Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17541 til 17560 af 152758
-
fedt, kulhydrat og protein.
Forumindlæghej.. jeg skal op i fysik/kemi .. Og jeg ved ikke helt hvad jeg skal snakke om under Fedt, kulhydrat og proteiner. nogle ideér? -
Elektrolyse af syre
ForumindlægHej alle, i morgen skal jeg til fysik/kemi prøveeksamen og ville bare høre: hvis jeg skal lave en elektrolyse af en syre - hvilken metode er så lettest? -
Hvad er MnO4-?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal til eksamen i kemi og er i gang med at læse op. Så er der nogle som ved hvad MnO4^- er? Kunne det være Manganoxid eller sådan noget? -
Spændningsrækken
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål i kemi som hedder så ledes: Giv eksempler på pratisk betydning af spændningsrækken. Håber der er nogen der kan hjælpe :) -
sso om sukkersyge
ForumindlægHar nogen herinde skrevet om diabetes mellitus i kemi og bio ? i så fald, må jeg gerne tage et kig, til inspiration ? -
Nedbør i Danmark
ForumindlægI hvilken Danmarksdel er der mest nedbør i gennemsnit, hvis man tager hensyn til vejrforholdene, årstiderne osv. Det er noget, jeg skal bruge til kemi. Ikke Geografi :P -
klasseliste
Forumindlæger der nogen der ved om man kan, eller hvordan man kan se klasselisten til sit studie, og jeg skal læse kemi og teknologi på AU. mange tak :) -
kemisk ligevægt
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at løse opgave 13 og 14 i Kemi 2000 a-1 bogen Håber jeg kan få lidt hjælp -
Beregning af molære koncentration
ForumindlægHej :) Jeg har et kemi spørgsmål.. Hvis jeg har 0,05 g eddikesyre og skal beregne den molære koncentration af syren, hvad gør jeg så? Hvilken formel skal jeg bruge til det? Tak! -
Elektronprikformel for vand
ForumindlægHej (-: Jeg skal skrive en kemi rapport. Og aner ik hvad elektronprikfomlen for vand er. Nogen der kan hjælpe mig? -
blandnings massen
Forumindlægjeg er igang med en opave i kemi som er jernindhol i ståluld, o jeg skal bruge blandnings massen hvordan beregner man den -
eksamen i fysik?
Forumindlæghej jeg går i 9.klasse, og vil gerne høre om der er nogen der ved hvordan en fysik/kemi eksamen foregår? -
polære eller ikke
ForumindlægHjælp, hvordan ved jeg om de tre stoffer i billaget er polære eller ikke? og kan man forklare andre ting inden for kemien? skal helst have så meget som muligt -
Tydning af H-NMR spektrum
ForumindlægHej kemi-nørder Hvordan vil i tyde dette H-NMR spektrum, i må meget gerne inddrage kemiske skift, integralkurver og koblingsmønstre? (Spektret er vedhæftet) Tak på forhånd -
HJÆLP:::DET HASTER VIRKELIG...HJÆLP!!!!!!
ForumindlægEr der ikke nogen, der vil hjælpe mig med kemi rapport? Jeg har vedhæftet filen og markeret de spørgsmål med rødt, som jeg ikke kan finde svar på. -
HJÆLP! fyisk disposition med?????
ForumindlægHej alle, Til fsa afgangsprøven i fysik/kemi, må man så have dispositioner med til alle de emner man kan trække??? -Håber virkelig i kan hjælpe!:-) -
triglycerider Hydrofil / hydrofob
ForumindlægJeg er igang med et eksamensspørgsmål til kemi, hvor man skal give en sammenhæng mellem triglycerider og hydrofile/hydrofole grupper. Nogen som kan hjælpe? :) -
Oxoniumion
ForumindlægStress! Fysik/kemi til i morgen og jeg har ingen anelse om, hvad en oxoniumion er, hvilket stof der gør en syre sur og en base basisk! Hjælp! -
Formel og aktuel koncentration
ForumindlægHej. Jeg skal i et af mine eksamensspørgsmål i kemi komme omkring formel og aktuel koncentration, men det er under spørgsmålet: Ioner og ionerforbindelser. Hvordan hænger det sammen? :) -
Kulstof atom
ForumindlægHej, sider og læser til eksamen i kemi og har fået et spørgsmål der lyder sådan: omtal kort kulstof-atomets bindingsforhold. Er der nogle der kan hjælpe mig med det?
