Søgning på: historie noter stx. Resultater: 17201 til 17220 af 33650
-
Fysik eller matematik
ForumindlægHej............. Som så mange 3.g´ere sidder jeg og aner ikke havd jeg skal skrive om i At... Vil helst skrive i fysik eller matematik og historie.......... Men aner ikke hvad jeg skal skrive om. Hjælp til emner i fysik -
en triggy en
Forumindlægnår i en historie dyrene kan tale og har en personlig he siger man så stadig the wolf which is mad el. the wolf who is mad? -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
The American civil war
ForumindlægHeej folkens (: Jeg søger desperat en som kan læse korrektur på min SRP i fagende historie og engelsk om The American civil war. -
Soul Jazz
ForumindlægHey, jeg skal til at skrive om Soul Jazzen's historie.. og det overraskede mig lidt, hvor få internetsider der egentlig er at finde... nogle som kan hjælpe omkring emnet?På forhånd tak -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
HJÆLP! SKAL FINDE ET EMNE..
Forumindlæghej allesammen. Jeg skal skrive en historie opgave som skal afleveres torsdag, men jeg kan simpelthen ikke finde et emne.. vil i komme med nogen forslag? jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp.. tak på forhånd.. -
SRP Palæstina-konflikten
ForumindlægHej jeg skal bruge nogle der vil rette min opgave igennem. Den er skevet i Historie A og Samfundsfag A, og omhandler Palæstina-konflikten. Jeg skal aflevere på mandag, så det haster en smule. -
Disposition
ForumindlægHejJeg skal lave en disposition over hvilke afsnit jeg vil have i min historie opg. Den omhandler hekseforfølgelser. Men jeg ville være glad hvis der var en der ville vise mig sin, da jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gøre det! -
Den russisk revolution
ForumindlægHej Jeg er i gang med en lille opgave i historie om den russisk revolution, og vil gerne vide hvad helt komkret magtkampen mellem Trotskij og Stalin gik ud på?Håber virkelig at I kan hjælpe mig. Tak :) -
Der Untergang
ForumindlægSørg for at se denne film.Skræmmende, og fantastisk historie om Hitlers sidste dage.Specielt interressant er den fordi den viser krigen fra tyskernes side, noget der mig bekendt ikke er set før. -
Historisk kvalitativ analyse
ForumindlægHej:) Jeg skal lave en kvalitativ analyse i historie...Jeg er bare ikke helt med på hvad det indebærer. Jeg ved hvad kildekritik er, så tænkte det måske også var nogle med nogle spørgsmål man skal stille og svare på? -
Formaten
ForumindlægHvordan skal formaten på en dansk historie opgave være? Altså skrift størelse er 12 med Times new roman, ikke? Og er der så noget om, at den skal have dobbelt linje afstand, eller 1,5 eller? -
50'erne
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive AT-synopsis i drama og historie. Jeg skal bruge en kilde som belyser samfundet i 1950'erne, efterkrigstiden. Er der nogle som kender en god en?:-) -
DK: Økonomisk politik??
ForumindlægHalløjsa...Jeg risikere jo måske og komme op i samfundskundskab i historie. Så er der nogen der kan forklarer Keynesianernes og monetaristernes tilgang til det økonomiske kredsløb, samt hvad makroøkonomisk politik er??På forhånd tak -
Opdagelserne
Forumindlægnogen der har en oversigt over perioden før 1750 til historie. Især keywords til kulturmøder/menneskesyn og ændring af verdensbilledet, med henblik på handel og spaniernes fremfærd i Amerika.? -
Håndfæstningen
ForumindlægHej!Jeg skal snart til årsprøve i historie, hvor jeg skal lave en fremlæggelse om 'den første håndfæstning', altså tage mit udgangspunkt derfra.Nogen som skulle have viden om emnet, som de vil dele? -
HJÆLP! BILFRIE SØNDAGE (OLIEKRISEN)
ForumindlægHjælp! Jeg har om de bilfrie søndage i 1970'eren til min muntlig eksamen i historie! Jeg er så langt bagud og det skal afleveres på torsdag! Er der nogen der har en disposition eller noget omkring det? På forhånd tak. -
hjælp
Forumindlæghej jeg er igang med at lave historie opgaver, men jeg kan ikke lave dette spørgsmål 1) hvorfor støttede USA england og frankrig" den hvide arme" på forhånd tak
