Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15361 til 15380 af 109300
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til terminsprøve imorgen i engelsk skriftlig B-niveau. Er der nogen som ved, hvad man kunne evt. komme ind på eller skrive om, hvis emnet til delprøve 2 var The American Dream eller Living apart together ?? Tak på forhånd
  • Hjælp med rettelse af abstract

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 3.g og er i gang med at skrive SRP. Jeg ville derfor hører om der var nogle søde sjæle der ville hjælpe mig med at kigge mit abstract igennem. Jeg skriver i engelsk A og religion B. venlige hilsner Emma,
  • Eksamenstræning!

    Forumindlæg
    Hej Derude, Jeg skal op i skriftligt engelsk B niveau imorgen, og håbede på der var nogle der måske kendte en god hjemmeside eller lignende hvor der er nogle opgave med fejlsætninger? Har været igennem testene her på siden.
  • Arkitektur - Functionalism

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen (; Jeg skal på engelsk skrive lidt om Functionalism (Funktionalisme), men kan simpelthen bare ikke finde noget godt stof ! Er der nogen som kan hjælpe ? Wikipedia's - synes jeg er røv :b
  • "Are You Ready Boots?"

    Forumindlæg
    Er der nogen andre der var oppe i skriftlig engelsk: "Are You Ready Boots?" den 23 maj? Hvad mente du om første delprøve? B-delen af anden delprøve: Hvad lagde du vægt på i analysen?
  • To tekster

    Forumindlæg
    Hej allesammen Imorgen skal jeg op til min sidste eksamen i engelsk B. Og jeg skal trække en eller flere tekster, - men jeg er i tvivl om hvad man skal, hvis man trækker 2 eller 3 tekster, er der en der kan hjælpe mig med det. På forhånd tak :-) vh. Hans C
  • Stardust - Analyse og fortolkning

    Forumindlæg
    Hejsa derude! Nogen der har lavet en analyse og fortolkning om en film ved navnet 'Stardust'? Har virkelig brug for, at komme igang:( Håber i kan hjælpe. Det er HTX-niveau Engelsk B
  • Terminsprøve HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej du. Jeg skal snart op til engelsk B terminsprøve, og jeg forsøger at øve mig, men jeg ved ikke hvordan man skal øve sig. Har i nogle idéer til hvordan man kan øve sig, eller sidder i muligvis med nogle gamle eksamenssæt som jeg kan se på? Så skriv i denne tråd. Tak på forhånd
  • skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    jeg har trukket engelsk skriftlig eksamen på B!! jeg søger derfor absolut gode grammatik råd, noter og alt muligt som kan sikre mig en god karakter heeeeelp me
  • link til gamle eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan gi mig et direkte link til diverse gamle eksamensopgaver for stx A- niveau i dansk og stx B-niveau i engelsk? Har søgt i google og i uvm men kan ikk finde dem.. på forhånd mange tak
  • HJÆLP MED AT ANALYSERE.

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket eksamensopgaven i engelsk B eksamen. Det er en artikel som har titlen " Oprah Windfrey's Lavish South African School " Nogle som kan finde hele artiklen på nettet, har prøvet selv uden held..
  • RETTELSE AF OVERSÆTTELSE!!

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til engelskb-niveau, som jeg gerne vil have rettet. Det vil være en kæmpe hjælp. Oversættelsen er på næsten en halv a4 side. Jeg kan sende den over mail. håber at nogen kan hjælpe TAK PÅ FORHÅND :)
  • Haster!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg leder efter en engelsk stx B-niveau årsprøve, uden hjælpemidler. Jeg skal snart op til en terminsprøve så jeg vil gerne øve mig. Send et link hvis I ved hvor jeg kan finde en. - På forhånd tak.
  • Mundtlig eksamen: An Autobiography

    Forumindlæg
    Hey... Jeg har lige trukket min eksamens opgave i Engelsk B. Trak en autobiography af Billie Holiday - Men mit spørgsmål er, hvilken analyse form bruger man til en autobiography. Er det bare non-fiction? Eller er det andet der gør sig gældende.
  • Bestået eller ikke bestået

    Forumindlæg
    Mit problem er, at jeg har fået 02 og 02 i engelskB. Da de hver har vægten 0,75 bliver det til 1,5 og 1,5. Mit spørgsmål er: Har jeg bestået faget og hvordan ser man det? Ser man på karakteren før eller efter vægtningen?
  • Har du lyst?

    Forumindlæg
    Nogen som har lyst el. evt. kender nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk stx-B niveau self mod betaling her i sommerferien, kunne være rart.. Har vireklig brug for det. Bor i kbh området.
  • AT 2013( hjælp til metode)

    Forumindlæg
    Har tænkt mig at skrive i fagene safundsfag(c) og engelsk(b), hvor jeg vil skrive om " fedme i USA", men ved bare ikke helt hvordan det kommer til at hænge sammen med kampen for det gode liv ? nogen som har ideer, der haster virkelig
  • HJÆÆÆÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har været til stundentereksamen i engelsk, og jeg er rigtig bange for jeg har misforstået tekst B "Reconciliation" og dermed dumper. Derfor jeg vil høre om der er nogen andre der har skrevet om den tekst og gider at fortælle mig hva den handler om ? På forhånd tak.
  • Hjælp til analyse og fortolkning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg kan ikke rigtig komme igang. Jeg skal analyser og fortolke denne her tale: Chicken Tikka Masala Speech. Det er til mundtlig eksamen engelskB-niveau. Jeg vil blive rigtig glad hvis der var nogle der ville hjælpe mig igang.
  • første del

    Forumindlæg
    Hvordan foregår 1.del af skr. engelsk eksamen på b-niveau? Er det et resume, eller rettelse af nogle sætninger? Der står noget forskelligt når man søger.. Ligger der nogle opgaver af den slags herinde, som man kan kigge på? Altså af 1.del af eksamen - uden hjælpemidler..