, men har lidt problemer med symbolerne. Til jer som kender teksten - Hvad er politiet i DDR et symbol på? Alts...
  • Karaktergivning, hvornår gives det?

    Forumindlæg
    Hej alle SP'ER. Har et spørgsmål som lyder, at hvornår på året gives der karakterergivning, altså jeg ved at der gives i alt 3, 2 standpunkt og derefter årskarakter. men men men, ville vide hvornår på året de forskellige bliver givet. Tak på forhånd.
  • Søger finansøkonomer til rådgivning om uddannelse

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg går her i mit sabbatår, og er nu ret så sikker på, at finansøkonom-vejen er den jeg vil gå, idet jeg er ret så overbvist om, at ejendomsmægler skal være mit kommende fag. MEN... Adgangskravene er Engelsk C samt Matematik B eller Virksomhedsøkonomi B. Jeg har bestået Engelsk A-niveau, ...
  • RETTELSE AF MIN STIL

    Forumindlæg
    ...DIVORCED, BEHEADED, SURVIVED Den er en smule roddet, håber nogen kan lave lidt orden i det :)
  • Karakterer

    Forumindlæg
    Hej! er karakterene man får i 1.g vigtige, altså kommer de til at tælle? mine standpunktkarakter i 1 og 2.g er virkelig dårlige, og her i 3.g har jeg fået gode karakterer. hvilken af dem kommer til at tælle? jeg er nemlig bange for at det er mine dårlige karakterer fra 1 og 2.g der kommer til at ...
  • Gymnasium og Universitet

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige et par ting jeg vil spørge om. 1) Hvis man har valgt hhx efter 9. klasse, kan man så stadig vælge noget andet i universitet? f.eks litteratur, historie eller humaniora? 2) Er der egentlig idræt på hhx ?
  • Hvad er k i ensvinklede trekanter?

    Forumindlæg
    Se vedhæftet billede af formler. På forhånd tak