Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17021 til 17040 af 42938
  • HJÆLP det haster

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg søger en som kan rette min fransk stil igennem med fejl. den fylder én side. Jeg har fransk på A-nivau.
  • Ti 89

    Forumindlæg
    TI-89 titanium lommeregner med software, vejledning og kabler .Sælges til 1000 kr. 2 dansk /fransk og fransk/dansk gyldendals røde ordbøger sælges til 350 kr
  • Ti 89

    Forumindlæg
    TI-89 titanium lommeregner med software, vejledning og kabler .Sælges til 880 kr. 2 dansk /fransk og fransk/dansk gyldendals røde ordbøger sælges til 345 kr
  • Ti 89

    Forumindlæg
    TI-89 titanium lommeregner med software, vejledning og kabler .Sælges til 880 kr. 2 dansk /fransk og fransk/dansk gyldendals røde ordbøger sælges til 345 kr
  • oversættelse af en lille sætning!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har prøvet at oversætte følgende sætning til fransk: Hun har håret samlet i en knold fransk: Elle a ses cheveux rassemblés en motte. er det rigtigt?
  • Selvstuderende

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved det indebærer at være selvstuderende i gymnasiet? Skal man møde til timer? Skal man aflevere opgaver?
  • BIOLOGI

    Forumindlæg
    Hvad er stivelse og hvordan ser det ud? Hvordan nedbrydes i kroppen og hvordan indgår det i vores stofskifte? Redegør med dine egne ord, for hvordan meiose forløber. Hvor i menneskekroppen foregår meiosen??? Redegør for forskellene i hvordan en autosomal og kønsbunden recessiv egenskab ne...
  • Kalium 40 og isotopfortynding!

    Forumindlæg
    Hejsa..Har lige kigget alle mine rapporter igennem, og mangler en om "Kalium 40 og isotopfortynding".. Min lærer har opgivet en rapport, vi IKKE har udført - har kun vejledningen. Er der en, der kan hjælpe??Mvh. Frances.
  • integrale

    Forumindlæg
    hej hvordan bestemmer man integralen i 1'eren i opgave 5 i denne her opgave?? har lidt svært ved at se en løsning!! :s [Link]
  • Hvor kan jeg finde ekssamenssæt i mat på UVM?

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har fået at vide af min lærer at for at finde et opgavesæt vi har for skal jeg blot gå til Uvm.dk (undervisningsministeriet) og søge efter Eksamenssættet August Jeg kan simpelthen ikke finde sættet så hvis der er nogle der er søde at hjælpe mig så jeg kan lave det, ville jeg virkeligt ...
  • INDUKTION HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg har fået af vide af min fysik lærer at jeg skal vide hvilke strøm der bliver lavet ved induktion og hvorfor . Jeg har hørt at det er VEksel strøm men hvorfor er det lige vekselstrøm. mvh. moha2100
  • Film/tv

    Forumindlæg
    Jeg skal til at lave en eksamensfilm, men mangler ideer til hvad den skal handle om. Jeg har 3 skuespiller. Nogle der kan komme med nogle gode ideer?
  • Romerriget

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket et kildemateriale som omhandler romerrigets forfald og undergang. Kilderne ser ud således: 1. Billede af Forum Romanum med folkeforsamlingspladsen. 2. Bondestanden svinder ind - Appian (kort tekst på ca. en side der beskriver resultatet af bondesamfundets hierarki, me...
  • Erhvervscase

    Forumindlæg
    Hej. Om 2 uger skal vi i gang med at skrive erhvervscase. Mit spørgsmål er så, om denne opgave foregår grupper eller som en individuel opgave? På forhånd tak :)
  • Eksamenssæt i matematik, Torsdag 6. april 2017

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg vil hører om nogen har matematik B eksamnssæts besvarelse fra Torsdag 6. april 2017. Håber I kan hjælpe. :)
  • Hjælpe til modul 8 reeksame

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal skriver reeksamen til modul 8 på socialrådgiveruddannelsen, er der nogen her inden der har erfaring med det. som kan hjælpe mig.:(
  • hjælp! Nogen der kan hjælpe med hensyn til digtet Erindring af Tove Ditlevsen?

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklar hvad erindring af Tove Ditlevsen handler om per strofe og hvilken type digt det er? digtet --Min mor og far var glade. Gaden lang gik de som muntre børn, hinanden nok. Og det var søndag. Alle fliser sang af smældet fra min fars spadserestok. Min mor var ung. Det så jeg a...
  • HA makroøkonomi

    Forumindlæg
    Er der en der kan oplyse mig hvad pensum er på CBS i Makroøkonomi på 1 år.
  • OPGAVER PÅ NETTET

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kender en side, hvor man kan finde nogle matematik opg. på gymnasie niveau (1g). Jeg kender kun matematikbogen.dk
  • obligatorisk undervisning i weekenden...

    Forumindlæg
    Må gymnasiet godt ligge et arrangement fredag til lørdag aften som obligatorisk undervisning??? og give fravær hvis man ikke kan kommer pågrund af f.eks Job