Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 15341 til 15360 af 58387
  • RETTELSE AF TYSK EKSAMEN TIL IMORGEN

    Forumindlæg
    Hej. Skal op i tysk mundtlig eksamen imorgen og ville høre om, der ikke er en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at rette det, jeg har skrevet. Jeg har selv skrevet og oversat teksten, skal kun bruge hjælp til rettelse af grammatikfejl ovs. Det ville være en kæmpe hjælp!!
  • Forvaltningsret mundtligt eksamen

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Jeg skal op til forvaltningsret mundtligt eksamen næste uge. Jeg har selv lavet dispensationer men de fylder meget. Er der en venlig sjæle der har notae som jeg evt.kan brug . På forhånd tak
  • Kemi re-eksamen og dispositioner

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i kemi re-eksamen, det er rigtigt forstået at alt der opgives er nu hele læsepensum?Desuden ville jeg høre om, der var nogle der havde nogle dispositioner til rådighed :)?
  • Mundtlig spansk eksamen, Mexico?

    Forumindlæg
    Jeg ville egentlig bare høre om der er andre end mig der havde trukket Mexico til eksamen? Jeg synes det er det dårligste emne af dem vi har, der er ikke rigtig lige så meget at tale om.
  • EKSAMEN IMOREGN HEELP

    Forumindlæg
    HJÆLP fransk eksamen i morgen kl. 8 ! er der nogen der har oversat Dakia une fille d'alger, eller har skrevet gode noter til den , eller en fransk stil om den ?
  • Eksamen privathjælp BETALING

    Forumindlæg
    Hej søger en som er god til historie til eksamens hjælp.! Hvis jeg trækker historie og skal op i det fag så vil jeg meget gerne have hjælp til mit 24 timers forberedelse mod betaling self ;)
  • Eksames opgave. AIDS. HJÆLP :(

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en eksames opgave om HIV/AIDS på 8 siders brødtekst . har skrevet indledning og redegørelse og er stået fast i disussion håber der nogen der kan hjælpe ???
  • Selvvalgt materiale til eksamen...

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg er i gang med historie eksamen og blev lige pludselig i tvivl om man må tage materiale fra undervisningen som selvvalgt materiale. Er der nogle der ved om man må/ikke må?? På forhånd mange tak!! :D
  • Dansk eksamen 2012

    Forumindlæg
    Hej alle! Ville høre om der er nogen der har skrevet opgavem om "Den sproglige fascisme breder sig" som er fra danske A eksamen 2012. Og er der en der evt kunne hjælpe mig med at sende opgaven? På forhånd tak :-)
  • mat eksamen i gsk b

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været op til gsk eksamen i mat b her i december mån? skal op i morgen så ville lige høre om der var nogen der allerede havdet været oppe til skriflige på mat b.. :)
  • Søger hjælp til statistik eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg går på en videregående uddannelse og skal i forbindelse med det til eksamen i statistik. Da jeg ikke forstår noget som helts i faget kunne det være rart hvis der var nogle herinde der kunne hjælpe med det evt. mod betaling.
  • Historie B Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har tid til at hjælpe mig med min eksamen i dec? Jeg har jo 24 timer til at forberede min synopsis. Vil gerne have hjælp til problemstilling og evt. en kilde dertil Tak på forhånd.
  • Hjælp til samf. eksamen 2009

    Forumindlæg
    Hejsa.. Er der nogle der har skrevet opgave A til samfundsfags eksamen 2009?? og må jeg evt se den? Er gået lidt i stå halvt inde i opgaven og kunne godt trænge til inspiration.
  • Produkt til religion eksamen?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til religion eksamen, og ville derfor spørge om nogle af jer kunne komme med et forslag til et produkt. Mit emne er kultursammenstød mellem kristendom og islam. Tak på forhånd. :)
  • Hjælp til eksamen med bussen 2

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen her på onsdag, og er i gang med at analysere bussen 2 reklamen. Her vil jeg hører om der var nogen, som vil være behjælpelig med at hjælpe med nogle punkter?
  • Historie eksamen (24 timer)

    Forumindlæg
    Hej folkens .. Skal op til Historie eksamen imorgen , har 24 timers forberedelse nu . Temaet er :Danmarks historie, ca 1850-1920 ... MEN, aner ikke hvordan et talepapir/synopsis skal opbygges?? Nogen der evt. har et jeg må se?? :( Mange tak .
  • Metaller i hverdagen? fysik eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik eksamen i morgen og skal fortælle hvad buger vi metaller til i hverdagen? Jeg ved der er i metal i bestik osv men det er vigtig jeg fortæller hvad for nogle metaller det er? HJÆLP!!
  • Naturfags eksames noter

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal til eksamen i naturfag her på mandag, og jeg har ikke rigtigt nogle noter jeg kan bruge til noget. Så hvis der er nogle der har nogle noter som de vil dele med mig, vil jeg være dem forevigt taknemmelig. tak på forhånd.
  • Global økonomi - skriftlig eksame

    Forumindlæg
    Hejsa ! Jeg vil høre om hvordan man bestemmer prisen i de forskellige markedsformer (monopol, monopolistisk, oligopol og fuldkommen konkurrence) og hvordan man regner på dem. Skal bruge det her til eksamen.. Håber nogen vil hjælpe.. På forhånd tak ..
  • Mediefags-eksamen c-niveau

    Forumindlæg
    hejsa. jeg skal op i mediefags eksamen på tirsdag, men jeg er ikke helt sikker på hvordan selve eksamen foregår, jeg ved at den består af to dele, 1 del: hvor jeg trækker et film citat, og skal lave shot-to-shot analyse.. 2 del hvor jeg skal forsvarer min egen film.. men hvad er vigtig ve...