Søgning på: historie noter stx. Resultater: 14481 til 14500 af 33650
  • Bruttofaktorindkomst

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med at læse op til historie og er stødt på begrebet bruttofaktorindkomst. er der nogen, der kan hjælpe mig med at definere dette begreb?på forhånd mange tak
  • HJÆLP!!=)

    Forumindlæg
    hej..sidder og læser til historie, men kan ikke rigtig finde ud af hvad lavkonjuktur egentlig er..er der nogen af jer andre der ved hvad lavkonjuktur er?
  • DHO HJÆLP!

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive DHO og har valgt historie. Jeg vil rigtig gerne se nogle eksempler på indledninger, er der nogle der kan give mig et par eksempler?
  • Hjælp til dansk!!!

    Forumindlæg
    Hvad er fiktion? Hvad er litteratur - Historie? Hvad er et forfatter skab? Hvad erEsay - genren? Hvad lyrik som genre? Hvad er danskhed mellem kulturer?
  • Nazisme?

    Forumindlæg
    Jeg skal op til årsprøve i historie og vil blive enormt glad, hvis der nogen, som har nogle notater til bogen "Det tredje rige" af Peter Frederiksen.Kathrine.
  • Analyse af 'Jeg gør det bare alligevel'

    Forumindlæg
    Nogle der muligvis har læst novellen 'Jeg gør det bare alligevel' af Vita Andersen, og som har fundet frem til budskabet i historien? :))
  • Analyse af 'Jeg gør det bare alligevel'

    Forumindlæg
    Nogle der muligvis har læst novellen 'Jeg gør det bare alligevel' af Vita Andersen, og som har fundet frem til budskabet i historien? :))
  • Die Falle - Nogen som har den!?

    Forumindlæg
    Jeg leder efter et referat eller lign. af historien Die Falle, skrevet af Wolfdietrich Schnurre..Håber der er en der har den!
  • Frankenstein

    Forumindlæg
    Hey folkens..Jeg forstår simpelthen ikke hvem Frankenstein er.. nogen der lige kan fortælle mig hans historie???
  • Metoder

    Forumindlæg
    Hej jeg skriver AT opgave i Spansk og historie. Og er meget i tvivl om hvilke metoder jeg skal bruge? Jeg skriver om Columbus og hans opdagelser, og har analyseret og fortolket nogle forskellige tekster, og har brugt kildekritik i historie, men er meget i tvivl om det er en induktiv eller dedukti...
  • Nogen der vil se på min synopsis?

    Forumindlæg
    Jeg er næsten færdig med min synopsis i Historie B, men jeg mangler konklusion. er der nogle af jer der kan hjælpe mig?
  • Nogen der vil se på min synopsis?

    Forumindlæg
    Jeg er næsten færdig med min synopsis i Historie B, men jeg mangler konklusion. er der nogle af jer der kan hjælpe mig?
  • Hvad er en artikel?? 30 sekunders hjælp =)

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Hvad er en artikel, ikke en artikel som er en historie, men artikel, som f.eks. substantiver er navneord, adjektiver er tillægsord! Hvad er artikel så??? HJÆLP DET HASTER
  • Hvordan blev Rusland kommunistiske?

    Forumindlæg
    hej alle jeg er igang med en historie stil: om Om Rusland. hvornår de blev kommunistiske? og hvordan? og bl.a ændrede navn til sovjetunionen? det vil være en rigtig stor hjælp MVH Marie
  • hjælp til auto-stop(spansk novelle)

    Forumindlæg
    jeg har læst de tre første sider af historien og kan ikke nå det sidste til imorgen.... hvad sker der i slutningen?
  • hjælp til avant le deluge???

    Forumindlæg
    nogle der har læst avant le deluge?hvad er pointen i historien? tror ikke helt jeg har forstået den.jope
  • hjælp til avant le deluge???

    Forumindlæg
    nogle der har læst avant le deluge?hvad er pointen i historien? tror ikke helt jeg har forstået den.jope
  • 3.g opgave - forslag

    Forumindlæg
    Hej!Jeg håbede på der var nogen der kunne komme med gode idéer til den store skr. opg. i 3.g!! Inden for emnet historie vel og mærket..
  • Begreb

    Forumindlæg
    Hvor stammer begrebet 'Tremendum et fascinosum' fra? Jeg mener at det er fra bibelen et sted, men hvor helt præcist, og hvad er historien bag det?
  • Herman Bang - Ved Vejen

    Forumindlæg
    Jeg har svært ved at kunne finde gode fakta om historien ved vejen. Er der nogen der kan hjælpe mig