Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17641 til 17660 af 176853
  • Kan jeg forbedre mit kvote 2-snit?

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg går som så mange andre med drømmen om at læse medicin/veterinærmedicin. Jeg ved bare, at jeg ikke kommer ud af 3.g med et snit, der tillader mig at komme ind via kvote 1. Mit spørgsmål er derfor, om jeg kan tage nogle af de adgangsgivende fag om på fx VUC? Jeg har haft engelsk på ...
  • Ikke indstillet til eksamen i obligatorisk fag på uni. Hvad så?

    Forumindlæg
    Jeg står i den lidt kedelige situation, at jeg har fået 2 porteføljeopgaver afvist, og derfor ikke kan indstilles til eksamen i et fag. Faget er obligatorisk, og jeg læser 5. semester på en diplomingeniør uddannelse. Deltagelse i eksamen er (så vidt jeg kan læse mig til) en forudsætning for, at j...
  • IT-eksamen i mat

    Forumindlæg
    er der nogen her der skal til IT-eksamen i matematik?synes godt nok at den er svær, men jeg har valgt projekt B.
  • HF eksame 1993

    Forumindlæg
    Hey!Er der nogen der har lavet det HF-eksame ark fra 1993! Titlen er Ein Vietnamese in Berlin
  • dansk eksamen (en æggesnaps(

    Forumindlæg
    hej folkens jeg skal op i dansk eksamen her snart ogsp ville jeg spørge om at hvad er budskabet i novellen der hedder en æggesnaps af tove ditlevsen tak på forhånd :)
  • AT - skørbug - eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Er der en derude, som ville gide at læse min synopsis igennem ang. skørbug og hjælpe mig med hvad jeg skal fremlægge om til eksamen?
  • it-case eksamen

    Forumindlæg
    Opfordring til en fælle diskussion af problemerne i eksamens it-casen om aftenen nu her onsdag den 25.5.2005.Håber i vil deltage, så alle kan få supergode resultater!
  • Psykologi, eksempel på eksamens opgave

    Forumindlæg
    jeg skal op i psykologi niveau-c mandag, og kunne godt bruge nogle eksempler på eksamens opgaver, nogen som ligger inde med noget?send gerne til chrkorsager@hotmail.com
  • Eksamen i NG b

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogle som har et eksempel på, hvordan en disposition skal se ud til en NG eksamen på b niveau? Skal snart op og vil gerne se et eksempel på den disposition man giver til lærer og censor.
  • Eksamen i morgen - hurtigt sp.

    Forumindlæg
    Hey skal til AT-eksamen i morgen. Jeg har om Darwins evolutionsteori, i fagene bilogi og filosofi Mit spørgsmål er så hvad man kunne sige om de 2 fags sammenspil?
  • Disposition! til fysik-eksamen (1.g)

    Forumindlæg
    Har brug for en disposition til min fysik-eksamen (1.g) hvordan laver jeg sådan en disposition? en skabelon ?
  • Forsøg til bio eksamen

    Forumindlæg
    Hej! når man i sin fremlæggelse til eksamen skal koomme ind på et forsøg man har lavet i skoletiden hvor meget skal man så fortælle? altså skal man både fortælle om formål, hypotese, metode, resultater osv.?
  • Hjææælp til AT eksamen imorgen

    Forumindlæg
    Hej, er der en venlig sjæl der kan rette min argumentationsanalyse, som jeg har foretaget på to artikler? Jeg skal til AT eksamen i morgen, så det haster lidt. Mange tak på forhånd!
  • Noter til eksamen C-niveau

    Forumindlæg
    Jeg skal op til musik eksamen på C-niveau. Har I en liste over de begreber, man skal have styr på? F.eks. gimmick, hook, distortion osv osv.
  • Fif til 12 i NG Eksamen

    Forumindlæg
    Som titlen antyder... Har i nogle tips/fif til at opnå 12 til Natur Geografi B eksamen, under den nye reform.
  • Filosofi eksamen b

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan hjælpe med, hvordan filosofi eksamen på b foregår? og hvor langt tekst får man ? tak på forhånd
  • !..FYSIK C EKSAMEN..!

    Forumindlæg
    Er der nogle dejlige mennesker derude som har en vilkårlig disposition til Fysik C eksamen.. har virkelig brug for inspiration ..(skal op om 14 timer)
  • Case-eksamen Ikea

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan maile et sæt eksamensopgaver til Case-eksamen i dansk på E eller D-niveau. Det skal være en Ikea-case. På forhånd tak.
  • Folkeskole tysk eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 9 klasse og har eksamen. Jeg skal til mundtligt tysk eksamen om et par dage. Jeg kan ikke huske hvad jeg skal sige, og jeg har øvet på det rigtig mange gange men jeg kan simpelt ikke huske det. Jeg kan ikke meget tysk og jeg bliver virkelig nervøs. Så jeg tænkte hvad sker der hvis ...
  • NV eksamen- grundforløb STX

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har være op til STX 1g´s grundforløbs afsluttende NV mundtlig eksamen? Kan i give nogle tips og tricks og fortælle lidt om det.