Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15721 til 15740 af 48931
-
indeks 2000=100
ForumindlægHvad betyder det? -
ER DER NOGEN DER VIL RETTE MIN ENGELSKSTIL!!!!! DEN ER TIL IMORGEN! HJÆÆÆÆÆÆÆLP!
ForumindlægHJÆÆÆLP -
alfa-henfald
ForumindlægJeg vil gerne have hjælp til en opgave som lyder en proton har en kinetisk energi på 400 keV. Li-kernen er i hvile. α-partiklerne har hver en kinetisk energi på 8,5 MeV. hvordan beregner jeg Δm for reaktionen?, -
igen igen
Forumindlæghey jeg prøver lige her, da der ikke er rigtig nogen der svarer på min biologispg. så det kunne jo godt være der var nogen her der kunne besvæare det :) hey har lige et par spørgsmål, som jeg gerne vil have et godt svar på, da jeg ikke lige har forstået det her. Jeg har fået 15 spg. men hvis i h... -
Vindmøller
ForumindlægHar placeringen af vindmøllen nogen betydning for dens produktion? Tak til jer der vil svare på det! c: -
Fysik
ForumindlægEr der overhovedet ikke en eneste person herinde på sitet, der kan hjælpe mig med en fysik opgave? -
en som er god til tysk
Forumindlægskkriv en kommentar så kan jeg se jeres navn. -
Bølger*2
ForumindlægEn venlig sjæl som kan kigge på sidst der er blevet spurgt om Bølger??? Jeg har ikke rigtig fået nogen svar? Skal jeg regne interensfaktoren? og hvordan, jeg har en fomel, men forstår den ikke rigtig? -
Ideologier
ForumindlægHej Jeg har svært ved at finde ud af hvad de forskellige ideologier kort og godt står for og hvilke der er modstander af hinanden - nogen der kan hjælpe mig: Nazisme Fasisme Marxisme Kommunisme Kapitalisme Socalisme Er der andre vigtige jeg burde kende? -
Uniskift fra Tyskland til Danmark
ForumindlægHej hej, jeg studerer på 3 semester i Köln (etnologi), men har af personlige årsager besluttet mig for, at jeg vil tilbage til Danmark. Er der nogen, der prøvet noget lignende og kan fortælle mig mere? Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak, Thea :) -
Oversættelse!
ForumindlægHej alle, Er der et venligt sind, der lige kan oversætte dette lille uddrag af en tale for mig på tysk :) Mor og far, i passede mig da jeg var helt lille, og jeg kan ikke forstille det har været en særlig let sag for jer. Som lille, lærte i mig at gå og stå, og tænk engang nu står vi sammen,... -
SDU Odense, eller ASB ?
ForumindlægJeg står og skal læse HA(jur) efter sommerferien - jeg er dog i tvivl om hvorvidt jeg skal læse på ASB, eller SDU odense. Jeg er meget i tvivl, SDU odense har den fordel det er tæt på hvor jeg bor nu og kan ganske godt lide Odense. Århus lyder på den anden side nyt og spændende og har hørt at ... -
kinetisk energi
ForumindlægJeg har lige et hurtigt spørgsmål som jeg håber i vil svarer på. Har en bil størst kinetisk energi når den vejer meget eller lidt? eks. en bil vejer 400 kg en anden vejer 1200 kg. hvilken en har størst kinetisk energi? på forhånd tak (: -
Newtons tre love
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig Newtons tre love på pædagogisk vis? -
at eller in ?
Forumindlægheeej. Jeg skulle lige spørge hedder det ''at the day'' eller ''in the day'' ? Taak på forhånd ;D -
synopsis
Forumindlæghej alle sammen je skal lave en synopsis i faget dansk og har nogle spørgsmål som jeg skal svare på men forstår ikke rigtig dette spørgsmål: præsentation af analyse og fortolkningspunkter?? -
virksomheder
ForumindlægEr der nogen der ved hvad HM, ikea og jysk målegruppe er? -
Konspirationsteorier på 9/11
ForumindlægHej Alle Jeg skal analysere konspirationsteorier om 9/11 og derfor har jeg behov for nogle artikler der forklarer konspirationsteorier med holdning og meninger inblandet. Er der nogen der har en ide om hvor man kan finde en således artikel? -
pH
ForumindlægEn opløsning er fremstillet ved at blande følgende væsker i en 500 mL målekolbe: 60 mL 0,21 M HCl og 90 mL 0,050 M HNO3. Herefter fyldes målekolben op med demineraliseret vand til mærket. pH for blandingen = 0,939 Opløsningen hældes ud i et bægerglas, der indeholder 0,92 g Ca(OH)2. Hele mængde... -
AT eksamen i religion - uden inddragelse af en religion?
ForumindlægHej Jeg skal til AT eksamen om lidt, og har skrevet om stamcelleterapi i biologi og religion. I religion har jeg udelukkende brugt pligt- og nytteetik til at diskutere anvendelsen af stamcelleterapi, men har ikke inddraget nogle religioners holdning til dette i min synopsis. Er det nok inddrage...
