Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17161 til 17180 af 27765
-
SSO afsætning!!
ForumindlægEr det muligt at lave en opgave der er udover det sædvanlige hvis man fx vælger at beskrive en eksport-proces i en virksomhed??Bliver det ikke nemt for beskrivende??Hvad kan analysere mht eksport??TAK!! -
Prag 1968 - hjælp!
ForumindlægHej oh du hjælpsomme sjæl!Skal skrive 3.g's-opgave om foråret i Prag og har styr på det meste, men er i tvivl om, hvad der ville være oplagt at analysere på...?På forhånd mange tak. -
Gennemgang af synopsis
ForumindlægHvad så venner, en af jer der gider at gennemgå genne her analyse skabelon, og redegøre en forklaring for, hvad jeg skal i punkterne, efter side 1. Altså fra og med den der hedder "Disposition". Tak! -
FALD
ForumindlægHej! Jeg ville hører om der er nogen der har læst "Tarjei Vesaas: Fald? Og om der var nogen der kunne komme med et par hints til mig, om teksten. Jeg sidder nemlig lidt fast i min analyse af den...På forhånd tak! -
Rum and coke..
ForumindlægHej..Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ?Ville blive glade for respons!Mvh Chili -
Engelsk stil, højniveau.! (Rum and Coke)
ForumindlægHej.. Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ? Ville blive glade for respons! Mvh Chili -
jesper wamsler - novelle
ForumindlægJeg skal lave en analyse af nevellen "de spiller ludo" af jesper wamsler. Nogle råd til hvad jeg skal skrive.... synes den er ret "flad" -
DSSO- Krimi
ForumindlægHejsa! Imorgen får jeg udleveret min problemformulering. jeg skal analysere en krimi! R der nogen der kan komme med fif til hvad der er typisk ved en krime?På forhånd tak! -
Postmoderne maleri
ForumindlægJeg leder efter et billede at analysere til en opgave omkring postmodernisme og senmodernitet. Er der nogen, der kender et postmodernistisk billede, der udtrykker senmoderne ideer? -
Sproligt fag, historie metoder?
ForumindlægJeg har i min indledning, skrevet hvordan man bruger analyse metoder i historie og tysk. Men skal man også skrive om det er humanistisk, naturvidenskabeligt og samfundsfvidenskabeligt og det i indledning eller? Hvis ja, hvad er det så i tysk og historie :s? -
Hjælp til psykologi
ForumindlægHej mennesker! Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde informationer om "ondskabens psykologi"? Skal bruge dette i min analyse af "Lord of the Flies".. På forhånd tak :-) -
Kvindernes Underkuelse af John Stuart Mill
ForumindlægHej allesammen Jeg er i gang med at skrive en opgave omkring kvindernes forhold! Jeg har læst teksten, men forstår ikke helt! Er der nogle, som har analyseret eller læst den, som kan hjælpe/forklare mig om den? På forhånd tak!! -
"The Kite", af William Somerset Maugham
ForumindlægJeg ville høre om der var nogen som havde noget baggrundsinformation omkring ovenstående engelske forfatter. Eventuelt også noget information eller en analyse af hans novelle "The Kite". På forhånd mange tak! -
Per højholt
ForumindlægHej Jeg skriver om 60'erne. Er der nogle som ligger inde med en god analyse, af et digt, af Per højholt. Mangler inspiration og kan intet finde...:-) Hjælp -
tilværelsens ulidelige lethed
Forumindlæghejsa... bebe om der er nogle der har noget om tilværelsens ulidelige lethed.(analyse, referat, personkarakteristik osv) please meld jer hurtigs muligt!! knus mig -
Sidste års opgave
ForumindlægHej med jer på studieportalen!Jeg ville høre om i ved, hvad eksamensopgaven i engelsk sidste år hed. Altså hvad den novelle hedder, som man skal analysere. Er der evt. nogle, som har skrevet den eller har kendskab til den?Mange tak for hjælpMvh Michael -
HJÆLP - til digital mobning
ForumindlægHej alle :) Vi er igang med at lave AT eksamen, her i 3.g. Vi skal i dank faget analysere en kampagne som er imod digital mobning. Er der nogen herinde som har et godt forslag til en kampange?? Alt er en hjælp! -
Kulturelle udfordinger
ForumindlægJeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer? -
Spørgsmål!
ForumindlægJeg er i gang med at analyserer et maleri af Jeorg Immendorf: Cafe Deutchland 1978. Der er bare dette spørgsmål, som jeg ikke helt forstår: Hvilke handlinger indgår de i? Nogle som evt. kunne uddybe? På forhånd tak (-: -
Python Programmering
ForumindlægJeg søger en der kan løse en opgave inden tirsdag. Opgaven omhandler python programmering og data analyse med python.Mod betaling vhis dette bliver nødvendigt. MVH Ela
