Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 17641 til 17660 af 61668
  • Igang med spansk m. eksamen, hjæælp!

    Forumindlæg
    Jeg har om Mexico, og har fået en tekst om brødrene Arellano Félix som driver et multinationalt narkofirma derovre, hvor meget skal man gå i bybden med at snakke om teksten? Når man som sådan skal præsentere den, skal man vel referere den. Men er det kun hovedpointerne? Har svært ved at holde mig...
  • Kom/it eksamen

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave et eksamensprojekt i kom/it. Men problemet er bare, at kom/it er ikke lige mit "stræke" fag, men vil gerne gøre det rigtig godt! Jeg vil høre om, hvad er nogle af jer, der kan komme med et godt forslag til, hvordan jeg lige skal begynde på opgaven og hvor...
  • Eksamen december 2004

    Forumindlæg
    Jeg har en stil for til i morgen som har været eksamensprøven i december 2004 . Er der nogen der har lavet en stil fra det "hæfte" ?
  • Norsk kortfilm sorthvid eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har noget liggende omkring kortfilmen sorthvid? Filmen handler om en nazist der hedder Bernt, som møder en sort pige og nettet. Det ender med de bliver gift over nettet.
  • Dansk eksamen på onsdag

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal op til Dansk Mundtlig FSA her den 17 Juni og ville bare spørge om der måske var nogle der kunne hjælpe mig med hvordan sådan en foregår.. Mit emne er Kortfilm. Hvis der er nogen der kan hjælpe mig så skriv endelig :) På forhånd tak :)
  • analyse spøgesmål til eksam

    Forumindlæg
    hej 1. hvad er kontruktive - destruktive - social rangstige 2. realisme og den nye realisme er det, det samme periode eller en helt ny periode 3. de der forskellige perioder, bruger man til at realitere med tekster deres stiltræk, er det ik rigtig ?
  • Jeg skal til eksamen i morgen, så jeg kunne godt bruge lidt hjælp! :)

    Forumindlæg
    Jeg har fået at vide, at jeg bl.a. skal kunne følgende: Forklar begreberne værdighed, livets ukrænkelighed, selvbestemmelse og skråplanseffekt. Er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig med det? På forhånd tak!
  • Hjælp haster universets udvidelse eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har trukket universets udvidelse idag og har nu 24 timer til at finde ud af det hvilket også er fint nok... tænkte på om det er nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan komme ind på og specielt til hvad mit bilag kan blive imorgen ville være superdejligt da jeg er lidt lost :/
  • EKSAMEN - insulin og diabetes

    Forumindlæg
    er der nogen der har nogle guldkorn vedrørende dette emne, er de meget velkomne til at hjælpe. især hvis det drejer sig om figuren om respirationskæden, med glykolysen og krebs' cyklus! og nogle som kan forklare bruttoligningen: C6H12O5 + 6 O2 --> 6 CO2 + 6 H2O + 30 ATP ???
  • Hjælp: kemi eksam i morgen!!!

    Forumindlæg
    Hej folkens, Har nogle spørgsmål, jeg håber i vil hjælpe mig med. 1. Hvordan kan det være at indskudsstofferne kan have forskellige ladninger? Jeg ved godt at det er pga. at deres næste yderste skal ikke er fyldt op, men hvilken betydning har det? 2. Hvorfor findes der sammensatte ioner/ fleratom...
  • mundtlig tysk eksamen

    Forumindlæg
    nogen der også har om en berømt tysker der hedder Leni Riefenstahl, en tekst fra hendes selvbiografi fra 1987..?
  • PANIK! eksamen, brug for hjælp nu!

    Forumindlæg
    jeg har trukket teksten "Die dunkelhaarigen Kinder von Berlin" og jeg kan slet ikke lige finde hovede og hale på den tekst! Jeg håber meget på at en kan hjælpe!!
  • Eksamen hjælp til emnet imigration

    Forumindlæg
    Hvad kan jeg fortælle om imigration ved eksamensbordet? hvilke delemner kunne man trække op? - spørger for vil have en bedst mulig resultat
  • Eksamen imorgen: Gensplejsning!

    Forumindlæg
    Jeg har trukket gensplejsning og sidder og fumler med en diskussion om fordele og ulemper v. at bruge gensplejsning på mennesker. -er der nogen der kan lede mig i en retning eller komme med hints, forslag? er ret fortabt i det spørgsmål. På forhånd mange tak
  • MUNDTLIG ENGELSK - EKSAMEN HJÆLP!!!!!

    Forumindlæg
    Hej derude!! Jeg skal op i mundtlig engelsk, da det er obligatorisk for alle 9.klasser. Som mit overemne har jeg valgt ''Blacks, Whites And Racism''. Til mit underemne har jeg tænkt mig, at snakke om Michael Brown. Jeg vil derefter perspektivere til KKK og Donald Trump. Jeg vil...
  • Magmaopstigning - Eksamen i morgen

    Forumindlæg
    Hej hvem der nu kigger :) Jeg har været oppe og trække i Naturgeografi til 24-timers forberedelse og trak: Tektonik- pladebevægelser, jordskælv og vulkanisme. Jeg undrer mig dog over hvorfor der kun er en opstrømning af magma visse steder? Opvarmes magmaen ikke ligemeget over det hele (det må den...
  • Studenter eksamen 2006

    Forumindlæg
    Hey alle sammen! Er der nogen der har lavet en biologi opgave der hedder havbrug den er fra det hæfte fra eksamensopgaver maj 2006 håber der er nogen der kan/gidder hjælpe mig
  • Eksamen 25 min !

    Forumindlæg
    Samf B-niveau Nogle GODE problemsstillinger til overskriften: Finanskrise og globalisering Herunder med fokus på skattelettelser kontra offentlige investeringer Vi har fået skrevet en smule, men vi har sværet ved at flette globalisering ind i problemstillingerne,.. På forhånd tak
  • Fransk skriftlig eksame fra 2011

    Forumindlæg
    Nogle der var oppe i fransk skriftlig i 2011 og evt kan ligge deres stil ind? Håber der er en der ligger inde med den da det ville hjælpe mig meget! :) Håber der er en venlig sjæl, tak!
  • Højt niveau eksamens stil

    Forumindlæg
    hej.. er der nogen derude som er lavet en stil der hedder "Fair is Foul"... den er lidt mærkelig, så kunne godt bruge noget inspiration..