Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 14601 til 14620 af 95433
-
GÆLDER ÅRSKARAKTEREN HVIS EKSAMEN
ForumindlægHej Jeg går på STX (1.g) og har afsluttet musik på c-niveau, som jeg skal til eksamen i her til sommer. Gælder årskarakteren jeg fik så eller slettes den så bare og erstattes af den karakter jeg får i min eksamen? -
Gøre klar til skriftlig mat eksamen?
ForumindlægHej, Jeg har slet ikke fulgt med stortset hele året, hvordan forbereder jeg mig bedst på Mat eksamen? Går på HF og har det på C niveau, jeg må bruge alle hjælpemidler under hele eksamenen undtagen internet. Hvordan gør jeg det lettest for mig selv? Tak på forhånd. -
Eksamen
ForumindlægGodaften folkens, Da jeg muligvis skal op til biologi eksamen, er jeg meget interesseret i at få nogen informationer om hvordan det egentlig foregår. Skal lige siges, at jeg afslutter biologi på c-niveau. -
hvordan foregår billedkunst eksamen?
ForumindlægHej, hvordan foregår billedkunst eksamen (C-niveau) Jeg har fået at vide, at jeg har 15 minutter til at fremlægge 2 analyser + et analyse af mit eget værk. Mere info. har jeg ikke fået. -
MEDIEFAG EKSAMEN!
ForumindlægHeeeej! . Jeg skal op til mediefagseksamen (C NIVEAU) på onsdag. Jeg vil spørge jer om i har nogle emner jeg skal specielt være god til.. Har i nogle gode hints? hvad kan skaffe mig et 7-tal eller højere? Håber i hjælper.. Tak.. -
Filosofi eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg skal selv til Filosofi C-niveau eksamen her d. 4., og ville derfor høre lidt om, hvordan sådan en eksamen forløber, osv. - Hvordan skal man strukturere sin eksamen? I vores undervisning har samtalen altid været meget løs? - Nogle gode råd ? På forhånd tak. -
Bio-eksamen imorgen!
ForumindlægHej Alle! Jeg skal til eksamen i biologi imorgen, c-niveau. Mit spørgsmål går på hvor i kroppen enzymer dannes og så viljeg høre om nogen har en oversigt over de funktioner enzymerne har i kroppen?! Mvh. Fie -
Matematik/Kemi studerende AU
ForumindlægHej, Jeg søger en Matematik og kemi studerende, der hører til på Århus Universitet. Du skal fungere som en mentor igennem 3.g i overnævnte fag, som jeg begge har på A-niveau. Lønnen er god, kontakt mig på mail, så forklarer jeg mere C. -
Matematik
ForumindlægHej, Jeg søger en Matematik og kemi studerende, der hører til på Århus Universitet. Du skal fungere som en mentor igennem 3.g i overnævnte fag, som jeg begge har på A-niveau. Lønnen er god, kontakt mig på mail, så forklarer jeg mere C. -
Bog: Regnskoven
ForumindlægJegskal bruge en hardcore Biologibog om regnskoven (med hardcore mener jeg blot, jeg ikke kan benytte folkeskole og B- C-niveau stof). Nogen her, som kan anbefale en, jeg evt. kan find epå biblioteket? Og gerne i dansk udgave. -
Hvordan skriver man et portræt?
ForumindlægHeej.. Jeg skal skrive et portræt af mig selv i dansk niveau c, men har aldrig gjort det før. Er der nogle ting man skal ha' med eller noget man ikke må ha' med? Jeg vil virkelig sætte pris på noget hjælp! Kram mmarianne -
typiske forhold ved producentmarked
ForumindlægHej.. Jeg sætter med en opgave, der lyder sådan her: På hvilket delmarked markedsfører GENAN sine produkter. det er fra salg og service bogen Niveau e,d,c 2.udgave (blå). Jeg kan simpelthen ikke finde ud af den, nogen der kan hjælpe? på forhånd tak -
PCR og FISH metoder
ForumindlægHej.. jeg er som mange andre i gang med at skrive min AT synopsis.. jeg vil høre om der er nogen der kan forklare mig hvad PCR og FISH metoderne er, og hvordan de bruges i forhold til foster diagnostik.. jeg har bio på c-niveau så helst ikke alt for teknisk.. på forhån tak -
VIGTIGT IDRÆT
ForumindlægHej!! Jeg har idræt på c-niveau men vi skal have det i alle tre år. jeg vil gerne spørge om den sidste standpunktskarakter jeg får nu i 1g tæller med i det karakterblad man får når man er færdig i 3g, eller om den sidste karakter i 3g tæller?? MEGET VIGTIGT!! Tak -
Klipning
ForumindlægHej er der en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at analysere hvilke klippemetoder, jeg har brugt i vores mediefagseksamensprojekt på c-niveau? Har selv prøvet, men vil gerne lige have en hjælpende hånd. SÅ HJÆÆÆÆÆLP! FILMEN ER LINKET :) https://www.youtube.com/watch?v=aR_F0pJsEx8 -
Hjælp til mediefag
ForumindlægHej er der en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at analysere hvilke klippemetoder, jeg har brugt i vores mediefagseksamensprojekt på c-niveau? Har selv prøvet, men vil gerne lige have en hjælpende hånd. SÅ HJÆÆÆÆÆLP! FILMEN ER LINKET :) https://www.youtube.com/watch?v=aR_F0pJsEx8 -
Klipning
ForumindlægHej er der en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at analysere hvilke klippemetoder, jeg har brugt i vores mediefagseksamensprojekt på c-niveau? Har selv prøvet, men vil gerne lige have en hjælpende hånd. SÅ HJÆÆÆÆÆLP! FILMEN ER LINKET :) https://www.youtube.com/watch?v=aR_F0pJsEx8 -
Hjælp mig
ForumindlægHej er der en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at analysere hvilke klippemetoder, jeg har brugt i vores mediefagseksamensprojekt på c-niveau? Har selv prøvet, men vil gerne lige have en hjælpende hånd. SÅ HJÆÆÆÆÆLP! FILMEN ER LINKET :) https://www.youtube.com/watch?v=aR_F0pJsEx8 -
forretningforbindelser
Forumindlæghej, jeg er igang med min dansk eksame på niveau C. jeg er stødt på et ord som jeg ikke helt nøjagtigt forstår hvad betyder. emnet er intern og ekstern kommunikation. Lav en invitation til forretningsforbindelserne? lyder spørgsmålet på. Hvad er forretningforbindelser? -
Drama eksamen
ForumindlægHej! Jeg står og skal til eksamen i Drama på c niveau. Vi skal forberede et oplæg på ca. 10 minutter - men hvad skal det indeholde? Ligeledes skal vi skrive en portefolie, men har ingen erfaring med dette - nogen der har det? Håber der er nogen, der har været til eksamen i dette, og vil give ...
