Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 14861 til 14880 af 176853
-
engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen ! Vil høre om der er nogle herinde som har gode noter til emnerne immigration og Hooligans? altså tekster som i har analyseret bare et eller andet på forhånd tak -
AT-eksamen mandag!
ForumindlægHej alle sammen Så vil jeg lige prøve, som så mange andre, om der ikke er en der ville være interesseret i at hjælpe mig til med metoder? Jeg skriver i Biologi & Historie og organtransplantation, og jeg synes ikke jeg har andre metoder end empiriske undersøgelser og synes bare det virker ret tam... -
Biologi eksamen, analyse af artikel?
ForumindlægOkay, jeg skal åbenbart analysere en artikels biologiske indhold, men nu kommer problemet så. Jeg har ingen anelse om, hvordan man analyserer i dette tilfælde. Hilfe? -
FYSIK C EKSAMEN! HJÆÆÆLP
ForumindlægHej alle Hvad er stjernehimlen, hvordan er den opstået og hvad bliver den brugt til??? -
Eksamen - Danmark! Hjælp mig please...
ForumindlægHej derude.. Har lige trukket spørgsmål i historie og vil virkelig gerne have hjælp. Historie har aldrig været min stærke side og er virkelig nervøs. Jeg har trukket emnet: Danmark efter 1945. Og fået udleveret nogle bilag: 1. Nytårstale 87 - Poul Schlüter 2. Nytårstale 88 - også Poul S. 3. A... -
den naturlig logaritme eksam
Forumindlæghej hvad ´kan man fortælle i 20 min om den naturlig logaritme In(x) tak -
International økonomi - eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle der ved hvor man kan finde gamle eksamensopgaver til International Økonomi? -
at eksamen i morgen:(
ForumindlægNogen der kan skrive noget om metode i humaniora (dansk) og samfundsvidenskabelig (religion), for der sættes vægt på metode og teori :( -
Sagprosatekst til mundtlig eksamen!
ForumindlægJeg har trukket Anderledes Sagprosa og vil meget gerne have nogle forslag til gode artikler om indvandrer og homoseksuelle. Det må meget gerne være trykte avisartikler i evt. har arbejdet med i skolen! På forhånd tak :) -
FIGUR, biologi b eksamen
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med med at forklare hvad denne figur går ud på???? Tak på forhånd :-) -
Oktelreglen (Eksamen i morgen)
ForumindlægHvordan opnå de forskellige atomer oktetreglen? Nogle der kan fortælle lidt om dubletreglen? Det ville være en stor hjælp :) -
SAMFUNDSFAG EKSAMEN B HJÆLP !!
ForumindlægHej søde mennesker :) jeg skal til samfundsfag b på fredag Hvad skal man være god til for at score en god karakter ?? på fohånd mange tak på forhånd mange tak -
Læsetest inden eksamen
ForumindlægHej med jer :-) Jeg kunne virkelig godt øve mig på læseprøven. Jeg har hørt, at man kan lave nogle læsetest online på Gyldendal, men der er vist et eller andet system fejl i prøverne. Jeg kan ikke gå videre til næste opgave osv. Den går helt i stå. Kender I nogle andre sider, hvor man kan få prø... -
Engelsk eksamen - vurdering?! :=)
ForumindlægHej Alle! Ville høre om der er nogen der gider vurdere mit essay? Valgte den første og er ret usikker på om jeg har besvaret opgaven! :( På forhånd tak og btw. er villig til at vurdere din/jeres også ;) -
Eksamen makroøkonomi politstudiet KU
ForumindlægHej alle. Jeg har netop fået karakter for en makroeksamen på polit, og har fået karakteren 02, som jeg er uenig i, da jeg selv havde regnet med at få 4. Er der én der har lyst til at se min opgave i gennem og give et bud på hvilken karakter I ville give min opgave. Rettevejledning og min afleveri... -
Fysik B HTX eksamen hjælp.
Forumindlægs -
Billedkunst eksamen - paste up
ForumindlægHej, jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp, da jeg i næste uge skal have valgt mit eksamensprojekt i billedkunst. Da jeg er et halvt år bagud, forslog min lærer, at jeg skal arbejde med paste up. Nogle der har nogle fede idéer - eller måske har et andet fedt emne, der ikke er for vanskeligt? ... -
Eksamens opgave Matematik B
ForumindlægHej alle sammen! :-) Jeg sidder med et lille problem som jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med kan virkelig ikke komme videre med opgave 2 d :) -
Biologi eksamen, Evoultion og Kommunkiation
ForumindlægHej alle kloge mennesker! Jeg sidder her og koger omkring nogle biologispørgsmål (niveua B). Jeg er kørt fast i fire spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med, de to første omhandler art og etiske problemer. "Beskriv en undersøgelse, som kan benyttes til en vurdering af, om man kan påv... -
Hvilket bilag - Fysik eksamen
ForumindlægHvilke bilag kan jeg komme ud for, når det jeg har trukket lyder: Energiomsætninger med hovedvægten på mekanisk energi Præsentationen skal gøre rede for de fundamentale former for mekanisk energi samt forklare hvornår sætningen om bevarelsen af den mekaniske energi er gyldig. Endvidere skal der g...
