Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 14841 til 14860 af 176853
-
Mundtlig eksamen, Beviser? Hjæælp!!!
ForumindlægHej.. Jeg skal til mundtlig eksamen i matematik B om 4 dage..Har kigget på mit pensum og alle de beviser jeg skal kunne. Jeg er rigtig nervøs, for matematik er slet ikke min stærke side, men det kræver jeg består det for at kunne komme ind på mit drømmestudie. Er der nogen der har nogle tips ti... -
Mundtlig Dansk eksam
ForumindlægJeg har trukket journalistiske genre, nogen der har en god tekst? eller nogen gode ideer, om hvad man kan fortælle om?:) -
dansk mdt eksamen IMORGEN!!!
Forumindlæger der tilfældigvis nogen der ligger inde med et referat, kort som langt, af ib michaels "prins"?? -
hjælp til dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHvad betyder hvilken genre er novellen skrevet i . nogen der kan hjælpe -
eksamens aug-sep 2005
Forumindlæghey..jeg vil bare hører om der er nogen der har besvarelsen af eksamenssættet aug-sep 2005? tak -
Tips til billedkunst eksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg skal op i billedkunst og tænkte på om der er nogle her som har været oppe i det og som evt. har nogle tip til hvad man skal fokusere på i sin forberedelse, og hvad læreren og sensor lægger vægt på?På forhånd mange tak. -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i biologi C d. 12 og er ret nervøs.. Har I nogle gode råd til mig? -
Ældre tekster - eksamen
ForumindlægJeg skal som alle andre 9. klasser op i mundtlig dansk. Har trukket et område under overskriften "Ældre tekster med gammelt sprog", hvor følgende tekster er opgivet: "Romeo og Julie" (uddrag - anden akt, scene 2) af William Shakespeare, 1594 "Kong Lindorm" (event... -
Tysk Eksamen - Perspektivering?
ForumindlægHej Jeg skal op imorgen - har 24 timers forberedelse - i en tekst i temaet "tyskland i 30erne". Det er en rigtig fin tekst, den handler om to mænd som er venner, den ene er jøde, og den anden har lige meldt sig ind i NSDAP. Man hører så deres alvorlige samtale om hvorfor den ene har mel... -
AT-eksamen, vigtigt!
ForumindlægHej folkens, I AT har jeg valgt at arbejde med fagene religion og dansk hvor mit emne er 9/11, hvor jeg i danskfaget har fundet en tekst, men hvad med i religion, hvilken slags tekst kunne være relevant for emnet? Og hvordan skal jeg gribe teksten an? -
Psykologi synopsis - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har netop trukket et emne i Psykologi, hvor jeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis og fremlægge om den. Jeg har i den forbindelse fået en række bilag om fænomenet Happy Slapping. Blandt andet artikler og klummer af socialpædagoger og psykologer, som beskriver hvorfor happy slapping... -
Gennemsnitsberegner + eksamens bevis WTF!!!
ForumindlægHey jeg er en HHX studerende som afslutter mit sidste år. Med den nye reform skal man beregne et eksamensgennemsnit ved at lægge årskarakter og eksamenskarakter sammen. Men jeg synes ikke at den gennemsnitsberegner den passer. Så mit spørgsmål lyder til studerende som har fået deres eksamensbevis... -
Spansk eksamen 2012 - Vurdering
ForumindlægHejsa. Jeg er voldsomt nervøs for resultatet af min spanske stil! Hvis der er en eller flere der vil kigge den igennem og give lidt respons - vil jeg være taknemmelig! Filen er vedhæftet :) -
Matematik mundtlig Eksamen
ForumindlægHej er der nogen som har været op i Mundtlig matematik STX på c niveau føre som måske kan hjælpe lidt? altså vi har om de her emner: Håber virkelig at i kan hjælpe. Lineær vækst Eksponentiel vækst potensvækst Vækst Procent- og rentesregning Trigonometri Statistik -
Naturvidenskablig faggruppe NF eksamen
ForumindlægNogen der ved hvordan den foregår? HF første år? -
SPANSK EKSAMEN SIDSTE ÅR
ForumindlægHey! Er der nogle, der har opgavesættet fra sidste år liggende? Jeg tror måske det er det, vi kommer op i til årsprøven på fredag. Så jeg kunne måske lige være smart og forberede mig lidt på prøvens omfang;) Desuden nogen der kender gode programmer til oversættelse af spansk, vel at mærke progra... -
DANSK EKSAMEN! IMORG..
ForumindlægEmm nogle der kender en ved navn Britta Vestergaard.. Censor. fra taastrup Realskole.. -
Eksamen+diff. af trigonomiske fkt.
Forumindlæghej mathwizz's Jeg skal op til mundtlig mat på onsdag, og har et stort problem med en af mine spørgsmål. Det lyder således: redegør for differentiation af de trigonometriske funktioner sunus, cosinus og tangens. mit problem ligger i at vi ikke har gennemgået dette. Kun kort, hvor vi havde ... -
24 timers eksamen, betyder?
ForumindlægVor drei Tagen hatte sie sich gemeldet. Sie sei für einige Tage hier, hatte sie gesagt, und ob er nicht Lust habe, mit ihr gemeinsam etwas zu tun unternehmen. Obwohl sie ihren Namen genannt hatte, begriff er zuerst nicht, dass sie es war. Doch wer sollte ihn sonst anrufen, ausser ihr rief ih... -
Rækkefølge i eksamen (mundtlig)
ForumindlægHej, Jeg skal op i dansk mundtlig her til sommer, og jeg har valgt at skulle analysere et billede, men jeg ved ikke helt hvordan det hele skal foregå. Med det mener jeg selve analyse-rækkefølgen, når det kommer til at analysere et billede, hvad ville være bedst at starte med fra start til slut? ...
