Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 17281 til 17300 af 95434
-
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHej, jeg sidder og skal op til terminsprøve i engelsk i morgen. Mit umiddelbart gæt er at det bliver de opgaver som var til eksamen sidste år. Er der nogen som vil fortælle mig titlerne på disse opgaver? -
To identiteter
ForumindlægJeg sdder og skal finde et selvvalgt emne til min eksame, min lærer har foreslået, at jeg valgte et emne, som var "to identiteter", altså med fokus på en pige med en anden etnisk baggrund, som eksempelvis boede i Danmark eller noget. Har I nogle ideer til, hvad jeg kunne skrive om osv? ... -
Fysiologi
ForumindlægJeg skal bruge lidt hjælp til et spørgsmål om nervecellen. Når axonet bliver stimuleret, er en svag strøm nok til at udløse et aktionsposentiale. Men hvorfor er det nok med en svag strøm? -
Spørgsmål angående HF
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har lige et spørgsmål angående en 2-årig HF, lige nu har jeg været op i flere fag og fået en dårlig karakter. Jeg har to eksamner tilbage, men jeg ved ikke hvis jeg burde tag dem eller ej, jeg ved hvis jeg gøre kommer jeg også til at få en dårlig karakter, så mit spørgsmål ... -
Matematik B eksamen
Forumindlæghvad kan man forvente i den uden hjælpemidler?? hvilke formler skal man kunne huske i hovedet? -
Hjælp til en god disposition for mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg er ved at læse op til min dansk eksamen, der ligger den 3.juni. Det er nok den eksamen, som jeg er allermest nervøs for, for jeg er så bange for at rode rundt i analyse og fortolkning uden rigtig at have hoved og hale på noget som helst. Nogen forslag? Har i en slags disposition for... -
HJÆLP TIL SAMFUNDSFAGLIG METODE - HASTER!
ForumindlægHej Jeg er ved at lave AT-eksame og har brug for hjælp. Jeg har skrevet om global opvarmning og har valgt fagene biologi og samfundsfag. Indenfor faget samfundsfag har jeg valgt at kigge på hvilke politiske tiltag der er blevet oprettet for at begrænse udledningen af CO2, eks. kyoto aftalen, og ... -
universet
ForumindlægJeg skal op til mundtlig eksame og tænkte på om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde noget om disse underemner: Afstande i universet Universets udviddelse Hubble loven Det kosmologiske princip -
Årskarakter
ForumindlægHej Jeg ville lige høre, om der er nogle der kender reglerne for afgivelse af årskaraker! (For har fået 7 og 4 gennem hele 3. år i erhvervsret, men da årskarakteren falde fik jeg 02, hvilket jeg ikke kunne forstå). Og kan man gør noget ved det? På forhånd tak! PS. min lære vil ikke give mig min... -
hvor lang tid varer eksamen?
Forumindlæghvor lang tid varer selve filosofi eksamen? (eksklusivt bedømmelse) -
Lissabontraktaten
ForumindlægHej derude.. Kunne virkeli godt bruge lidt hjælp. Jeg har lige trukket spørgsmål og alle bilagene omhandler stort set kun Lissabontraktaten og den ved jeg virkelig ikke noget som helst om. Nogle, som kan forklare helt præcist hvad den går ud på og hvorfor vi skulle have en ny traktat? Pleas... -
Fra Engelsk B til Engelsk A
ForumindlægHej SP Jeg går i 3g og har opgraderet engelsk B til engelsk A. Når jeg kigger på eksamensbeviset står der stadig min engelsk B karakter med vægt osv. Burde det ikke slettes eller burde det ikke tælles? Det er ikke kun hos mig men gælder også for mine veninder. Er virkelig forvirret. Håber i kan ... -
Rette kemi opg.
ForumindlægHey, er der en der ville være sød at rette min kemi opg. den består af 6 spørgsmål. (Forskellige spørgsmål.) -
Rettelse af meget kort stil
ForumindlægHejsa. Dette er en delopgave i min tyskstil: "Beschreibe einen typischen Tag in deinem Leben" Please ret min besvarelse Um 6 Uhr aufwache ich. Ich duschen gehen und ich isst meinen Frühstuck. Wenn ich haben einen duschen nimmt, ich Zähne putzen, packen Tasche usw. Um 7 Uhr 21 ich den B... -
HTX VS STX
Forumindlæghvor er matematikken mest svær? på HTX eller STX? -
Sommerkursus matematik
ForumindlægHej, Er der nogen her som har erfaring med at tage matematik A på sommerkursus? Vil gerne høre for og imod da jeg overvejer at gøre det til sommer. Jeg vil gerne søge ind på aktuarstudiet bagefter. Jeg er rimelig godt med på mat B. Vh -
Giver denne adgang til HF?
ForumindlægSkal på AVU på vuc i januar. Giver disse fag adgang til HF? Matematik F Dansk F Naturvidenskab G Engelsk F Samfundsfag G ... -
DHO - det haster
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive min DHO udelukkende i historie. Jeg skal jo min opgave få besvaret min problemformulering. Mit problem er, hvordan får jeg besvaret den, idet min problemformulering er taksonomisk nievau (ved ikke helt hvordan jeg skal formulere mig). Redegørende analyserende og diskut... -
kvalitiv metode?
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvad kvalitivs hovedmål er? -
Radioaktivitet
ForumindlægHej forstår ikke helt hvordan jeg skal løse disse opgaver?
