Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 16641 til 16660 af 95433
  • Hvad betyder det hvis noget er på "Molekylært niveau"?

    Forumindlæg
    Hvad betyder det hvis noget er på "Molekylært niveau"?
  • Hjælpelærer søges inden eksaminerne?

    Forumindlæg
    Hejsaa! Jeg mangler lidt hjælp til dansk, engelsk, biologi og musik. Hvis der er nogen af jer, som virkelig gerne hjælpe, må i gerne sige til. I bliver også belønnet for det :)
  • uni adgangskrav

    Forumindlæg
    Hej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ????
  • Lav en funktion

    Forumindlæg
    Har følgende opgave: Den samlede produktion af dåser, som skal give 10.000 liter cola, koster 8812,19 kr. Der skal nemlig laves 30304 dåser, da de indeholder 33 cl hver. Men har lidt problemer med næste opgave: Colaerne sælges videre for 3 kr. pr. dåse. Selve produktionen af colaerne koster 5...
  • fejlkilde eller måleusikkerhed

    Forumindlæg
    hvis man fx aflæser pka-værdierne for phoshorsyre vha. en titrerkurve så kan der være nogle usikkerheder, da man blot vurdere det er sådan ca. halvdelen. vil i sige det er en fejlkilde eller måleusikkerhed?
  • Hvordan ser solens synlige lys ud?

    Forumindlæg
    Nogle kilder der vil være godt til et stort fysikprojekt jeg har kørende?
  • Kold krig

    Forumindlæg
    nogen der ved hvilke årsager var der til østblokkens sammenbrud?
  • antager man?

    Forumindlæg
    når kerner henfalder efter henfaldsloven.. antager man så at de henfalder til en tilstand af stabilitet?
  • andenårsopgave

    Forumindlæg
    hejsa. jeg kunne godt tænke mig at skrive andenårsopgave i matematematik. Er der nogen af jer som har et forslag til et emne??
  • GULDHORNENE

    Forumindlæg
    Jeg har et dilemma jeg kan ikke finde ud af at oversætte digtet "Guldhornene" fra Adam Oehlenscläger det ville være super fedt hvis nogen viste hvad man kunne gøre på forhånd tak kh annahuus
  • Fysiologi

    Forumindlæg
    Hej. Hvis du kan svare på mit spørgsmål ville det være en stor hjælp. På forhånd tak\n\nHvorfor stiger udnyttelesen / den arteriovenøse iltdifferens) under arbejdet? Mange fakltorer skal inddrages for at give en dækkende forklaring
  • Søger HP

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe jeg søger efter en god hjemmeside der fortæller om diverse funktioner (lineær,potens o.lig.) inden for matematik
  • religions eksamen hvordan?

    Forumindlæg
    hjælp hjælp-jeg har haft en umulig lærer i religion. hvordan går man op- hvad skal man ligge vægt på i læsningen, og hvad skal man kunne.? håber der er nogen derude der kan give mig nogle svar.mvh maj
  • Ved du noget??

    Forumindlæg
    Heey er der nogen der ved hvor at man kan få ekstra undervisning her sommeren.. I fag som naturgeografi, tysk , dansk og engelsk..
  • Molekyleformlen

    Forumindlæg
    Hey ... nogen der vil hjælpe ??stoffet A har den empiriske formel C2H4OCl. 2,425g af stoffet A opløses i 100ml benzen. Det viser sig, at frysepunktet for opløsningen er 0,89 K lavere end frysepunktet for benzen. Af en databog fremgår det, at Kf(benzen)=5,12(K*kg)/mol. - Bestem molekylformlen for ...
  • Hjælp til historie opgave om internettet.

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg har fået "Internettet" som en historie opgave i 1g. Jeg undrer mig bare om der er noget der har en god problemformulering til dette emne?
  • Erhvervsøkonomi

    Forumindlæg
    Hej.. Er der en der er god til dette fag??
  • Segmentering på producentmarkedet

    Forumindlæg
    Er ved at lave mit eksamensprojekt på afsætning A og kan ikke finde ud af at segmentere på producentmarkedet? Nogen der kan hjælpe mig? Har en virksomhed der hedder ML system, som laver luftbefugtning til virksomheder
  • Rumgeometri om projektion af punkt på plan..

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg håber der er nogle der kan give nogle hints til denne opgave, for jeg kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal komme videre.. I et koordinatsystem i rummet er givet en plan a med ligningen 2x-2y+z=10 Og et punkt P(5,1,20). Punktet Q er den vinkelrette projektion af punktet P på plan...
  • Gym optagelsesprøve?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været til gymnasiet's optagelses prøve, så hvis i vil gøre mig den tjeneste at sige hvordan det foregår, og om det er svært eller ej? -Billal