Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17381 til 17400 af 27765
  • Hjælp til Bavian

    Forumindlæg
    Nogle som er gode til at analysere og fortolke..??? Skal jeg i min SSO med 3 noveller fra Naja Marie Aidt's novelle samling, Bavian... Har lidt problemer med det... :S
  • Hjælp!?!

    Forumindlæg
    skal op i mundtlig dansk på mandag, og har trukket et gammelt digt. har så valgt ved frokosten af Johannes v jensen, men kan ikke finde noget om den!?! nogen der vil hjælpe mig? evt en analyse af den
  • hjæælp

    Forumindlæg
    heej : ) er der nogle der har en analyse og fortolkning af "lønningsdag" af martin andersen nexø? hvis i har ville det være til en meget stot hjælp da jeg skal op til eksamen mandag, og har ik forstået teksten 100% endnu og tak på forhånd : )
  • Musik video

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg ville bare lige høre om der er nogle af jer, der måske ligger inde med en analyse af Rasmus Seebachs sang - '' Lidt i Fem'' ?
  • latter

    Forumindlæg
    hej allesammen. Jeg har analyseret latter. min lære sagde at jeg SKULLE perspektivere den til nørreport, er der nogle er jer der vil hjælpe for skal til eksamen imorgen og kan slet ikke finde ud af det? tak på forhånd
  • Hjælp til billedanalyse

    Forumindlæg
    står her med et maleri, som skal analyseres, men jeg ser ikke en pind i billedet. Det er billedet "Trefoldigheden" (1864-66) malet af Wilhelm Marstrand. hvis en eller anden ville kunne give nogle oplysninger eller tips, så ville det bare være perfekt. HJÆLP!
  • HJÆLP !

    Forumindlæg
    vil meget gerne have lidt hjælp til at analysere Christen Købke: Udsigt fra dosseringen ved Sortedamssøen mod Nørrebro (1838). send gerne tips og links, ALT KAN BRUGES!
  • Sofus er læge og mor er syg

    Forumindlæg
    aaarrr... hjaelp har virkelig brug for en novelle analyse af novellen Sofus er læge og mor er syg skrevet af jens blendstrup.. havde fuldstaendig glemt afleveringen
  • I am here - Jesper Wung-Sung

    Forumindlæg
    Jeg har valgt essayet 'I am here' af Jesper Wung-Sung, og jeg ville høre om, der er er som har en analyse af den? Eller kan hjælpe med, hvad budskabet er:) Please hjælp! - Tak på forhånd
  • Engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen i engelsk, jeg har den her artikel som jeg skal analysere er der nogen der kan hjælpe mig. Tak på forhånd. http://www.theguardian.com/society/2004/mar/14/medicineandhealth.lifeandhealth Linket til artikeln
  • Apollo and Daphne (Bernini)

    Forumindlæg
    Hej! Nogle som har nogle gode notater/analyser af Gian Lorenzo Bernini's skulptur: Apollo and Daphine fra 1622-1625? skal bruge det som perspektivering til min eksamen her i næste uge :)
  • Dansk FSA 2012 Søndag 15:10 af helle helle

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Jeg skal snart op til dansk eksamen, og tænkte på om nogle af jer herinde, havde en analyse liggene af "Søndag 15.10" af helle helle.
  • Præludium - Blicher - Grafisk præg og budskabet??

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i dansk mundtlig her d. 19. Jeg er igang med at analysere og er noget til punktet grafisk præg og buskab. Er der nogle der kan hjælpe mig med de 2 punktner? :-)
  • VIGTIGT! st. st. blicher - præludium

    Forumindlæg
    Hej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)??
  • problemstilling?? (hurtig hjælp!)

    Forumindlæg
    hej, jeg søger hurtig hjælp!! :D jeg er igang men en opgave, hvor jeg skal analysere og fortolke, men der er et punkt som hedder problemstiling, hvad betyder dette i analytisk sammenhængen? tak på forhånd:) Mvh Sofie
  • St. St. Blicher - Præludium

    Forumindlæg
    Hej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)??
  • Martin Andersen Nexø

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere "de tomme pladsers passagerer" af Martin Andersen Nexø. Er dog kommet lidt i tvivl. Hvordan ville i sammenflette en karakterstik af familien med historiens titel?
  • Britisk imperalisme - the white mans burden

    Forumindlæg
    Hej SP. Nogen der har lavet en historisk analyse til den vedlagte tegning i forhold til imperalisme og ''The white man's burden''?
  • Jomfruen af Kim Fupz Aakeson

    Forumindlæg
    WebRep currentVote noRating noWeight Hej allesammen. Skal op i dansk her på torsdag, så ville høre om der er nogle af...
  • HJÆLP TIL KILDER

    Forumindlæg
    Er der nogen som gider at hjælpe mig med at analyser nogle kilder? - Har virkelig prøvet, men finder det utrolig svært. - På forhånd tak Christina skriv gerne til min mail: [email protected]