Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16861 til 16880 af 25907
  • Cuba

    Forumindlæg
    Hey. Jeg skal skrive DIO om Cuba i Spansk og samtidshistorie, men jeg mangler lidt litteratur på enten dansk eller engelsk. Er der nogle der kender til noget litteratur hvor der evt. står beskrevet noget om de mange bådflygtninge til USA? Hilsen Chargers
  • Notater

    Forumindlæg
    Nogen her der har nogle gode afsætnings notater til niv A på HH ? :) har sygt travlt med IØ, EØ, dansk og engelsk... er villige til en byttehandel :) har ca 50 siders notater til IØ.
  • Hvor reducerer man underskudet på den offentlige balance?

    Forumindlæg
    Hej Som overskriften siger, hvordan reducerer man så underskudet på de offetlige finanser. Er igang med at skrive SRO med de to hovedfag engelsk og international økonomi om USA's økonomi. Håber at der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig :) På forhånd tak
  • The Smallest Dragonboy

    Forumindlæg
    Jeg har The Smallest Dragonboy af Anne McCaffrey på mit eksamenspensum til højniveau engelsk, sproglig. Da det er en børnehistorie, er det lidt svært at sige noget rigtig dybt om det. Er der nogle der har nogle ideer?
  • engels mundtlig 2.g

    Forumindlæg
    Jeg skal op i engelsk mundligt her i næste uge. Jeg ville høre om der er nogen der har nogle fif:) og om hvad der er bedst at komme ind på.Dessuden om der er nogen der ved om hvis man trækker en roman om man skal fortælle om hele romanen eller om man skal kun skal fortælle om de kapitler der er o...
  • The Idea of Summerhill

    Forumindlæg
    Hej,er der nogle der har nogle notater til teksten af A.S. Neill; The Idea of Summerhill??Skal op til eksamen i engelsk og kan ikke rigtigt gennemskue denne! Altså hvad jeg skal få ud af teksten osv.På forhånd tak!JolleCas/
  • rettelse

    Forumindlæg
    hej jeg har oversat 4 korte tekster fra dansk til engelsk (i alt ca. en A4 side) .. er der en derude der kan/gider kigge den igennem og rette den, eller sige hvad jeg skal rette, hvis jeg sender den.
  • Oversættelse Eng>dansk af et stort stykke fagtekst

    Forumindlæg
    Hej!jeg ligger inde med en små 5 siders engelsk fagtekst. en såkaldt "Terms of Service" som jeg skal ha oversat. Er der nogen der kender nogle steder de tilbyder hjælp til sådan noget? Det er meget højt niveau
  • Jeres mening

    Forumindlæg
    Hvad er jeres yndlings danske ordsprog :) ? og hva synes i om den? -hvad gør den god ..Som som kender nogle ordsprog som man også bruger på engelsk men hvilket har en anden vending - forståelse/mening end den danskeJeg vil gerne have i kan hjælpe mig :) ..På forhånd mange tak .. ;)
  • Oversættelse og forklaring af kemisk proces

    Forumindlæg
    Det omhandler den kemiske process, som på engelsk kaldes: 'Electroplating'. Jeg er usikker, men formoder at den danske oversættelse er galvanisering. Ville nogen gøre mig den tjeneste at forklare mig udtrykket, hvis I kender til det?
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Til januar måned har jeg Terminsprøver, og jeg vil gerne vide om det er FSA maj eller FSA december man får? jeg skal op i dansk, matematik og engelsk. kan nogen evt. komme med råd til at forberede sig? på forhånd tak
  • Rettelse?

    Forumindlæg
    Jeg har lavet en engelsk stil og ville lige se, om det var muligt, at finde en der havde lyst til at læse den igennem. Jeg vil gerne hvis i kunne markere fejlene og sætte spørgsmålstegn hvis der er den mindste lille ting i ikke forstår .. Den fylder kun lidt over en side .. Jeg vil blive så glad ...
  • Valuta forhold

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en eksamens opgave på HG jeg skal forestille mig at jeg skal ind på det engelske marked med et produkt også skal jeg forklare lidt om valuta forhold nogle gode ideer? samfundsfag er ikke min stærke side. Og jeg skal også ind på noget Import/Eksport.
  • HJÆLP!!!!

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er fortabt.. jeg skal op i mundligt engelsk i morgen omkring Teenagers in Ireland.. Og jeg kan slet ikke finde noget omkring det på nettet... det står virkelig ingenting.. Håber virkelig på hjælp.. Kh mig :(
  • Hjææælp! Rhetorical devices!

    Forumindlæg
    Hej derude!:) ..jeg sidder midt i min engelsk eksamen med en tale og har desværre opdaget at jeg ingen noter har på hvilken effeck trinities (Trinity) har på modtager, håber virkelig der er en venlig sjæl der kan hjælpe lidt! :)
  • Tea with the Birds

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Har nogen læst den engelske novelle "Tea with the Birds" af Joanne Harris? Hvis ja, ville jeg høre om ikke der var nogen som havde nogle guldkorn til den, for jeg har temmelig svært ved at finde symboler osv i den.
  • Svar på gramatisk spørgsmål.

    Forumindlæg
    Min klassekammerart, som har engelsk på A, og jeg har diskuteret om det hedder Brian feels like shit, eller Brian feel like shit? Jeg ved godt det ikke er så studierelevant men er dårlig til grammatik og kunne godt tænke mig at vide hvad der er rigtigt. Nogle der kan hjælpe?
  • Eksamen?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til engelsk mundtlig eksamen her på tirsdag, og min fremlæggelse varer 4 min. Ved I, om det trækker ned i karakter at tale i 4 min., for skal jo rigtig snakke i 5 min.? :-)
  • hjælp fsa

    Forumindlæg
    heeij. skal have fsa prøve i engelsk på tirsdag, og på torsdag skal jeg have skriftligt fsa dansk. er der nogen der nogle gode råd til hvad jeg skal øve mig på. er der noget spcielt jeg skal huske, når vi har prøven. please svar hurtigt.
  • HJÆLP SØGES :-)

    Forumindlæg
    Nogle der kan give inspiration til et engelsk essay om Tony Blair's tale "on terror" 2005. Kunne være super, da jeg ikke kan komme i gang.. Håber nogle er søde og hjælpe <3