Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 14721 til 14740 af 176853
  • Optik/Fysik A

    Forumindlæg
    Hvis man trækker "Optik" i fysik på A, hvad skal man så komme ind på, hvad er væsentligt at huske. Håber I kan hjælpe mig? Kh Ditte Tak på forhånd
  • Dansk A - eksamenssæt - STX

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er særligt interesseret i Dansk A STX eksamensopgave sæt. Nogen, som ved, hvor jeg kan finde dem? På forhånd tak :-)
  • Rondo A/S HJÆLP!!!!

    Forumindlæg
    Hej folkens, er der nogen af jer som har lavet eksamenssættet for 2008 som omhandler Rondo a/s? Skriv endelig tilbage hvis i kan hjælpe :) På forhånd tak!
  • Teknologi A rapport

    Forumindlæg
    Hej Ville høre hvad der skal være i en Teknologi A rapport. Det er jo ikke helt det samme som Teknologi B. Evt. nogle der har en rapport til at ligge?
  • A noter

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for kapitel noter i virksomhedsøkonomi på A niveau ligger du tilfældigvis inde med nogle vil jeg være meget glad for at modtage dem. tak på forhånd..
  • Biologi A rettelse

    Forumindlæg
    Hej med jer, er der en venlig sjæl der vil hjælpe/ rette min biologi A opgave? Har virkelig brug for hjælp Vh Søs
  • Build a Bear

    Forumindlæg
    Hej sp. Jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med den danske opgave tekst til Build a Bear? Send meget gerne til: al.olsen@hotmail.com
  • Bulid a Bear

    Forumindlæg
    Hej sp. Jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med den danske opgave tekst til Build a Bear? Send meget gerne til: al.olsen@hotmail.com
  • Build a Bear

    Forumindlæg
    Hej sp. Jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med den danske opgave tekst til Build a Bear? Send meget gerne til: al.olsen@hotmail.com
  • Martin A. Hansen Kolonien

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen som har en analyse af Martin A. Hansen's roman "Kolonien" Hilsen Mig
  • Fransk på A niveau!

    Forumindlæg
    Bonjour eller rettere sagt bon soir folkens. Hvilke emner plejer man at have i fransk på A niveau? og hvordan er fransk på A niveau? hvad for nogle ting lærer man om i fransk på A niveau? fx grammatik/lign. etc. snakker om fransk i STX. Jeg spørger disse ting, da jeg står og øver mig lidt på fra...
  • Matematik A DTU adgangskursu

    Forumindlæg
    Hej Alle :D Er der nogle der ved om/hvor man kan finde besvarelser på Matematik A eksamenssæt fra DTU's adgangseksamen til ingniøruddannelserne?? (ikke STX) Mvh Janus
  • Ege Ovne A/S

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har lavet/uploaded deres examen fraA, sommeren 2006? Hvis ja, kontakt mig da privat. / MogensE
  • I have a dream speech

    Forumindlæg
    Hej! Nogen der kan hjælpe med hvad man kan skrive i sin egen " I have a dream speech"? :-) Jeg har ingen ideer lige nu..
  • Hvad betyder I i fx I^A og I^B?

    Forumindlæg
    Der findes blodtype A, B AB og O, men så er der betegnelserne IA IB etc. Hvad står det I for?
  • FYSIK A to opgaver hjælp

    Forumindlæg
    Opgave 1 a) får jeg 71,3g b) hvordan gør jeg? Opgave 2: Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre?
  • analyse af mig a/s

    Forumindlæg
    er der nogen der har lavet analyse af mig a/s? og jeg vil spørge hvordan kan jeg perspektivere den til "tror vi selv på den ægte kærlighed"
  • a august 2017

    Forumindlæg
    Hey, nogle der har opgaven "vø A august 2017" Kan ikke finde opgaven?? :)
  • muntlig eksame i morgen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i mundtlig eksame i morgen. Og vil egentlig bare hører om det er noget specielt jeg skal være obs på. Jeg skal op i en ukendt tekst, og analyserer den (har diverse annalyse modeller med) og så skal jeg forsvarer min projektopgave. Men er der nogen gode råd til hvad jeg ellers ...
  • Mundtlig eksamen V/EØ

    Forumindlæg
    Jeg skal op til mdt. eksamen i år i erhvervsøkonomi, og er lidt nervøs, da jeg ikke rigtigt ved, hvordan eksamen kommer til at forløbe? - forberedelsestid mm.? Hvad kan man gøre for at forberede sig - udover at læse pensum samt at få styr på nøgletal? Del jeres råd og erfaringer. Med venlig ...