Søgning på: tysk analyse. Resultater: 16621 til 16640 af 38620
-
Rettelse af stil - HASTER
ForumindlægHej er der nogen herinde som vil rette min stil ?? Takker på forhånd -
Skal man skrive punkter i en novelleanalyse i 1.G?
ForumindlægSkal man fx skrive Komposition Novellen er kronologisk opbygget..... blah blah blah... Eller skal man skrive sådan her Novellen handler om ......... blah blah blah Novellen er kronologisk opbygget.... - OG HVORDAN KAN MAN GØRE DET HELE "SAMMENHÆNGENDE"? 10000 TAK FOR HJÆLPE... -
At- please hjælp :/
Forumindlæghej, jeg skal snart til AT prøve, og mangler stadig at få afklaret nogle ting. Når jeg skal til den mundtlige del af AT, så må man ikke gentage det der står i synopsen vel? og før man begynder at gå i dybden med problemstillingerne, skal man så fortælle hvilke ting man har tænkt sig at komme ind ... -
Out Hunting
Forumindlæghey people..er der en som har skrevet en engelsk stil..kaldet "Out Hunting" fra engelsk B-niveau.. uden at have lagt den på studieportalen?.. Hvis det er dig, vil du så ikke nok være sød og sende den til min mail?.. den rettede model,for jeg skal aflevere stilen i morgen, og jeg ligger ... -
Hvad kan fagene bidrage med?
ForumindlægHej - måske vi allesammen kan hjælpe hinanden her, ved at skrive hvad de forskellige fag kan bidrage til i en opgave Jeg tænker, hvis man nu skriver fx SAMFUNDSFAG: (og her skriver man så alt det man ved samfundsfag .. ) Kom med, giv' dit besyv :) -
Raferat af "Kimono mit hus"
ForumindlægJeg skal aflevere min opgave onsdag d. 3/5 kl 08:00 og jeg har meget brug for et referat af Kimono mit hus som er skrevet af Jan Sonnergård. Skynd jer og hjælp mig. På forhånd tak.Mette. -
Vurdering af eksamens stil
ForumindlægHej Er der nogen der vil læse min dansk stil igennem. -
Hurtig hjælp litterær artikel!
ForumindlægKan man anvende berettermodellen i en litterær artikel, eller skal man helst undgå det? -
hjælp til 3 sætninger
Forumindlæghej hej. nogen som kan hjælpe mig med disse sætninger, I skal tænke meget på tillægsordene/biord/adjektiv/adverbium da opgaven går meget ud på det! se på Deres hår. er det smukt? ønsker De af få virkelig smukt hår? ja, naturligvis gør De det! Det er frygteligt at føle, at man ikke er tiltrækkende. -
Nogle med forudsætninger for at rette en dansk eksamensstil?
ForumindlægHej! Jeg kunne godt tænke mig om der var nogle herinde (evt. med forudsætninger for det) som ville se min nyskrevne stil igennem, og om muligt give mig et prej om hvilken retning det kan gå mht. karakter. V.H. Signe ;) -
Tvivl om eksamen
ForumindlægSkal til spansk mundtlig eksamen (højniveau) om et par dage, og nu er jeg kommet i tvivl om hvordan jeg ska fremlægge de forskellige tekster..Kan for eksempel komme op i nogle forskellige kapitler i "Las cenizas de Laura" og regner med at hvis jeg f.eks. trækker kap 2, er det det jeg sk... -
Engelsk Eksamenstil
ForumindlægHej.. Ville høre om der var nogen af jer som havde tid og lyst til at kigge min engelsk stil igennem da jeg er MEGET meget nervøs for bedømmelsen.. synes oplægget var lidt svært af skrive så meget om.. Det er studentereksamen 2g sproglig! -
Noter til eksamen
ForumindlægNogle som har nogle gode notater til disse tekster på engelsk A niveau:Thomas More: from UtopiaBertrand Russel: Has man a future?Aldous Huxley: IslandGeorge Orwell: Nineteen Eighty-FourDaniel Defore: Robinson CrusoeGeorge Orwell: The road tol Wigan PierCarol Shields: Mrs Turner cutting the grassT... -
nogen der ved hvad de hedder
Forumindlægnogen som kender navne på de forskellige bygninger -
Hjælp til Dansk Afgangsprøve - Romantikken
ForumindlægHej alle :) Så har vi lige trukket emner i til dansk afgangseksamen. Jeg har været så "heldig" at trække Romantikken, hvilket er det emne jeg er svagest i. Jeg har valgt at finde en paraleltekst til maleriet "Bøgeskov i maj" http://130.226.236.38/globus/optagelser%5Cglobus%5C3... -
Gisle Surssøns Saga
ForumindlægHej.Jeg har fået at vide af min lærer, at Gisle Surssøn indeholder et kristent aspekt i form af, at der er tilgivelse til stede i sagaen. Jeg har undersøgt sagen og er endnu ikke kommet til en fortolkning, der kan forklare udsagnet.Vil I hjælpe mig med dette?Vh Jakob -
Afsætningsopgave af en nyere virksomhed
ForumindlægHej, Nu har jeg fået endnu en afsætningsopgave. Opgaven er om en nyere online virksomhed, som hedder www.brandtsgavekort.dk. De tilbyder gavekort, som kan købes gennem deres hjemmeside. Disse gavekort kan så benyttes til forskellige webshops, det vil sige alt foregår online. Min opgave er at fin... -
Tekststykke
ForumindlægHvis jeg nu f.eks. kommer op i et stykke fra Iliaden - lad os bare tage 1. sang. Hvordan skal jeg så gribe "sagen" an?Skal jeg starte med at fortælle hvad der er sket før mit tekststykke og så bagefter går i dybden med tekststykket? Og skal jeg fortælle om hvad der sker efter?Eller skal... -
Spørgsmål til eksamen
ForumindlægHej..Jeg skal til engelsk eksamen nu her på fredag, men har lige et spørgsmål til hvordan det foregår.Jeg ved at når jeg kommer op trækker jeg to tekster, en ukendt og en kendt tekst. Derefter har jeg 20 min til forberedelse. Når jeg så bliver kaldt ind til eksaminationen starter jeg med den uken... -
Mdt. danskeksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk her i morgen, og jeg føler virkelig ikke at jeg har ret godt styr på pensum, og så vil jeg gerne vide om der bliver lagt meget stor vægt på det...? Eller er det bare lige kort at man skal perspektivere/relatere? -Går på gym.
