Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14381 til 14400 af 23877
-
Haster! FRELS DE RASKE - SKYD EN SYG
Forumindlæger der nogen der har læst denne novelle "Frels de raske - skyd en syg"? måske sidder med nogen notater, for jeg skal analyser den og har brug for lidt inspirration, da jeg ikke kender forfatteren. På forhånd tak! -
Hvad hedder billedesprog på engelsk
ForumindlægHej jeg er ved at analysere en engelsk bog. Jeg skal skrive på dansk, men jeg vil gerne vide hvad billedesprog hedder på engelsk? Med venlig hilsen Nikki -
Vurdering/konklusion
ForumindlægHey Jeg er ved at analysere en reklame. Jeg ville lige høre om man kan skrive "vurdering" og "konklusion" som en samlet overskrift?? Er der en overordnet forskel på disse? -
2g.opgave, hjælp!
Forumindlæghej. Jeg skriver om naja marie aidt i min 2.g opgave. Nu skal jeg skrive en problemformulering? men man kan jo ikke bare skrive at man vil analysere den og den novelle? Hvad kan man gøre? der skal vel mere på? -
Varelager??? SRP
ForumindlægHej :) Sidder ogs skriver på min SRP i bl.a. virksomhedsøkonomi. Jeg skal analysere kapitaltilpasningsevnen hos Pilgrim, men kan ikke se hvad varelageret er.. Nogle som kan hjælpe? Er det ændring i varelageret? På forhånd tak :) -
Nogle der har læst "Et ukompliceret liv med en mand" af Helle Helle
ForumindlægHej, Jeg skal til at skrive SRP - 3.g opgave og ville høre om der var nogle som havde læst og evt. lavet en analyse af "Et ukompliceret liv med en mand" MVH Helene -
Haster. Michael Strunge. hjælp
ForumindlægHey er der nogen der har lavet nogle analyser af Michael Strunges digte fra digtesamlinegn: SKRIGERNE? hvis ja, så kunne det være utrolig dejligt hvis jeg kunne kikke på dem, for at få ins... ;D -
kildeanalyse i historie??
Forumindlæghej :-) Jeg er lidt i tvivl om jeg har gjort det rigtige, derfor om der var en hjælpsom person som ville kigge det jeg skrevet igennem - for at se om jeg brugt kilde analyse, ja.. -
Negativ afkastningsgrad
ForumindlægVi er igang med en regnskabsanalyse og har gennemgående en negativ afkastningsgrad. Hvordan analysere man på det? Nettoresultat er positivt pga financielle poster. Hvis der er tale om en interesseorganisation, kan man vel godt ønske en AG på 0? -
T.kr Betydning
ForumindlægHej. Jeg sidder og er i gang med at lave en analyse af et årsregnskab i virksomhedsøkonomi. Men er lidt i tvivl om hvad T.kr betyder. Altså der står nøgletal i t.kr. men er det kr i tusinde eller kr. i millioner? -
Hvad menes der?
ForumindlægEr nået til min sidste punkt i min SRP og er enlig ret meget i tvivl om hvad der menes? Vurder til sidst nyfeminismens analyser og målsætninger i forhold til kvindernes ligestilling i dagens Danmark? -
Finanskrisen - skal lige bruge lidt hjælp her venner ;)!
ForumindlægJeg skal analysere hvorledes den nuværende finanskrise i USA adskiller sig fra krisen i 1929 (krakket på wall street og depressionen) Nogle der kan hjælpe mig på det punkt sidder sku lidt fast her. -
Analysemodel til en engelsk roman.
ForumindlægHej, jeg skriver i SRP på Engelsk A og historie A, og mangler en analyse model til min bog Cal (1983) Er der nogen som har en analysemodel som jeg kan bruge på bogen? -
Sammenfatning -Hvad?
ForumindlægSidder og skal skrive en sammenfatning af dystopiske træk i to tekster som jeg har analyseret.. hvad betyder det? At jeg bare skal gengive trækkene for hver af de to tekster ikke sammenligne vel?? -
Gittes monolog om naturen
ForumindlægHej people! Er det nogen der kan hjælpe mig med at fortolke og analysere "gittes monolog om naturen"? nogen der har skrevet om den før? på forhånd tak, Hilsen Fuuckthehaters :) -
Opgave
ForumindlægHej. Jeg har analyseret en dansk opgave. Jeg vil høre om der er nogle der vil læse den igennem og kigge på mine gramatiske fejl, da dansk ikke er en af mine stærke sider. Den er ikke så lang. -
Forhold mellem tekst og musik.
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver SRP om The Beatles i musik/engelsk og skal analysere forholdet mellem tekst og musik i et par sange. Er der nogen der ved, hvad man her skal kigge på? Tak -
miljø beskrivelse - forholdene mellem kønnene?
ForumindlægHej, jeg er i gang med at analysere en tekst. men jeg er i tvivl, er noget som ''forholdene mellem kønnene'' noget man skal skrive om i i miljøkarakteristik-delen? -
Strunge!!?
ForumindlægJeg har virkelig problemer med et at analysere et digt af michael strunge! Er der evt. en, der kunne være behjælpelig???? det drejer sig om digtet "Liderlige væsen". søger alt slags hjælp, men gerne over mail. -
Må man vedlægge kopi fra bog som bilag?
ForumindlægHejsa Lige et hurtigt spørgsmål i forbindelse med SRP: Jeg skal i analysedelen analysere nogle taler - må jeg godt tage en kopi af disse taler fra en bog og vedlægge som bilag? På forhånd tak.
