Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 15561 til 15580 af 44202
  • Venstres udlændingepolitik- HASTER :/

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at skrive en synopsis om Venstres udlændinge politik, og skal finde ud af hvornår den blev "indført" som den er nu, hvem der har indført den og hvordan den blev indført. Men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om det :/ er der nogen der kan give mig et link?
  • EKSAMENSSPØRGSMÅL JEG SKAL BRUGE LIDT HJÆLP TIL

    Forumindlæg
    Hej jeg er i gang med at skrive synopsis til bio eksamen og kan ikke finde ud af hvordan jeg skal formulere disse spørgsmål. Spørgsmålene er som følgende: Gør rede for blodets funktion i kroppen. og Beskriv søen som levested for planter og dyr.
  • Manglende emne

    Forumindlæg
    hej... Jeg skal til at skrive en synopsis i AT Jeg syntes bare ikke jeg kan finde et ordenligt emne Skal skrive om Videnskab og ansvar i et naturvidenskabeligt fag og en humanistisk.. har fagene: Kemi, Fysik og: Dansk, Historie nogle der har nogle kreative og gode ideer?
  • den amerikanske drøm

    Forumindlæg
    Nogle som har lavet en synopsis om den amerikanske drøm? eller kan besvare disse spørgsmål: Hvordan vil den amerikanske drøm genopstå og retlede USA? - Hvad er den amerikanske drøm? - Hvordan har den amerikanske drøm udviklet sig? - Hvordan vil den amerikanske drøm hjælpe med at få USA u...
  • hjælp til emnet gud og darwin

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan komme med en god problemformulering til emnet gud og darwin? og hvis der er nogen der har gode ider til hvordan jeg kan skrive og hvad jeg kan skrive i min synopsis om emnet gud og darwin må i også godt skrive. :D
  • Sociologi... ;O(

    Forumindlæg
    Hejsa Alle... Jeg er ret desperat efter at få nogle input omkring mulige emner til Synopsis i faget? Er der nogle der har nogle super fede ideer - Evt hjælp til problemformulering......... Gerne omhandlende unge anbragte... Takker .. Kramz Jeanette
  • Vigtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg glemte at vedlægge en kildeliste ved min synopsis aflevering... dumt dumt dumt... Men har selvfølgelig en, men er det bedst at udlevere den ved den mundtlige eksamens start eller lade helt være??? :S
  • Haster ! Hjælp til AT metoder!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive min synopsis i AT om terrorisme, og har fagene samfundsfag og historie. Min problemformulering går på mediernes dækning af 11.spetember og hvordan det har påvikret Danmarks udenrigspolitik i forhold til usa. Hvilke metoder skal jeg bruge og er der nogle der har en god diffi...
  • Hjælp til fedme i biologi og samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej med jer.. Jeg skal i gang med at skrive synopsis i fagene samfundsfag og biologi med samfundsfag som hovedfag.. Nu skal jeg så have udformet en problemformulering og evt. 3 underspørgsmål.. Er der noen der har en ide eller to til hvad der kunne være spændende at undersøge.. eller evt. nogle ...
  • Fedme

    Forumindlæg
    Hej, jeg har i min AT-synopsis skrevet op fedme i henholdsvis dansk og biologi, og vil i den forbindelse høre om der er andre, som har det samme emne? Og i så fald, hvad har i tænkt jer at sige til eksamen? På forhånd tak
  • Religionsynopsis

    Forumindlæg
    Halløj :) Jeg skal op i reliogion på B-niveau.. Eksamen er todelt og første del er religionsprojektet. Under eksamen skal man aflevere en synopsis til lærer og censor.. Er der nogen her inde der har en "opskrift" på hvordan man laver en religionsynopsis??
  • Problemformulering: Pasteur i Historie A og biologi C

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal til at skrive AT-synopsis i historie og biologi omkring Pasteur. Er der nogen, som har en god ide til, hvad man kunne undersøge? Det må gerne være nytænkende og anderledes :) Håber der er nogen, der har tid og lyst til at hjælpe mig :) På forhånd tak.
  • Kobling af metoder???

    Forumindlæg
    Hej Jeg har skrevet synopsis om Folkesundhed og fedme i biologi og samfundsfag, men synes det er tæt på umuligt at koble de her to fag, når jeg skal sammenligne metoder? Det er jo to helt forskellige ting, jeg har brugt fagene til?? Kunne være dejligt med lidt hjælp
  • forskel?

    Forumindlæg
    er der nogen forskel på "evolutionsteorien" eller "arternes udvikling"? Jeg anvender begreberne i min synopsis, men er bange for at jeg måske anvender dem forkert.. Et andet spg. er, når jeg svarer og udbyber mine underspg. skal jeg så også skriver en delkonklusion??
  • Metode og teori

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har skrevet synopsis i dansk og fysik, hvor i dansk har jeg analyseret tekst og i fysik har jeg kun redegjort for emnet global opvarming.. Jeg har ikke helt styr på metoder og teorier. Hvad kan man skrive om metoder i dansk og fysik..?
  • at 2010: Coca Cola - Historie og Samf

    Forumindlæg
    Har valgt fagene Historie A og Samfundsfag B til min AT2010 synopsis Overvejer at skrive om enmet Coca Cola - Historien startede jo i 1886. Men er der nogen som kan hjælpe med en problemformulering / problemstillinger til emnet? Hvad kan jeg bruge de to fag til i dette emne?
  • anvende andre hypoteser og viden

    Forumindlæg
    hej, ved at anvende andre hypoteser og viden kan man så sige at det er pålidelige kilder? for det har jeg skrevet i min synopsis, men hvad nu hvis lærer/censor spørger ind til det? For det er jo i princippet ikke alt der kan være pålidelige, hvad kan afgøre det?
  • Inflation

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er igang med en eksamens opgave om inflation, og jeg skal skrive en synopsis og fremlægge den mundtligt imorgen, så jeg kunne godt tænke mig at høre om der var nogle der havde en ide om hvad man skulle tage med af vigtige ting og sådan?
  • HASTER! Teori om Industrialiseringen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal i morgen aflevere AT-eksamens synopsis og jeg skriver om damplokomotivets indflydelse på den danske industrialisering, i Historie og Fysik. Hvad kan man tage fat i omkring teorier og videnskabsteori? Mvh. Lin
  • HASTER! HJÆLP . PLZ :(

    Forumindlæg
    hvad skal man bruge af metoder , når man har biologi og historie . Mit emne er louis pasteur og hans opdagelser, hvilken betydning det havde osv. jeg er virkelig fortabt omkring det her . nogen der gider hjælpe? skal aflevere synopsis imorgen?