Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17521 til 17540 af 39386
-
KØBES TI-84+
ForumindlægJeg søger en TI-84 til matematik Vil dog højst give 600kr. ink forsendelse for den -
Lektiehjælp...
ForumindlægHej har brug for en der kan hjæpe mig med matematik, ville blive glad hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe... :) -
STX
ForumindlægHvad går en optagelsesprøve ud på, hvad skal man lave? Dansk, engelsk, matematik og fysik/kemi???? :) -
Mat A - typeopgaver?
ForumindlægEr der en som ligger inde med en oversigt over typeopgaver i matematik A skriftlig stx MED hjælpemidler? -
Hjælp til problemregning
ForumindlægJeg har nogle matematik opgaver jeg gerne vil have hjælp til. Er der gerne vil hjælpe mig? -
årsprøve
Forumindlæghvis man får 00 i sin matematik årsprøve kan man blive rykket til 2.g ? -
Halvakser keglesnit
ForumindlægNogle der kan hjælpe her? Dette skulle ha' ligget i matematik. ups. -
Mattematikken i Antikken og så i renæssancen forskellen er ?
ForumindlægHej har et spørgsmål om hvad forskellen på og hvilken betydning verdensbilledet i antikken og renæssancen har på matematikken ? Mvh Anchi -
Hvad er enhedscirklen??
ForumindlægHejsa.... Nogle der lige hurtigt kan fortælle mig hvad enhedscirklen er i matematik sprog?? -
Rette
ForumindlægHej. Er der nogen der er interesseret i at rette min studieretningsopgave. Fag: Biologi og matematik. -
Metode-afsnittet obligatorisk?
ForumindlægSKAL der være et metode-afsnit i en SRP ? Jeg har Matematik som hovedfag og historie som det andet fag. -
Afgangsprøven 2007
ForumindlægEr der nogen der har opgavesættet og/eller facitlisten fra 9. klassernes afgangsprøve i matematik 2007? -
Funktion
ForumindlægHej. Vi er i gang med en matematik opgave, og tænkte om der er en der kan forklare os hvad en funktion er? på forhånd tak (: -
Fsa december 2012
ForumindlægHej Er der nogen som har været oppe i matematik december 2012, som vil sende opgaverne til mig? Så er i søde :) -
nogen der har lavet ?
Forumindlæghej er der nogen der har lavet en opgave i matematik som hedder design emballage og logistik ? -
Pensum
ForumindlægEr der nogle der kan fortaelle hvad pensum er i matematik som 1 g'er ?? -
Hjælp - LOST
ForumindlægEr der nogen der har mulighed for at hjælpe mig med en lille matematik opgave? Jeg er helt lost! -
PLEASE HJÆLP- BETALER GERNE
Forumindlægnogle af jer der har lavet "fp9 matematik 2017", som kan hjælpe mig? -
Forskrift til funktion
ForumindlægHej Jeg har brug for jeres hjælp til denne matematik opgave, jeg har vedhæftet den. mvh. Jacob -
fsa 1998 december?
Forumindlæghej, nogle som kan give mig facit til fsa 1998 matematik december ?? skal bruge den rimelig hurtigt!
