Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14341 til 14360 af 23877
  • Poetic Justice

    Forumindlæg
    Heej (; jeg igang med at skrive en analyse om Poetic Justice tænkte på om nogle ville oplyse ders mail så når jeg færdig så ville nogle kigge/rette på den (:
  • Sætningsanalyse på computer

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved, om man kan analysere sætninger på computeren? Fx med et program? Altså med alle ledene - ikke kun X og O - subjekt, verballed, ind- og direkte objekt osv.
  • arkitekturbillede?

    Forumindlæg
    Hej... Jeg er igang med at lave en analyse af maleriet "Menneskene i deres synd overrasket af dommedag" Men jeg er i tvivl om, om det er et arkitekturbillede. Hvad er et arkitekturbillede? Håber i kan hjælpe mig - Jeppe
  • Analysemodel til et guldaldermaleri

    Forumindlæg
    Jeg mangler virkelig en analysemodel til et guldaldermaleri, eller en fremgangsmåde. Er der nogle af jer søde mennesker der ligger inde med det? Eller som har nogle guldkorn omkring det, at skulle analysere et guldaldermaleri? På forhånd tak :-)!
  • Sidetemaer

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at lave en analyse af filmen Drømmen og jeg kan ikke finde på nogen sidetemaer som passer til. Jeg vil blive overlykkelig hvis der er en/eller flere derude der vil give mig en ide. Mange tak på forhånd.
  • Dansk opgave 2.g det forsømte forår.

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der ikke en som har et godt bud på en problemformulering til romanen det forsømte forår? den skal indeholde et redegørende, et analyserende og et fortolkende spørgsmål samt et overordnet. På forhånd tak :) håber der er nogle som kan hjælpe.
  • Værdikædeanalyse

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en aflevering for om Montana. Jeg har fået til opgave at lave en værdikæde analyse. Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er. Er det selve modellen, eller skal man bare skrive løst uden værdikædemodellen. Mvh
  • Herman bang - Den sidste aften - fortolkning

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Skal skirve stil om Herman Bangs, "Den sidsteaften".. Dvs. en analyse og fortolkning.. Ville høre om der var nogen der havde nogle notater om denne, da jeg ikke lige kan gennemskue den. På forhånd tak.
  • Loose Change

    Forumindlæg
    I mit essay (til i morgen) skal jeg skrive 700-900 ord, hvori der er en analyse af Loose Change. OG, og, og - et kortere essay (200-300) ord med en diskussion om hvordan vestlige lande bekæmper teorisme! ??????? Hjælp..
  • HJÆLP!! engelsk

    Forumindlæg
    hej! Jeg skal analysere "A simple Exchange of Niceties" og mangler inspiration til at komme igang. er der nogle der ligger inde med den og eventuelt vil sende den til mig? tak på forhånd (: - det ville være en stor hjælp!
  • Værdikæde for handelsvirksomhed?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal udarbejde en værdikædeanalyse for en detailhandlesvirksomhed (Synoptik). Hvordan skal jeg analysere primæraktiviteterne? Bliver jeg nødt til at droppe "produktion" og "udgående logistik"?
  • Hurtig hjælp:(

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en stil. Men jeg er gået i stå. Der er et punkt som jeg ikke forstå. Hvad menes der med motiver redegørelse af analyse???? Håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd:)
  • Den fattige piges sang ved vuggen

    Forumindlæg
    Er der nogle der på nogen måder har beskæftiget sig med digtet "den fattige piges sang ved vuggen" ? Skal lave en nykritisk analyse og har haft en del problemer ..
  • førstehånd???

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal lave en kildekritisk analyse af "Kvindens underkuelse" som er skrevet af john stuart mill... den er dog oversat af Georg Brandes ... vil det så sige at teksten er en førstehåndstekst?
  • H.C Andersen og knud sørensen

    Forumindlæg
    Er der nogle der har analyseret H.C andersens:Jylland mellem tvende have og knud sørensens: tilbageblik om en del ¨årtier? Synes pointerne virker utydelige på forhånd tak
  • Dansk A Storbyen ( eksamensopgave)

    Forumindlæg
    jeg har valgt opgave 1 fra storbyen- skriv et analyserende oplæge til et hf hold om storbyen i litteraturen er der nogle der kan hjælpe mig igang, ved slet ikke hvordan jeg skal startet på den ?
  • Heey! :-)

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan oversætte følgende sætning på tysk, så jeg kan se, om jeg analyserer mine sætninger ordentligt?? :-) Familien har ingen mad. Tak på forhånd! :-)))
  • Suzanne Brøgger, hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at analysere Suzanne Brøggers Creme Fraiche, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan miljøet er i den? eller hvad rødstrømpernes aktioner hjalp udover abort. HJÆLP. Irene
  • "Light Out, Huck, They Still Want to Sivilize You"

    Forumindlæg
    Hej nogle der har lavet en opgave med "Light Out, Huck, They Still Want to Sivilize You" eller en analyse, jeg har brug for noget inspiration
  • hjælp !! :/

    Forumindlæg
    hey alle :) jeg er på den! :/ en der har en kort analyse af Katastrofe af Jens Smærup??? den er skrevet i en bog der hedder ANTOLOGI AF DANSK LITTERATUR Tak på forhånd håber i kan hjælpe så hurtigt så muligt :/