Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14401 til 14420 af 57177
-
Mundtlige engelsk
ForumindlægHej! Er der nogen, der har været op i mundtlig engelsk a STX. Hvis ja, kan I ikke så være sød og fortælle lidt, hvordan det foregår. For jeg er helt blank:( -
Længde af eksamensforberedelsestid MAT A
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen tidlig i matematik STX A. Ved i hvor lang forberedelsestid jeg kan forvente??? -
Points og karaktergivning
ForumindlægHej .. Nogen der evt. kender et til listen over hvilken karakter, der gives efter hvis antal points i skriftlig matematik STX B-niveua? -
Hvad sker der hvis man er dumpet i matematil B skriftlig eksamen?
ForumindlægHej folkens! Jeg har været til eksamen i skriftlig matematik B på stx, og har fået 00 :-(. Men kommer der til at ske noget ved det? -
2. årskarakter
ForumindlægHej, hvornår er det at gymnasieelever (stx, htx, osv) normalt får deres 2. årskarakter? -
Blækfysik
ForumindlægHej, jeg søger i håb om svar til disse opgaver? (se vedhæftet fil). Hilsen en presset stx-elev:) -
Gymasium skift
ForumindlægHej Ligenu går jeg på en htx gymnasium, men gerne vil skifte til en stx, er det muligt, eller er det for sent nu? Nogle der ved noget om dette? -
Karakterer
ForumindlægHej. Jeg tænkte på, hvis man dropper ud af STX som 2. år, vil karakterene fra 1.g eksamen/årskarakter så gælde, eller er det ens 9 klasse eksamenskarakterer, der gæller? -
terminsprøve
ForumindlægEr der nogle der ved, hvilket år de tager opgavesættet til terminsprøven i engelsk B stx? Er det fra sidste års opgaver 2012 juni? :) På forhånd tak. -
Matematik på B - niveau
ForumindlægJeg går på STX. Skal man op i matematik B? hvis man skal er det så mundligt eller skriftlig? og har man matematik i alle 3 år, når man har det på B - niveau? -
hvor mange gange må man søge optagelsesprøve?
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange gange man kan søge optagelsesprøve for gymnasielle uddannelser (STX, HF, HTX) hvis lærerne erklærer en elev uegnet? DET HASTER!!! -
Terminsprøve?! :O
ForumindlægHej Jeg skal snart til terminsprøve i engelsk B STX; og jeg er lidt i tvivl om, der er censor på denne prøve? Ved I evt. det? Tak på forhånd -
Terminsprøve Mat B
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i mat B på stx, er der nogle, som har nogle råd eller ting jeg skal huske?:-) -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen, som ved om det er muligt at gå op til mundtlig eksamen på STX uden ens lærer, altså hvor det kun er censor, som er tilstede? -
Terminsprøven 2014
ForumindlægHej med jer Nogle der har været op til terminsprøven på stx, i fagene, Spansk A og Matmatik A ? :) Skriv gerne privat om dette -
Kemi A-niveau, eksamenssæt
ForumindlægEr det muligt at finde facit til eksamenssættene til kemi A, STX fra 2012 eller 2013? Jeg forbereder til terminsprøve, men har ikke noget til at tjekke efter med. -
Hjælp
ForumindlægNogle der har terminsprøven fra i år?? Altså den til stx, på A niveau.. Evt. facit, da jeg vil tjekke mine svar På forhånd tak -
29 maj 2013 mat eksamen facit ??? anybody hjælp :(
Forumindlæger der nogle der ligger inde med en besvarelse til mat A stx eksamenssættet fra d. 24 maj eller d. 14 august 2013 ?? :) tak på forhånd -
Facitliste
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der har en facitliste til Matematik stx august 2013? Eller kender et sted/link, hvor man kan finde facit? -
engelsk
ForumindlægHej Er der nogen der ved om der står på selve teksten man trækker til engelsk mundtlig eksamen på B-niveau (STX) om det er en short story eller et essay osv.?
