Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17081 til 17100 af 25907
  • IØ og Eng

    Forumindlæg
    Hej har du evt nogle gode emner man kan skriv om i iø og engelsk ? i need some tænkte lidt på velfærden i usa, eller obamas sygesikringsreform, men det er ikke meget så ja har du noget du har hørt om eller selv vil skrive om er du velkommen til at komme med dine forslag
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg tilbyder lektiehjælp i Dansk Engelsk Spansk På 1 og 2g niveau. Jeg kan også hjælpe med studieretningsopgaver, rette fejl i skriftlige opgaver m.m Tager 100 kr i timen og bor i Århus.
  • eksamen!!!

    Forumindlæg
    HEY folkens her der nogen der kan hjælpe mig med at forklare dette på engelsk? håber nogen er mig behjælpelig - The American weapon law compared to the Danish weapon law (what are the rules for purchasing a gun)
  • Valg af fag

    Forumindlæg
    Hey, jeg går på gymog skal til at skrive SRP og er komplet på bar bund med valg af fag og emne. Vil gerne have Biologi med men skal ogsa have et linje fag med som er Spansk eller engelsk (og dansk) Er helt på bar bund med hvad jeg skal vælge! Help!!! Mvh Jenny
  • Information Overload

    Forumindlæg
    Hey! jeg skal skrive en engelsk stil, hvor overskriften lyder sådan: Information Overload. Har i nogle links til denne opgave eller har i skrevet den selv samme stil, så må i meget godt skrive til mig og give mig nogle fif til indholdet :) TAK Maaanse
  • AT-synopsis og opgavekategorier

    Forumindlæg
    Med alt den tværfaglighed gymnasiereformen bringer med sig ville det måske være en ide at lave nye opgavekategorier. Hvis man fx har en AT-synopsis i engelsk og fysik, hvilken kategori skal den så gå ind under? Og hvad med studieretningsprojektet eller en opgave i dansk og historie?
  • Disposition.!

    Forumindlæg
    Jeeg Skal Vælge Et selvvalgt Emne Til Engelsk Eksamen..! Jeeg har valgt Love som det overordnede emne....Doog skal jeeg lave en disposition..... Veed Ikke Lige Rigtigt Hvaad Jeeg Skal skrive om....Nogend er kaan komme med Forslag..Taark.!
  • Analysemodeller

    Forumindlæg
    Min computer er brudt sammen, og har derfor ikke mine notater mere :( Er der er rar sjæl herinde, der har nogle engelske analysemodeller? skal op til mundlig eksamen i overmorgen, så det ville være en stor hjælp. Jeg skal bare bruge alle de analysemodeller I ligger inde med. på forhå...
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hej Er der en venlig sjæl til stede som har mulighed for at rette min engelske tekst igennem, den fylder lidt under 2 sider med halvanden linje afstand. Ligger den ikke herind, kan sende til mail samt i en privat besked :) Mvh. Kelvoin.
  • Metoder??? Jeg er desperat

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til AT årsprøve i morgen, og i den forbindelse skal keg fortælle om humanistiske metoder? Altså metoder der bruges i engelsk/humaniora...? Jeg er på fuldstændig bar bund, og jeg håber der er et brilliant menneske herinde der vil hjælpe mig hurtigt... På forhånd tusind tak!!! Mvh
  • ét ord?

    Forumindlæg
    Hejsa (: ! Jeg sidder lige og mangler ét ord på engelsk.. problemet er. jeg ved faktisk heller ikke, hvad det hedder på dansk.. Altså det rum man sidder i, når man er til samtale med en psykolog? -Meget gerne på et hospital, da der her er tale om en meget svær mentaltskadet.
  • slutter med studiep.

    Forumindlæg
    jeg vil bare lige meddelse at jeg stopper på studieportalen for dem der kender mig herinde! Kan I have det godt alle sammen :) Har været opgaveredaktør i tysk og engelsk...det var dejligt at hjælpe dem der virkelig havde brug for ngoet hjælp i sprog :) HYGGE HERINDE :p
  • Al Gore (Sygdomme)

    Forumindlæg
    I filmen en ubekvem sandhed. Bliver der sagt at når globaliseringen kommer vil sygdomme som vi har kæmpet med før, nogle som er "uddødet" vel komme igen. Hvilke er det? Skal helst bruge det dansk og engelske navn. Er der nogle steder jeg kan slå det op? Tak på forhånd.
  • Help to English

    Forumindlæg
    Hej er der nogel som har set filmen: An inconvenient truth den handler om klimaændringerne jeg skal skrive 5 spørgsmål på engelsk, om filmen eller problemet jeg har set filmen i skolen mandag inden ferien, og kan ikke huske så meget af den, det er til i morgen :)
  • Bloodz & Cripz

    Forumindlæg
    Hvorfor bære Cripz medlemmerne lige præcis en bandana med farven "Blå" ? Og hvorfor bære Bloodz farven "rød" ? Skal bruge det til min engelsk eksame, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde svaret på google. Håber i kan hjælpe! :)
  • "Are You Ready Boots?"

    Forumindlæg
    Er der nogen andre der var oppe i skriftlig engelsk: "Are You Ready Boots?" den 23 maj? Hvad mente du om første delprøve? B-delen af anden delprøve: Hvad lagde du vægt på i analysen?
  • HJÆLP Fortyndingsrække

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal have lavet en tabel med min fortyndingsrække til appendix. Jeg har svært ved at finde en "skabelon". Kan nogen hjælpe med hvordan jeg gør det korrekt/pænt? Jeg skriver på engelsk. Har vedhæftet data. Mange tak!
  • untouchables

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til engelsk eksamen overmorgen, men indenfor emnet indian, har jeg læst nogle tekster, som bl.a. handler om kastesystemet. Og jeg har lidt styr på det med kastesystemet, men er ikke med på hvad untouchables er Så er der en venlig sjæl der gider uddybe det for mig, altså ...
  • oversæt sætningen

    Forumindlæg
    Nogen der lige kan hjælpe med, hvordan man siger "Jeg vil med" på engelsk? (Altså hvis nogen fx skal på ferie og man så godt kunne tænke sig at komme med) Har flere måder det kan siges på, men ved ikke hva der er mest korrekt?
  • To tekster

    Forumindlæg
    Hej allesammen Imorgen skal jeg op til min sidste eksamen i engelsk B. Og jeg skal trække en eller flere tekster, - men jeg er i tvivl om hvad man skal, hvis man trækker 2 eller 3 tekster, er der en der kan hjælpe mig med det. På forhånd tak :-) vh. Hans C