Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16121 til 16140 af 25907
  • Syg

    Forumindlæg
    jeg går i 9 ´klasse men er syg og kan ikke går op i fysisk og engelsk eksamen betyder det så at jeg ikke må får min bevis ?
  • Forkærlighed for fransk?

    Forumindlæg
    Ligesåvel som der er noget der hedder anglofil; forkærlighed for alt engelsk, er der så ikke også et udtryk/ord som betegner forkærlighed for fransk? Og i givet fald, er der så nogen som kender dette ord?
  • Notater til Context - hvem kan hjælpe???!

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til eksamen i engelsk imorgen og skal have læst en masse tekster - derfor ville det være rart med lidt hjælp i form af notater, resume'er o.l. Håber nogen kan/vil hjælpe mig.. Lisa
  • Milepæle af Sayyid Qutb

    Forumindlæg
    Hej nogen der ved, hvor man kan få fat på bogen "milepæle" af Sayyid Qutb?? Skal bruge det til AT, så det haster!!! En engelsk version er også ok (den hedder "milestones"), men hvis den er på dansk, ville det være fantastisk!
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hej. jeg har lige skrevet en disposition til min mundtlig engelsk prøve. og skal avelevere det imorgen, er der ikke en venlig sjæl der vil se på det. Bare se om det er rigtig det jeg har lavet. Det er første gang jeg skal op i det, så er lidt i tvivl. :-)
  • Eksamensopgave fra sidste år - eng. og dansk

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogen, der ved, hvad de forskellige emner var i henholdsvis dansk og engelsk skriftlig eksamen sidste år? Og kan man finde selve eksamensopgaverne, hvor opgaverne bliver stillet (i så fald hvor)? Hilsner
  • Just like that

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har en analyse eller opgave om just like that, som jeg kan læse. Det er en tekst som er i vores pensum til engelsk mundtlig eksamen, udner emnet growing up. Mange tak på forhånd ;)
  • Hjælp - Eye socket girls

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen i morgen i engelsk B, og har trukket en tekst, som jeg har 24 timer til at analysere og fortolke. Er der nogle der har læst denne tekst? Eller som har notater til den? Ville være en stor hjælp!
  • FORSKELLIGT

    Forumindlæg
    Nogen der har nogle idéer til gode hjemmesider til at blive bedre til, matematik, tysk, engelsk, fysik, geografi, og biologi? både skriftligt og mundlig? :D
  • Retning af stil

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der gider rette min engelske stil om venskab. Den er ikke så lang ca 400 ord. Det i skal kigge mest efter er komma fejl. Det haster lidt for den skal afleveres imorgen. På forhånd taak :)
  • Synopse

    Forumindlæg
    Hej, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge at skrive om til engelsk mundlig prøve, overemnet skal være "to be young" har i nogle idé'er?
  • Haster! Hjælp ..

    Forumindlæg
    Heej .. :) Er lige begyndt i 1.g og skal til at lave en selvbiografi. Nogen der kan skrive deres interesser eller hvad de laver på engelsk? Vil gerne få så mange ideer som muligt .. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ..
  • Valuta

    Forumindlæg
    Hej med jer, Jeg har kigget lidt på nogle hjemmesider fordi jeg vil købe mig et nyt teleskop, og der står på en engelsk side at det koster $299.00, men hvor meget er det i danske kroner? og hvad er omregningsfaktoren?
  • rette

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, som kan rette en engelsk-opgave? Jeg har skrevet et indlæg før, men jeg kunne ikke sende opgaven, så har lavet et nyt indlæg.. Opgaven sendes til indbakken. På forhånd tak.
  • The lucky strike

    Forumindlæg
    Hey alle sammen Jeg vil rigtig gerne vide om der er nogle af jer der har læst en engelsk text det hedder: The lucjy strike"? For så vil jeg rigtig gerne vide hvad den handler om!
  • Malaria og koloni

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har svært ved at finde materiale til "malarias betydning for engelsk koloniseringen af Afrika".. Er der nogen som har haft om emnet før, som kan hjælpe mig?
  • Manchet. artikel

    Forumindlæg
    Hej tænkte på om der var nogle der ville hjælpe mig med en opgave i engelsk. Jeg skal skrive en artikel til et skoleblad, omkring Barack Obama og John McCain. og kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal skrive i manchetten osv.
  • Delprøve 1 2009/2008

    Forumindlæg
    Hejsa derude, nogen af jer, der tilfældigvis ligger inde med delprøve 1 2008 eller 2009 til engelsk B-niveau? Kunne godt tænke mig at træne det lidt nemlig (:
  • forslag til virksomhed

    Forumindlæg
    vi skal i klassen lave et oplæg om et engelsk eller amerikansk firma, fx nogen har lavet om Coca cola, mcd, disney.... er der ikke nogen der har et forslag til et firma/virksomhed? Tak
  • Relevante modeller til analyse af fankultur?

    Forumindlæg
    Jeg har noget materiale om engelsk fankultur som jeg skal analysere. Nogle her som har nogle forslag til nogle modeller eller nogle sociologiske teorier som jeg kan bruge?