Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17821 til 17840 af 176853
-
Grammatik delen i engelsk A 2009?
ForumindlægHej er der stadig nogen der har grammatik delen fra 2009 liggende? -
Samf A. Giddens, Ziehe og Merton
ForumindlægHej. Er der nogle kloge hoveder som kan sige noget om disse punkter. Jeg er selv kørt lidt fast så mangler lige et skub videre. Giddens - Kulturel frisættelse Ziehe - Potensering Merton - Kriminalitet som kompensation Jeg skriver om London riots og anden og relevant teori modta... -
Cult A/S Analyse del
Forumindlæghvordan skal jeg via de relevat nøgletal finde ud af hvordan den økonomiske udvikling har være i Aus de seneste 10 år? -
Engelsk A niveau, HHX. :) Rettelse
ForumindlægHejsa, ville hører om der var en venlig sjæl der ville rette noget engelsk for mig? 1.g niveau :) På forhånd tak. PS: Da jeg er ny, og ikke rigtigt kan finde rundt herinde, ville det være perfekt hvis du kunne smide din mail her, så vi kunne tag den derover :) -
Stx matematik A, august 2008
ForumindlægHej :) Er der måske nogen det kan hjælpe mig med opg 7 og 17a i det eksamenssæt. Er gået lidt i stå :( -
resume af "I have a dream" engelsk
ForumindlægHej allesammen. Jeg hat valgt Martin Luther King til den mundtlige afgangsprøve i engelsk og ville i den forbindelse gerne finde et resumé, der forklarer de vigtigste punkter, som han kommer ind på. Da jeg skal opgive den som kilde, skal den være på engelsk, men det kunne være rart med en, der e... -
DANSK A - "Se dagens lys"
ForumindlægHey Jeg har brug for lidt input til en dansk aflevering, så hvis der er nogen, som har læst bogen/set filmen der hedder Se dagens lys af Svend Åge Madsen, så giv lige besked :-) Arbejdsspørgsmålene til afleveringen er blandt andet: - Hvilke problemstillinger i samfundet og i menneskelivet ... -
Ian Nash - A Promise to Settle
ForumindlægNogen der kender denne text, eller har en opgave liggende med den, som de vil dele? På forhånd tak Mark Gredsted -
DET HASTER ! - Geert Hoftstede . B / A -Niveau
ForumindlægHej folkens :) Er der en venlig sjæl der har en beskrivelse og gode noter om geert hoftstede teorier og begreber? Det er meget vigtigt ! håber så meget I kan hjælpe. -
Bilag ved afslutningsskema - VØ A
ForumindlægHej hvordan skal disse bilag håndteres ? 1. Råvarer er pr. 30.06.2010 optalt og vurderet til kr. 2.231 2. Varer under fremstilling er pr. 30.06.2010 optalt og vurderet til kr. 2.378 3. Færdigvarer er pr. 30.06.2010 optalt og vurderet til kr. 372 Hvilke konti skal de påskrives ? ... -
SRP om TOMS Gruppen A/S
ForumindlægJeg skal vurdere hvordan sammnhængen mellem regskabsanalyse, Swot analyse og virksomhedens valg af vækststrategi må formodes at være for virksomhendern ???? nogle der kan hjælpe hvordan jeg kan komme igang med det ? -
Engelsk STX A eksamenssæt 2010
ForumindlægHej :) Er der nogle der ligger inde med engelsk eksamenssættet 2010?? Eller blot kan beskrive hvad de handler om? På forhånd tak -
daloon 14.18 afsætning A (trojka)
ForumindlægHej, jeg skal igang med en afsætning aflevering, er der nogle som ligger inde med opgaven 14.18 som ligger i trojka bogen. jeg kunne nemlig godt tænke mig noget inspiration til og komme igang på :) -på forhånd tak, håber i kan hjælpe. -
SRP- Matematik A og idræt B
ForumindlægHej studieportalen Jeg skal til at vælge fag inden for SRP. Her har jeg valgt matematik og idræt. Mit emne som jeg har tænkt mig at arbejde med er doping i atletikens verden. Her vil jeg sammenligne datidens og nutidens rekorder. Mit spørgsmål er så, hvordan jeg får matematik ind i det. Skal ... -
Soul Kitchen - Tysk fortsættersprog A
ForumindlægEr der nogen der har lavet eksamenssættet fra d. 19. maj 2011, der hedder Soul Kitchen, jeg er nemlig helt på bar bund? -
Skifte fra spansk A til Fransk B
ForumindlægHej folkens Jeg går 1.g og ville skifte fra spansk til fransk er det overhovedet mugligt og kan de lade sig gøre ?. TAK PÅ FORHÅND -
Metode i biologi a og samfundsfag c
ForumindlægHej studieportalen Jeg har valgt fagene biologi og samfundsfag, og er i tvivl om hvilken metode jeg har arbejdet med... Jeg har lavet min synopsis ved at opstille nogle problemstillinger og så samlet viden gennem bøger og internettet til at besvare dem. Det har stort set været den samme måde jeg... -
Hjælp til kilder HIstorie A mundtlig Congo
ForumindlægHej har virkelig brug for lidt hjælp hvis nogle havde noget viden om disse kilder og en mulig problemformulering da jeg er på bar bund. Og om nogle kan sætte dette i forhold til nutiden Congo 1870-2010 1) uddrag af planche fra Jan Nederveen Pieterse: titel: hvidt på sort (illustrerede fordom... -
Haster! Mundtlig dansk afgangsprøve prøveform A
ForumindlægHej! :) Jeg hører at man kan trække en artikel eller et debat indlæg til den mundtlige afgangsprøve, så jeg vil bare høre, hvordan skal man gribe den an? Normalt har vi anayse redskaber mm, men jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg skal gøre, hvis jeg trækker sådan noget på forhånd mange tak! :) -
AT religion C, samfundsfag A
ForumindlægHvem vil hjælpe mig med AT? Har brug for nogen til at se mine problemformulering og problemstillinger igennem og evt. se om jeg bruger de rigtige metoder. Tak på forhånd :)
