Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15501 til 15520 af 176853
-
Mundtlig eksamen - noter
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl som tidligere har været oppe eller en som skal op i mundtlig matematik? Jeg søger med lys og lygte efter nogle brugbare noter - gerne med forklaringer. Nogen der kan hjælpe? Kh. -
Bio C eksamen og fagudtryk
Forumindlægskal man bruge mange fagudtryk.. ? sådan som koagolere istedet for størkner, og polysakkerider istedet for kulhydrat ?.. -
Tysk eksamen - FSA
ForumindlægDavs ... Ved ikke helt hvordan jeg skal gøre ved tysk mdt. Skal jeg oversætte teksten eller skal jeg bare referer den på tysk, og hvad skal jeg bruge mest tid på ??Og hvad med lytteteksten hvad skal jeg gøre med den ?? :)Tak på forhånd -
Spg. til eksamen (c-niveau)
ForumindlægHej Jeg har tre c-niveaus fag. mit spg. om jeg kan risikere at komme op i alle tre eller slet ikke nogen, hvilket jeg ikke tror... -
Fysik B eksamen
ForumindlægHej jeg ville spørger om man må have alle noter med, som man har skrevet hjemmefra ind til den teoretiske del, eller om man kun må have dem med ind til forberedelsen :) -
Filosofi eksamen.=>Kiekegaard?
ForumindlægNogen der tidligere har beskæftigt sig med: Frygt og bæven af Kiekegaard? Og muligvis har nogle noter til den? -
Skr. matematik eksamen???
ForumindlægHejsa.. er der nogen der ved, hvor mange rigtige opgaver man skal have i delprøven MED hjælpemidler, for at bestå (skr. matematik B-niveau), hvis man ikke har lavet nogen opgaver UDEN hjælpemidler rigtigt??? -
Noter til eksamen samfundsfag.
ForumindlægHej alle rare mennesker. Jeg er en pige, som skal til FSA i samfundsfag på torsdag!! Jeg føler bare ikke rigtig jeg har styr på noter til folketinget og EU. Er der nogle som har nogle gode noter som jeg må tillade mig at bruge som inspirationskilde. Specielt til folketinget har jeg brug for hjælp... -
EKSAMEN STX (B)
Forumindlæghej jeg skal op på torsdag, så det haster lidt. nogen der har analyse ark af en novelle, artikel eller et digt?? Altså i engelsk faget tak -
Ny reform - eksamen - hvordan?
ForumindlægHej Jeg skal op i billedkunst, men jeg aner simpelthen ikke hvordan det forløber??! Man får et (eller flere?) billed(er) man skal analysere, og så skal man fremlægge(??) sit eksamensprojekt?? Jeg tror at der er mange fortabte sjæle derude, hvad angår billedkunst eksamen! -
tysk eksamen! - at møde op.
Forumindlægjeg vil godt vide hvad der sker, hvis man ikke møder op til en mundlig tysk eksamen? jeg er fuldstændig lost i tysk, jeg kan kun læse højt fra et papir og det er det! det skal lige siges at jeg går i 9. klasse. -
Hvordan foregår old eksamen?
ForumindlægHej.. Jeg ville gerne høre hvordan en old eksamen foregår.. Hvad man skal snakke om? Min lærer har ingen ting sagt, det gad han ikke bruge tid på, for han var sikker på vi ikke kom op, men det gjorde vi altså.. -
Old eksamen: disposition af tid
ForumindlægHej :) Jeg ville høre om nogle ved hvordan man skal disponere sin tid til old eksamen? Altså hvor længe jeg skal bruge på basisteksten og hvor længe jeg skal bruge på skulpturen/den perspektiverende tekst. Eksaminationstiden er i alt omkring 25 minutter. -
Eksamen - Gode noter eller information
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i Religion C på onsdag. Jeg kan enten komme op i kristendom, islam, etik eller buddhisme. Er der nogen, der har nogle gode notater til disse emner eller et lille guldkorn? :) -
Hej
ForumindlægHej. Jeg har snydt i min skriftligt dansk eksam men har fået 12 i mundligt og er også egnet til gymnasium. Jeg har fortrudt at jeg snyd, jeg er også optaget i gymnasium vil jeg blive smidt ud efter sommer?? P.s det haster... -
Blive væk fra eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg er pt. ved at færdiggøre min hf på enkeltfag på VUC. Jeg har de sidste to år gået i en hf klasse, men grundet stres valgte jeg at droppe valgfagene, og tage dem senere. Min klasse blev studenter i sommers, og jeg forstsatte så på skolen på enkeltfag. Jeg manglede Spansk og et b val... -
Antal studentereksamener?
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange studentereksamener man skal op i, i 3.g. Jeg har 5 A fag, Spansk, Engelsk, Samfundsfag, Dansk og Historie. Jeg har allerede været oppe i 2 mundtlige fag, ét i 1g og ét i 2.g. Mit spørgsmål går på hvor mange mundtlige og skriftlige jeg så mangler, og... -
Engelsk tidligere eksamenssæt
ForumindlægHej, Jeg skal til skriftlig eksamen i engelsk her i næste uge og har i den forbindelse, uden held, ledt nettet tyndt for tidligere eksamenssæt som jeg kan bruge til forbedredelse. Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i dem?:) -
Hjælp mig Pleease det gælder min eksame ;)
ForumindlægHejsa. Jeg har et spørgsmål , og har brug for hjælp da det skal afleveres imorgen . Til mundtlig eksame nu her til sommer, har vi selvvalgte emner - jeg har så valgt TERRORISME. Vi skal så lave en disposition over hvad vil vil sige og hvad vi vil have med, for vores lærer skal sende det til vores... -
Sidste opgave i forberedelse til eksamen
ForumindlægHej Alle. Har brug for hjælp på denne opgave, jeg står helt blankt i forhold til hvordan den skal laves,derudover skal det bruges til min eksamen senere i eftermiddag, så jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig. Takker på forhånd 1. Hvilken form har forskriften for et po...
