Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 17741 til 17760 af 47925
  • karakterer?

    Forumindlæg
    Når man nu skal ud og søge job, efter man er blevet uddannet. Er det så de karakterer fra stx/hhx/htx der bliver lagt mest vægt på, eller dem fra Universtet?
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej Ville lige høre hvad man minimum skal have i karakter før studenterhuen er hjemme? ps. Går på HTX ved ikke om det gør nogen forskel
  • Gennemsnit

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved hvor man kan regne sit gennemsnit ud for HTX. Har set de der for gymnasiet og HF, men der er nogle af mine fag ikke med.
  • Købes TI-89 Titanium

    Forumindlæg
    Heej jeg er startet på HTX og står og mangler en TI-89 Titanium, Er der nogen der har sådan en liggende jeg kan købe? :P
  • antal afleveringer pr. uge?

    Forumindlæg
    Hej jeg tænkte på hvordan er regler omkring antal afleveringer, eller hvor mange elevtimer man må bruge på opgaver om ugen? på stx eller htx?
  • Eksamensopg. TeknikfagA

    Forumindlæg
    Hej alle!! Som alle HTX'ere ved, er der blevet udleveret oplæg til eksamensrapport. Vi er to, der er lidt i tvivl om, hvad et procesdiagram helt præcis er? Håber at I vil hjælpe os! :-)
  • Matematik A terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til terminsprøve her på fredag i matematik A htx og ville spørge om nogen af jer har nogen af de gamle eksamenssæt-besvarelser.Vil bruge det til inspiration. Mange tak
  • Eksamenssæt søges!

    Forumindlæg
    Hej:) jeg søger tidligere stillet bioteknologi eksamenssæt. Helst fra HTX men STX kan også gå.
  • Lektiehjælp til Teknik A - Proces søges

    Forumindlæg
    Hej, jeg kunne godt bruge en der kunne hjælpe mig med teknik A - proces som man har i 3g på HTX. håber nogen melder sig, da jeg allerede har ledt længe. Mvh
  • Ingeniør uddannelsen..

    Forumindlæg
    Hej:) Hvor lang tid tager det at læse videre fra HTX til Bygningsingeniør?? Og hvad er forskellen på Civil og diplom uddannelsen..? På forhånd tak???
  • forberedelsesmateriale 2009

    Forumindlæg
    hej er der nogen der ligger inde med resultaterne for forberedelsesmateriale til matematik A for htx maj 2009? På forhånd tak !!
  • Eksamenopgaver !!!! Meget vigtigt

    Forumindlæg
    Hej ! Det kunne være godt, hvis i kunne ligge opgave besvarelserne til opgavesættet fra 2009, 2008 eller 2007 ??? Til HTX Matematik A-niveau... På forhånd tak :)
  • 2. årskarakter

    Forumindlæg
    Hej, hvornår er det at gymnasieelever (stx, htx, osv) normalt får deres 2. årskarakter?
  • HF

    Forumindlæg
    hey jeg har gået 1 år på htx. og har rovervejret at skifte, kan jeg så godt skifte til hf?? er det muligt??
  • hvor mange gange må man søge optagelsesprøve?

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor mange gange man kan søge optagelsesprøve for gymnasielle uddannelser (STX, HF, HTX) hvis lærerne erklærer en elev uegnet? DET HASTER!!!
  • HJÆLP HURTIGT!!

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der ligger inde med eksamensættet fra Engelsk A i maj 2013 htx? Det ville virkelig være en stor hjælp hvis nogle kunne sende det til mig. På forhånd tak! Sophie Silberbrandt
  • Eksamener !!

    Forumindlæg
    Godaften Jeg ønsker at vide, hvor mange timer man har i de følgende eksaminer i disse fag: dansk, engelsk og matematik. PS. det skal være for elever på HTX.
  • Sidste års kemi eksamenssæt?

    Forumindlæg
    Er der nogle der ligger inde med opgavesættet for kemi A på htx? Vil nemlig gerne øve med nogle sæt inden terminsprøverne.
  • Uddannelse parathed

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et snit på 6,7, og derfor ville jeg vide om jeg kan blive egnet til STX eller HTX? Det vigtigt for meget, og håber i ville svare. ????
  • Besvarede eksamenssæt

    Forumindlæg
    Kan "Besvarede eksamenssæt og vejledende opgaver i fysik" for Htx-A 4/5 2004 skaffes?