Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15281 til 15300 af 176853
-
STX Eksaminer
ForumindlægHejsa Til sommer afslutter jeg Fysik C, Mediefag C og Samfundsfag C. Hvilke af disse er trækfag, bliver der også trukket mellem fag jeg først afslutter næste år, og hvor mange trækkes? Mine fag er: A Matematik (B->A) Dansk Historie Kemi B Matematik Fortsættersprog Engelsk Fysik (C->B) Biolo... -
Gode råd om eksamen
ForumindlægHej !Jeg skal til mundtlig eksamen i matematik for første gang. Jeg skal lave et projekt som bliver den ene halvdel af eksamen. Er det bedst at vælge et projekt med noget man er rigtig god til - eller noget man ikke er god til , men kan blive bedre til fordi man arbejder mere intenst med det ?Når... -
Hvad må man tage med ind til eksamen??
ForumindlægHey. Jeg sidder og er i gang med min 10 klasse mundtligt dansk eksamen. Jeg laver altid lange noter som jeg lærer udenad, men må jeg enlig have det parpir med ind til selve eksamen, selvom jeg ikke har aleveret det til hverken censor eller lære?? I niende klasse gjorde jeg det, men der sad og og... -
Terminsprøver 9.klasse 2017
ForumindlægHej mit navn er Jens. Her den 15 Januar 2017 starter mine terminsprøver(9.klasse). Mit spørgsmål er om hvilke obligatoriske fag, SKAL jeg op i? Og hvilke fag KAN jeg komme op i. Tak forhånd. -
Biologi skr. eksam 2005?
Forumindlæger der nogen herinde der ved hvorn studentereksams opg. for biologi ser ud både maj og sygeeksams opg... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg er så uheldig at skulle op i dansk. Hvordan forbereder jeg mig bedst? Jeg synes det er lidt svært, da det jo er en ukendt tekst man kommer op i. Skal jeg bare læse perioder op og hovedtrækkene om de centrale forfattere??Hvad angår dispositionen...har i erfaring med at det er bedst kort at for... -
Eksamen! Hurtigt svar
ForumindlægJeg skal op i historie i morgen (går på gym), og er virkelig blevet i tvivl mht. længden af sider,som man kan trække. kendt tekst. er det omkring de 4 ns max? -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHey der ude i det varme sommer vejr!? Jeg skal til mundtlig matematik her om 2 dage, og er lidt på røven, som altid har jeg valgt at begynde på det lige inden jeg skal være klar. Jeg har noget tekst som jeg skal have lavet om det opgaver i excel, og da excel langt fra er min stærkeste side hå... -
Fysik eksamen på mandag
ForumindlægHvordan kan jeg bedst forberede mig? Ved at øve på gamle eksamenssæt eller lave opgaver fra de forskellige lektier? -
Kristendoms eksamen - 9. klasse
ForumindlægHejsa! :-) jeg skal op i kristendomseksamen på torsdag, og det ikke fordi det bugner af notater til emnerne... Er der nogen som har været oppe i de samme som mig, eller bare har nogle notater som passer til emnerne? Emnerne er: Kristendom Fristelse (Lad dig friste og...) Det hellige (Er... -
Mundtlige eksamens spørgsmål fra 2015
ForumindlægHej er der nogen der har de mundtlige eksamensspørgsmål fra 2015? -
1 højnivaeu fag Eksamen!?
ForumindlægHey derude.. Er rigtig forvirret. Skal op i Idræt, Old, Mat, Rel... Dvs. kun 1 høj nivaeu fag.. Så vidt jeg kan huske skal man op i mindst 2 ? Eller WHAT ? -
HURTIG HJÆLP TIL MUNDTLIG DANSK EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op i mundtlig dansk nu i morgen, og mit fordybelsområde er reportage. Jeg har valgt en reportage, der beskriver terroangrebet i Paris den 13. november sidste år. I reportagen er der en udtalelse fra præsident Francois Hollande. Mit spørgsmål lyder på, om man kan kalde ham en ekspertkilde... -
EKSAMEN OM 4 TIMER!
ForumindlægJeg tænkte på om der var nogle her inde, der ved om Karen Blixen, har lavet sig selv som falken i skibsdrengens fortælling. Fordi at hun jo altid har sig selv med i historien på en eller anden måde. Og hvis hun ikke er falken, hvad er hun så? Håber i kan nå og hjælpe og vil hjælpe :) -
eksamen i mundtlig engelsk B
Forumindlægjeg har fået et emne der handler om vold. normalt ved jeg godt hvordan jeg skal forholde mig til et eksamensoplæg. men det udleverede materiale indeholder ikke kun 1 men 2 tekster, der begge er artikler om unge mennesker der bringer en pistol med i skole. den ene artikel er forholdsvis objektiv (... -
NVG Eksamen / Begreber
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal op i NV på mandag og jeg ville lige høre om nogen af jer kunne nogen gode Naturvidenskabelige begreber, som kunne score mig nogen ekstra point? Tak på forhånd / Jens -
ENERGI!! EKSAM I MORGEN!!!
ForumindlægHej.. Jeg har lidt svært ved at huske de her forsøg , så det vil være rart hvis nogen lige kunne fortælle lidt om dem? ( -hvad der sker , og hvorfor det sker? JEG SKAL BRUGE DEM TIL AFGANGSPRØVEN I MORGEN, SÅ DE ER MEGET VIGTIGE!!) -OBS! De handler alle sammen om magnetisme og energi. Forsøg: - D... -
Eksamen uden hjælpemidler - vektorer
ForumindlægEn af de ting, som det forventes at man kan til prøven uden hjælpemidler, er at anvende reglerne for vektorregning. Men jeg synes det er et vidt begreb. Er der nogle der ved mere præcist hvilke formler det er? Håber der er nogle, der kan hjælpe. -
Mundtlig eksamen idag
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle hvorvidt man skal henvise i teksten (sidtal, linje) når man nævner noget fra teksten man er oppe i? -
Figurer i AT-eksamen
ForumindlægJeg skal op til AT mandag. Jeg skriver i biologi og samfundsfag om genteknologiens konsekvenser for fremtidens samfund. Jeg vil i begyndelsen af fremlæggelsen kort fortælle hvor langt man er ift genteknologien o. lign. Jeg er dog i tvivl om jeg skal inddrage en figur(fordi man jo ofte bruger figu...
