Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 17021 til 17040 af 61668
-
Stata-tutor søges til hjælp af eksamen
ForumindlægHej med jer, Jeg er i gang med en eksamen i kvantiativ metode på kandidatniveau, hvor vi arbejder med programmet stata. Jeg søger en tutor der har godt styr på begge dele, og som kan hjælpe mig med design af opgaven samt rettelser. Alt kommunikation er over mail, og betaling gives. God dag! -
Eksame billedkunst (Jeg har brug for hjælp!)
ForumindlægJeg har en prøve eksame, og jeg vil derfor gerne lave en hjemmeside. Jeg har fået at vide, at der skal være '' modsætninger mødes '' på min hjemmeside, men jeg ved ikke hvilken slags modsætninger der kan mødes, kan nogen give mig et eksempel? (By the way, min udtryksform er digit... -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal imorgen beslutte hvilket underemne, som jeg vil vælge at snakke om til min engelsk-mundtlig eksamen. Jeg har valgt overemnet "Love and conflict" Er der nogen som har en god idé til hvad jeg kan snakke om, og evt. nogle spørgsmål eller noget til min outline? -
EKsamen om uv-test af solcreme
ForumindlægHej jeg skal op til NV(4 naturfag PÅ C niveua og jeg har taget udganspunkt i kemi) eksamen i morgen. Jeg har om UV-test af solcreme. ved dog ikke helt hvilke strukturformler og formler jeg kan tage med i forhold til UV HÅBER VIRKELIG I KAN HJÆLPE! SKAL OP I MORGREN OG HAR PISSE TRAVLT -
Empirisk induktive metode i matematik
ForumindlægJeg har lavet en frekvensanalyse, hvor jeg har samlet noget empiri: Forskellige tekster. Derefter har jeg bestemt hyppigheden af alle bogstaverne i teksten hvor f.eks. "a" og "e" var de bogstaver der fremkom hyppigst. Jeg har dermed fundet udaf fra mit empiri at disse bogstave... -
Emneforslag SRP - Matematik + Datalogi
ForumindlægHer kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Datalogi-Matematik. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). Optimering via pc http://fys.dk/perspektiv/per/ma/05ma/haefte/4_optimering.html Beregning af pi Om moderne metoder til maskinel u... -
Matematik B - A (turbokursus)
ForumindlægHej, jeg starter på et "turbokursus" i matematik (B - A) i sommerferien. Kurset foregår i perioden 25/6 - 3/8 (cirka). Det er ude på DTU, og jeg bor selv tæt på Svanemøllen (København Ø) Jeg ved ikke, hvor meget hjælp jeg skal bruge endnu, men jeg er helt sikker på, at... -
er der nogen der tilbyder undervisning i matematik?
ForumindlægHejsa. jeg mangler akut hjælp i matematik, da jeg ikke kan følge med på det kursus jeg er tilmeldt. jeg læser på a niveau. Da det er 20 år siden jeg gik i skole og ikke kan huske det grundlæggende har jeg meget svært ved at følge med. Jeg har mest brug for hjælp i differentialregning og integrati... -
SRP Idræt og Matematik. Hjælp Haster
ForumindlægHej. Som ovenstående har jeg valgt at skrive SRP (3.g's) i fagene Matematik (A) og idræt (B). Men problemet er at jeg ikke ved hvilken emne jeg ville skrive om inden for de to fag? Er der nogen der har evt. skrevet et tidligere SRP i de to fag el. bare nogen der i det hele taget som kunne kom... -
SRO hjælp til matematik teori
ForumindlægJeg har lidt problemer med at skrive matematik teori afsnittet i vores SRO håber nogen vil hjælpe :) Vores SRO handler om retlinjet bevægelse. Spørgsmålet: Redegør kort for hvordan hastighed og acceleration defineres vha. differentialregning. Udled bevægelsesligningerne for konstant acceleret b... -
Hjælp til Matematik A på HTX
ForumindlægHej. Jeg er en 18 årig pige, som er 3.g på htx i Holstebro, hvor jeg også bor. Jeg har utroligt svært ved at forstå matematikken, og skal have den forklaret og skrevet ned igen, før jeg forstår det så nogenlunde. Jeg skriver i denne annonceområde, fordi du selvf. vil blive betalt for det. Hvi... -
Graden af matematik i IBP
ForumindlægHej Alle, Jeg skal starte på studie til sommer, og jeg er så godt som sikker på, at jeg gerne vil læse International Business and Politics. At arbejde med sfæren mellem virksomheder og statslige institutioner tiltaler mig virkelig, og jeg interesserer mig meget for international økonomi (makr... -
Mundtlig matematik folkeskolen - HASTER!
ForumindlægJeg er ved at afslutte niende klasse og skal op i mundtlig matematik i morgen.. hvordan kan man forberede sig til det? Vi har ikk fået pensumliste eller noget - man trækker bare nogle ark med prøver og skal løse dem i grupper på 2 og hende jeg er sammen med er ikke til meget hjælp. Hvad hvis ma... -
SRO - Kemi og matematik
ForumindlægHej folkens Jeg skal op til mundtligt forsvar i SRO om et par dage. Jeg har før været op til mundtligt forsvar i DHO i dansk og historie, som jo var humanistiske fag hvor jeg godt kunne gætte mig frem til de spørgsmål jeg ville blive stillet, men i år er det kemi og matematik. Jeg ved ikke rigti... -
Mangler du lektiehjælp i Matematik ?
ForumindlægHej hvis du står og mangler én der kan hjælpe dig i faget Matematik på C/B/A - niveau og går du i Gymnasiet eller på HF? Så tilbyder jeg lektiehjælp. Det er primært i Aalborg og Nordjylland, men der muligt for lektiehjælp online via SKYPE hvis du bor udenfor Nordjylland. Jeg er 40 år og har mer... -
SRP - Kemi og Matematik
ForumindlægHey derude... Jeg har valgt mine fag nu til at være Kemi A og Matematik A Jeg har meldt mig til et forsøg hos Århus uni om kemiluminiscens (knæklys). Jeg har ledt på nettet og det ser ud til at det kun er reaktionskinetik og differentialligninger der kan belyse dette emne... Mit spørgsmål er... -
Online-hjælp til Matematik/Sandsynlighedslære
ForumindlægJeg (49) er cand.scient. i fysik/matematik og interesserer mig også for statistik/sandsynlighedslære. Har en del undervisningserfaring fra VUC/Seminarium/HF samt Teknikum (ingeniørudd.). Har du brug for online-hjælp (Skype el. lign.), skriv da venligst til min brevkasse her i forumet, så svarer... -
HJÆLP TIL ALMINDELIG MATEMATIK OG MEDICINREGNING TIL SYGEPLEJESTUDERENDE
ForumindlægHej mit navn er Ludia Lydiksen, 24 år og bor i Aabenraa Jeg går på sygeplejeuddannelse i Vejle og er halvvejs. Jeg skal snart have medicinregning, og har derfor snart brug for hjælp til at kunne forstå almindelige regneregler og medicinregning. Jeg er ikke særlig god til matematik, og har derfo... -
Mundtlig dansk eksame
ForumindlægJeg står og skal op i mundtlig dansk og er lidt på bar bund med hensyn til hvad man skal stille op med den tekst man får. Der er ingen hjælp at hente hos min lærer, da han nok er den værste lærer i verden. Så vi bliver mere eller mindre kastet ud i en eksame uden han har forberedt os på hvad vi ... -
Spansk hjælp til afleveringer, eksamen osv...
ForumindlægHej derude. Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være ti...
