Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 17601 til 17620 af 61668
-
spørgsmål til dispusition til eksamen! induktion!
Forumindlægjeg har fået et eksempel på en dispusition og der er eksemplet induktion. der står.. forsøg 1. 5.b en spændingskilde viser at en magnet i en spole skaber spænding. forklaring: magnetfeltet i spolen ændres. Elektronerne flytter sig. jeg forstår godt forklaringen, men ikke det m... -
Laborant eksamen 1. semester
ForumindlægHejsaJeg læser til bioprocesteknologi.Vi kan efter 2. semster skifte over på 3. semester hos laboranterne.Vores udd. er nyt så der findes ingen eksamenssæt - endnu.Så der skulle ikke være nogle der ved om der ligger nogle fra laboranternes eksamen.Jeg ved at de i starten bruger kemiA, men vi har... -
Hjælp til biologi eksamens opgave
ForumindlægHej denne opgave som ligger på dette link vil jeg meget gerne have hjælp til. Jeg har svært ved at forstå figurene. Håber virkelig der er en der kan hjælpe, den er nemlig meget svært synes jeg!!http://laerer.aarhusakademi.dk/AARh/intranet/fagene/biologi/Roholt/Eksamenss%E6t/aar1997/maj/opgave%201... -
besvarelser fra skriftlig biologi-eksamen
ForumindlægJeg så på et tidspunkt at man kunne se bedømmelser af afleverede besvarelser fra skriftlige biologi eksamner fra de foregående år - men problemet er, at jeg ikke kan finde dem igen.. Det er ikke så meget besvarelsen jeg er ude efter, mere hvordan man hvordan man dømmer udfra det afleverede materi... -
SPØRGSMÅL VEDRØRENDE TYSK EKSAMEN
ForumindlægEr der nogen, som ved hvad sættet fra tysk sygeeksamen 2011 hedder? Mvh -
eksamen sæt 2002 og 2003
Forumindlæghej jeg er igang med mine sidste afleveringer, da jeg snart bliver student:)Er der nogen der har resultaterne til eksamensættet(sommer) for STX(studenteksamen) 1-årigt A niveau, Hvis i har dem vil ikk være søde og sende resultaterne til mig :)? -
Hjælp til re eksamen i Dataanalyse på CBS
ForumindlægHej Søger tutor til dataanslyse på HD til Reeksamen . Tiltrædelse hurtigt muligt. Timeforbrug +/- 10 timer. Pris aftales. Kontakt mig på 61722322 -
Spørgsmål til AT-eksamen - METODER
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og arbejder med min synopsis, og tror desværre jeg har brugt forkert metoder. Derfor har jeg søgt efter at finde nogle nye metoder, som jeg så kan sige at jeg skulle have brugt i stedet. Men jeg har problemer med at finde dem. Jeg håber derfor at der er nogle der kan hjælpe m... -
Mulig fysik eksamen
ForumindlægHarj... Mit problem er heldigvis ikke noget som vil ske med 100% sikkerhed. Dog er det som følger:jeg er en af de 'heldige' som til sommer har, ja, risiko for at komme op i fysik (2.g). Dog er mit problem ikke det faglige, da jeg er rimelig go' til fysik. Jeg er egentlig bare usikker ... -
Eksamen mn fysik
Forumindlæghej alle. jeg skal også op i fysik på fredag. og kan kan komme op i følgende emner: 1. syre 2. baser 3. neutralisation 4. radioaktivitet 5. magnetisme 6. elektromagnetisme 7. induktion 8. transformation det var det. hvis der er nogen der har nogle brugbar notater i nogle af emnerne er i meget vel... -
AT eksamen 2009 - Hjælp
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, som har valgt (ligesom mig) at skrive om "Jules Verne - Rejsen til månen" i AT12 med fagene dansk og fysik? -
Naturfags eksamens noter.. HJÆLP!
ForumindlægNogen der tilfældigvis ligger inde med nogle brandgoe eksamensnoter til mundtlig naturfagseksamen? helst noget med en masse regneeksempler og sån... PLEASE HJÆLP! -
AT-eksamen, det første korstog
ForumindlægHejsa, Jeg skriver om det første korstog i fagene historie (samfundsvidenskab) og religion (humanoria), er lidt i tvivl om hvilken metode jeg har brugt i religion i min AT-opgave.. Har analyseret Pave Urban II's tale, men ved ikke helt om det er en historisk-kritisk metode jeg har brugt (elle... -
AT-eksamen, det første korstog
ForumindlægHejsa, Jeg skriver om det første korstog i fagene historie (samfundsvidenskab) og religion (humanoria), er lidt i tvivl om hvilke metoder jeg har brugt.. Har analyseret Pave Urban II's tale, men er det nok bare at lave kildekritik på den, hvis historie skal være med som samfundsvidenskabeligt... -
AT EKSAMEN !!! Hvilke metoder?
ForumindlægHej . Jeg skal skrive AT i fagene Historie og Erhvervsøkonomi. Hvad for nogle metoder skal der bruges der? (: -
Økonomi eksamen - kassefinanserede tillægsbevillinger
ForumindlægEr der nogle, der mon kan forklare hvad "kassefinanserede tillægsbevillinger" betyder helt præcist? Jeg har ikke helt fat i det, og internettet(google) hjælper ikke meget. Tak på forhånd -
eksamens tekster tysk a
Forumindlæghey ..ville høre om der er nogen der har gode noter til disse tekster...Das Spiel seines Lebens (Rovert Steinhäuser)Kinder der WildnisDer andorranische JudeDas Mädschen mit der EidechseStefanie af SichrovskyDie bleierne ZeitDie AmeisePrometheus Effi briestVil være taknemlig hvis i har... -
Eksamen i skriftlig musik
ForumindlægHej :-) Til jer der har været oppe til skriftlig musik i dag: Hvordan gik det? Og hvilken opgave lavede I? -
Dansk mundlig eksamen 09!
ForumindlægHej. Jeg har trukket en tekst der hedder "andre folks børn" af Jørgen Nielsen, som handler om en mor der ikke vil give slip på hendes datter. Min lærer har foreslået at jeg vælger "tårer" af Tove Ditlevsen som prøvetekst , men jeg vil høre om der er nogle der har andre ideer?... -
Eksamens hjælp (C-niveau)
ForumindlægHej, Jeg tænkte på, om man kan koble "Millenaristiske bevægelser (cargokult)" sammen med "Eskatologi: De sidste tider"? Hvis ja, hvordan? I min bog står der lidt under Eskatologi afsnittet, men jeg forstår det ikke i forbindelse med underemnet. Er der evt. nogen, der kan ...
