Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 16701 til 16720 af 45450
-
kontrafaktisk historie
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvad forskellen er mellem: kontingensanalyse (hvor man analyserer om det overhovedet kunne have gået anderledes) og scenariekonstruktion (hvor man forestiller sig, hvad kunne eller ville være sket, hvis...) -
Samtaler?
ForumindlægUregelmæssigheder i samtalen i form af brud på samarbejdsprincipperne. Hvad kan de mene med dette, jeg er ved at analysere en dialog. På forhånd tak! -
Digtanalyse af Grundtvig-Danmarks trøst
ForumindlægJeg skal analysere strofe 7 af Grundtvig's Danmark's trøst.. Nogen der kan hjælpe mig? -
Da kogekonen kom af Pia Juul, hjælp!!!!!
ForumindlægEr der slet ingen, som har analyseret denne novelle? Jeg er virkelig på bar bund, og ville gøre alt for jeres hjælp :-( -
Yahya hassans bog
ForumindlægHej derude Er der nogen af jer der har nogen noter omkring Yahya hassans bog? det kunne også være en analyse? Bare noget som minder noter.. Tak på forhånd! -
USA´s økonomi
ForumindlægJeg har brug for hjælp, til at lave en analyse af udviklingen i amerikanernes realindkomst. Håber der er en som kan hjælpe. -
Har bruge for hjælp i Dansk
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve. hhx. Man få et tekst og så skal man analyser det. Hvad er bedst at starte med? Skal man give et resume af det først eller fortale om gern. -
Michael Strunge Hjælp
ForumindlægJeg skal analyse hans digt Reklame fra 1980, som er fra digtsamlingen SKRIGERNE Jeg kan slet ikke finde nogle til inspiration, en der kan hjælpe mig, på forhånd mange Tak -
hjælp akut
Forumindlæghej allesammen har totalt brug for hjælp det er fordi jeg mangler at analysere GUNNAR PÅ HLIDARENDE af Njals saga plisssssssssssss hjælp -
Haster (EARTHRISE)
ForumindlægHaii 1:hvordan kan man beskrive jordopgangen ?(earthrise) kan en af jer hjælpe mig med det .... 2:hvor kan jeg finde analyse modellen af sagprogsa..???? -
Forholdet mellem indianer og cowboys?
ForumindlægHeij.... hvordan var forholdet mellem indianerne og de hvide mænd(cowboys)? + Analyser, hvordan synet på indianerne og de hvide har forandret sig. Hvorfor er denne ændring sket? :-) tak på forhånd :-) -
"Under lampen" af Ida Jessen
ForumindlægHey, er der ikke nogen der har en analyse af "Under lampen" af Ida Jessen liggende? Har brug for en smule inspiration :-) -
Rabbit proof fence
ForumindlægHej Jeg skal snart lave en film analyse af ‘ Rabbit Proof fence ‘, og jeg har virkelig brug for hjælp eller ideer til hvordan jeg kunne skrive den. -
Vikingernes samfundsstruktur
Forumindlæg2) Analyser vikingetidens samfundsstruktur Nogle der kan hjælpe mig lidt med det. evt nogle links med masser af information eller forklart lidt om det skal bruge det til SSO.. er helt fortabt )': -
Naja Marie Aidt
ForumindlægHejsa.Jeg skal skrive 3.års-opgave om Naja Marie Aidts novellesamling, "Tilgang", og derfor vil jeg høre om der er nogle af jer, som har analyseret noget af den samling? Alt har interesse!På forhånd tak.Hilsen Mille -
Fagsnit
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne udregne mit fagsnit, da jeg gerne vil søge ind på jura (kvote 2) studiet i aarhus, men ved sku ikke hvordan det helt beregnes. Har kigget på forskellige hjemmesider, men kan ikke finde ud af det. De specifikke adgangskrav for jura er Dansk A, engelsk B, sa... -
Pantotensyre
ForumindlægHej, jeg har brug for lidt hjælp til en opgave. Opgaven lyder:\n\nForeslå en biosyntesevej for pantotensyre i fire trin, og angiv de fire enzymtyper som bruge i hver trin; en synthetase, en decarboxylase, en transferase og en deydrogenase.\n\nHar prøvet at søge på google, Entrez osv, men uden hel... -
Betydning af "blue" i sange m.v.
ForumindlægHar flere gange lagt mærke til, at man i engelske sange synger om personer der på den ene eller anden måde er "blue" (blå). Har ikke selv kunne finde betydningen heraf, men det må have en eller anden overført betydning, måske endda det samme på dansk, omend jeg aldrig har hørt et udtry... -
Præsidentvalg i USA
ForumindlægHej! Jeg har valgt "præsidentvalg i USA" som mit emne til studieretningsprojektet. Jeg skriver i samfundsfag og engelsk, hvor førstnævnte er hovedfaget. Jeg har holdt mit emne meget åbent, da jeg ikke ved hvilken retning jeg skal dreje det i. Jeg kunne umiddelbart godt tænke mig at ... -
Hvad er forskellen? (Studieretninger)
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål vedr. studieretninger på gymnasiet, som jeg håber, jeg kan få svar på. Jeg vil gerne være journalist, så derfor vil jeg gerne på linjen "Engelsk A, Mediefag B, Samfundsfag B". Problemet er bare, at på nogle gymnasier ligger denne linje under den samfundsviden...
