Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15721 til 15740 af 48931
  • indeks 2000=100

    Forumindlæg
    Hvad betyder det?
  • ER DER NOGEN DER VIL RETTE MIN ENGELSKSTIL!!!!! DEN ER TIL IMORGEN! HJÆÆÆÆÆÆÆLP!

    Forumindlæg
    HJÆÆÆLP
  • alfa-henfald

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne have hjælp til en opgave som lyder en proton har en kinetisk energi på 400 keV. Li-kernen er i hvile. α-partiklerne har hver en kinetisk energi på 8,5 MeV. hvordan beregner jeg Δm for reaktionen?,
  • igen igen

    Forumindlæg
    hey jeg prøver lige her, da der ikke er rigtig nogen der svarer på min biologispg. så det kunne jo godt være der var nogen her der kunne besvæare det :) hey har lige et par spørgsmål, som jeg gerne vil have et godt svar på, da jeg ikke lige har forstået det her. Jeg har fået 15 spg. men hvis i h...
  • Vindmøller

    Forumindlæg
    Har placeringen af vindmøllen nogen betydning for dens produktion? Tak til jer der vil svare på det! c:
  • Fysik

    Forumindlæg
    Er der overhovedet ikke en eneste person herinde på sitet, der kan hjælpe mig med en fysik opgave?
  • en som er god til tysk

    Forumindlæg
    skkriv en kommentar så kan jeg se jeres navn.
  • Bølger*2

    Forumindlæg
    En venlig sjæl som kan kigge på sidst der er blevet spurgt om Bølger??? Jeg har ikke rigtig fået nogen svar? Skal jeg regne interensfaktoren? og hvordan, jeg har en fomel, men forstår den ikke rigtig?
  • Ideologier

    Forumindlæg
    Hej Jeg har svært ved at finde ud af hvad de forskellige ideologier kort og godt står for og hvilke der er modstander af hinanden - nogen der kan hjælpe mig: Nazisme Fasisme Marxisme Kommunisme Kapitalisme Socalisme Er der andre vigtige jeg burde kende?
  • Uniskift fra Tyskland til Danmark

    Forumindlæg
    Hej hej, jeg studerer på 3 semester i Köln (etnologi), men har af personlige årsager besluttet mig for, at jeg vil tilbage til Danmark. Er der nogen, der prøvet noget lignende og kan fortælle mig mere? Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak, Thea :)
  • Oversættelse!

    Forumindlæg
    Hej alle, Er der et venligt sind, der lige kan oversætte dette lille uddrag af en tale for mig på tysk :) Mor og far, i passede mig da jeg var helt lille, og jeg kan ikke forstille det har været en særlig let sag for jer. Som lille, lærte i mig at gå og stå, og tænk engang nu står vi sammen,...
  • SDU Odense, eller ASB ?

    Forumindlæg
    Jeg står og skal læse HA(jur) efter sommerferien - jeg er dog i tvivl om hvorvidt jeg skal læse på ASB, eller SDU odense. Jeg er meget i tvivl, SDU odense har den fordel det er tæt på hvor jeg bor nu og kan ganske godt lide Odense. Århus lyder på den anden side nyt og spændende og har hørt at ...
  • kinetisk energi

    Forumindlæg
    Jeg har lige et hurtigt spørgsmål som jeg håber i vil svarer på. Har en bil størst kinetisk energi når den vejer meget eller lidt? eks. en bil vejer 400 kg en anden vejer 1200 kg. hvilken en har størst kinetisk energi? på forhånd tak (:
  • Newtons tre love

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig Newtons tre love på pædagogisk vis?
  • at eller in ?

    Forumindlæg
    heeej. Jeg skulle lige spørge hedder det ''at the day'' eller ''in the day'' ? Taak på forhånd ;D
  • synopsis

    Forumindlæg
    hej alle sammen je skal lave en synopsis i faget dansk og har nogle spørgsmål som jeg skal svare på men forstår ikke rigtig dette spørgsmål: præsentation af analyse og fortolkningspunkter??
  • virksomheder

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvad HM, ikea og jysk målegruppe er?
  • Konspirationsteorier på 9/11

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg skal analysere konspirationsteorier om 9/11 og derfor har jeg behov for nogle artikler der forklarer konspirationsteorier med holdning og meninger inblandet. Er der nogen der har en ide om hvor man kan finde en således artikel?
  • pH

    Forumindlæg
    En opløsning er fremstillet ved at blande følgende væsker i en 500 mL målekolbe: 60 mL 0,21 M HCl og 90 mL 0,050 M HNO3. Herefter fyldes målekolben op med demineraliseret vand til mærket. pH for blandingen = 0,939 Opløsningen hældes ud i et bægerglas, der indeholder 0,92 g Ca(OH)2. Hele mængde...
  • AT eksamen i religion - uden inddragelse af en religion?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til AT eksamen om lidt, og har skrevet om stamcelleterapi i biologi og religion. I religion har jeg udelukkende brugt pligt- og nytteetik til at diskutere anvendelsen af stamcelleterapi, men har ikke inddraget nogle religioners holdning til dette i min synopsis. Er det nok inddrage...