Søgning på: matematik A eksamen. Resultater: 15921 til 15940 af 178712
-
NV-eksamen
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal snart op til NV-eksamen, med overemnet svampe som problemer. Dét jeg er i tvivl om er hvordan man starter sin fremlæggelse (skal vare højst 5 minutter) eller hvordan man starter med at fortælle de ting man gerne vil snakke om. Er der nogle der kan gve mig nogle gode r... -
AT - eksamen
ForumindlægHej Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at læse min synopsis igennem og fortælle hvad jeg mangler og hvorfor den ikke er god. Jeg skal nemlig op til AT eksamen i næste uge, det vil virkelig være en stor hjælp den er heller ikke særlig lang ;) Jeg er nemlig i tvivl om hvad jeg mangler, men se... -
Innovation - eksamen
ForumindlægHej :-) Min gruppe og jeg står og skal til eksamen i innovation. Vi har jo lavet vores projekt som skal forsvares. Kan det virkelig passe, at man i gruppen ikke må vælge det samme fokusområde at fremlægge om?? Er der andre derude der skal op i innovation som har fået denne information? Jeg syne... -
hjælp til AT eksamen!!!
ForumindlægHej alle Jeg sidder her og igang med at justere min AT fremlæggelse - Eksamen 3.g Jeg har om selviscenesættelse i det moderne samfund og hvordan moderne teknologi anvendes hertil. På nuværende tidspunkt har jeg inddraget Sigmund Freud og Christopher Lasch i et afsnit om narcisisme. Har i noge... -
Tysk eksam
ForumindlægHej alle sammen jeg har brug for en kærlig hånd til en tysk eksam. jeg skal trække opg på mandag kl 8. jeg vil spørger om der er en der ude som er virkelig god til tysk der kan hjælpe mig med at skrive en referat på mandag af den tysk tekst som jeg skal trække. personen som kan hjælpe vil få en ... -
eksamen: hjælp til synopsis
Forumindlæghej jeg har trukket eksamens tekts som jeg nu har 24 timers forberedelse. jeg trak emnet om "fra kold krig til kultursammenstød" jeg undrede mig bare, når jeg skal til at lave min synopsis, skal min hovedspørgsmål hedde "fra kold krig til kultursammenstød" eller skal det han... -
Tysk eksamen
ForumindlægHej tænkte på om der er nogen der kan fortælle mig hvordan jeg skal forberede mig til en eksamen i denne tekst http://www.zeit.de/2009/51/C-Tuerken Det er et interview og går under emnet "Ausländer In Deutschland" Da det er et interview kan jeg ikke rigtig analysere og fortolke det som ... -
Eksamen imorgen!!
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen i fysik hvor jeg blandt andet skal snakke om nogle væsentlige kilder til energiforsyning i DK og på globalt plan, herunder vedvarende energikilder og kerneenergi. Fx. er kul, gas og olie jo væsentlige kilder til Energiforsyning i Danmark. Men hvad er det så på globalt... -
Eksamen i IØ
ForumindlægHej! :) I morgen tidlig skal jeg op i mundtlig eksamen i international økonomi B på HHX. Dette er en 24-timers prøve og jeg sidder derfor nu med et "langt" kompendium med tekster og diverse modeller af regnskab, grafer og tabeller. Emnet jeg har trukket hedder "Introduktion t... -
Design eksamen
ForumindlægHej! Jeg ved jeg opretter spørgsmålet under billedekunst, men der er ikke en til design? Så jeg håber der er nogen der kan hjælpe alligevel. Jeg skal til Design eksamen på onsdag, hvor jeg skal presentere to kendte værker (i mit tilfælde, grafisk design og arkitektur). Jeg har lidt problemer, m... -
KS eksamen
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe min Ks eksamen an. Jeg føler mest for at lave en powerpoint præsentation, men vores lærer mener det skal bruges med omtanke. Hvis jeg ikke laver en powerpoint skal jeg jo have talepapir med ind som bliver på 3-4 sider.. Det synes jeg er for meget.. ... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg er ved at forberede mig til min mundtlige eksamen, men der er et af spørgsmålene, jeg er i tvivl om, da jeg ikke ved, hvordan min lærer vil have, at jeg skal redegøre for det. Spørgsmålet lyder: Der ønskes en kort redegørelse af cosinus, sinus og tangens. Jeg har skrevet det sådan s... -
hjæælp! Eksamens spørgsmål!!
ForumindlægEr der en der er super god til økosystemer?? Kan I hjælpe mig med disse eksamens spørgsmål??? Skitsere hvilke strækninger en å kan inddeles i, samt beskrive hvilke organismer der er karakteristiske for strækningerne - Kom herunder ind på de biotiske og abiotiske forhold. Redegøre for forholden... -
Dansk eksamen hjælp!
ForumindlægHej, jeg går i 10. Klasse og jeg har lige trukket mit emne til mundlig eksamen i dansk... Vi har prøveform B så vi har 14 dage til at finde vores tekst. Jeg har trukket temaet "os og dem" og jeg vil helst op i enten et eventyr eller et digt. Problemet er bare at jeg nu har ledt i flere ... -
Multimedie eksamen
ForumindlægHej!Jeg kan se der har været et par oplæg om det sammen for et årstid siden, der kom ikke svar. Men jeg vil prøve på ny!Jeg skal op til eksamen i multimedie. faget køre stadig på forsøgsordning, (det har det gjort nogle år nu) så det er nok ikke at finde på uvm.dkJeg vil høre om der er nogen der ... -
Eksamen imorgen!
ForumindlægJeg står her og skal til eksamen imorgen, og det er mundtlig dansk. Jeg skal analysere/perspektivere/fortolke et folkeeventyr, og jeg valgte prinsessen med de 12 par guldsko. Jeg er kommet lidt dårligt fra start og har en halvlavet analyse osv. Er der nogle der har nogle gode råd til hvad man kan... -
AT - eksamen
ForumindlægHej alle hjælpsomme mennesker! Jeg står og skal til AT-eksamen på næste mandag, og føler på ingen måde at jeg er klar til det. Derfor vil jeg høre, om der sidder nogle intelligente folk som kan give lidt vejledning til hvordan man skal gribe sin fremlæggelse an foran censor og lærer? (ifht. foru... -
Hjælp til NG eksamen.
ForumindlægHej, jeg har lige trukket i NG eksamen, og har 24timers forberedelse. Jeg er kommet op i emnet "Storm over Danmark" og i min disposition skal jeg bl.a. inddrage geofaglige begreber som dynamisk lavtryk, det primære vindsystem, nedbørdannelse. Coreolis effekt, stormudvikling, varsling ... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg er igang med at lave min disposition i dansk hvor jeg trak forbybelses området kortfilm. Jeg har derfor valgt kortfilmen Eksamen. Jeg er næsten færdig, og mangler kun 2 ting. Jeg skal finde ud af om der er nogle lag i, også mangler jeg noget at perspektivere til. Håber i kan... -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej alle, Sidder til samf b 24 timers eksamen og ville høre om i evt. kunne læse min problemformulering igennem og komme med gode indputs og råd.. Problemformulering: Hvordan kan det være, at vækstpakken har haft så stor indflydelse på frafaldet blandt vælgerne og hvilke andre fak...
