Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16141 til 16160 af 40685
  • Søger, fuldt pensums 1.g opgaver

    Forumindlæg
    hej... ved ikke om min titel var forklarende nok, men hvis i ikke forstod det, så får i den lige her.. Jeg skal til årsprøve i 1.g i Mat på A, og for at gøre mig klar, sidder jeg og laver en masse opgaver.... tænkte derfor på om nogle kendte en side hvor man kunne hente en masse opgaver til 1....
  • ang, matematik

    Forumindlæg
    Hej jeg står her og skal op til afgangsprøven i 9 klasse her på tirsdag. Jeg ville høre om der ikke er nogle der kender nogle gode links til lidt hjælp skal skrive notater :-) Også hvis i selv har et eller andet som i tror ville hjælpe mig. Det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd.KH Jacqueline
  • Skr. Eksamensopg.

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvilke typiske opgaver, altså indenfor hvilke emner, der plejer at være i mat. eksamenshæfterne???
  • Dansk folkepartis udenrigspolitiske synspunkter

    Forumindlæg
    jeg har fået stillet et spørgsmål der lyder, I hvor høj grad danskerne er enige i Dansk folkepartis udenrigspolitiske synspunkter? nogen der kan hjælpe.
  • vk-regerings politik

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig det her spørgsmål jeg skal Diskutere, i hvor høj grad VK-regeringens udenrigspolitik har øget eller mindsket Danmarks sikkerhed?
  • pointsystem

    Forumindlæg
    hej.. er der nogle derude der kender pointsystemet for skriftlig matematik 3-årigt A+ niveau(gymnasiet)... altså hvor mange point det kræver at få 03,5,6,7,8.. osv..
  • Endnu et spm

    Forumindlæg
    I min diskussion har jeg kigget på fysiologiske eftervirkninger det er der vel ikke meget diskussion over? jeg siger jo ikke på den ene side og på den anden men handler diskussion i biologi overhovedet om det?
  • old-bog

    Forumindlæg
    er her nogen som sidder med de samme bøger som jeg?homer, iliaden oversat af otto gelsted, og homers iliade??
  • Tema til Den blomstrende have.

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ved at lave en analyse over "den blomstrende have" af Naja Marie Aidt, og og mangler at skrive om temaet. har været inde på de forskellige link med hvordan man kan gøre det, men jeg føler ikke jeg får noget ud af det. Så hvis en af jer kan hjælpe mig vil jeg være taknemmelig!
  • Hvordan

    Forumindlæg
    HejJeg skal op til årsprøve i his, men jeg ved ikke hvorn det foregår... vi skal op på helt traditionel vis. Hvor længe er vi oppe? Hvor lange er de tekststykker vi kommer op i??
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg ville bare høre hvor meget forberedelses tid man har til dansk årsprøve? Og er det rigtigt at man ikk kan komme op i nogle af de ting man har læst i år og i første g??Håber på hurtig hjælp, for jeg skal op imorgen:)Held og lykke til jer alle
  • NATURGEOGRAFI!!

    Forumindlæg
    Hjælp stinker til dette fag, men ville høre om der var nogle der vidste hvilke spørgsmål man kunne komme op i vedrørende: vand Landskab Kort og infrastruktur Jordskælv og vulkaner klima Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe, for er virkelig lost.! På forhånd tak(:
  • Sokrates forsvarstale

    Forumindlæg
    Jeg har siddet og kigget indlæggende igennem men fandt ingen hvor jeg syntes der var tydelige temaer og ting at tale om omkring talen, beskrevet. Skal op i morgen kl 8. så håber der er nogen der lige kan hjælpe mig på falde rebet :)
  • Samtale partner

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal snart op i fysik og har læst enormt meget idag og der er en masse spørgsmål som jeg regner med popper op imorgen, og jeg ville høre om der var nogle der var kvikke til fysik som gad og lytte til nogle af mine spørgsmål.Det jeg forestilte mig var jeg kunne tilføje en på msn og så n...
  • stavning

    Forumindlæg
    Kan man skrive danskeksamen i et ord?
  • FSA - Skriftlig fremstilling 2011 - December.

    Forumindlæg
    Hej Kunne man ikke komme op i dansk skriftlig fremstilling i december måned år 2011? Eller var der kun i maj måned år 2011?
  • Termin imorgen

    Forumindlæg
    Jeg skal op i fysik imorgen, jeg ville høre om der var nogen som havde nogle opgave eksempler som er løst. Har især brug for det til 1. og 2.g stuff - da det er lang til siden jeg har haft om det.
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) jeg har en kæreste der skal til optagelsesprøve inden hun kan starte i 1.G på et alment gymnasium. hun skal op i: Dansk Matematik Fysik/kemi Engelsk Tysk. har i nogle gode ideer til hvad hun skal øve? og om der evt. skal læses nogle noter inde fra jeres opgave session? på f...
  • Forberedning til mundtlig matematik - 10. klasse

    Forumindlæg
    Hey alle sammen. Vi er 2 fortvivlede piger, som ikke ved hvordan vi kan forberede os til mundtlig matematik. Vi kan komme op i 4 forskellige opgaver, som vi selv har lavet. Det lyder jo forholdsvist let, men vi kan simpelthen finde ud af hvordan vi skal forberede det, når vi jo allerede sel...
  • In der Höhle des Löwen; unsere Stasireise

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal op i tysk mundtlig imorgen, og har trukket teksten "In der Höhle des Löwen; unsere Stasireise" af Christine Resties. Er der nogen der måske har arbejdet med det, og kan hjælpe mig? Den hører under emnet Plicht und moralisches Handeln, alt det her med Stasi og DDR....