Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 18061 til 18080 af 40404
-
Halogener- uorganisk kemi
ForumindlægEr der virkelig ingen, der har skrevet rapport om halogenerne chlor, brom og iod? Jeg skal snart til eksamen, og jeg har jo selvføleglig ikke fået skrevet journalen... Øvelsen er fra Myginds bog... -
Musik til opvarmning
ForumindlægHej !Jeg skal lave et opvarmningsprogram i idræt (c).Jeg har stortset lavet det - både med musik og øvelser .. men men men ....Jeg mangler et musiknummer til svingdelen...Nogen der har nogle gode forslag?? -
Plz hjælp!!!
ForumindlægØvelse 4: stil spørgsmål 01. Klaus Petersen steht jeden Morgan um 6:00 Uhr auf. Um wie viel Uhr ................................................... -
Syreindholdet i forskellige sodavand
ForumindlægHar lige fået en opgave, hvor det går ud på, at finde en sodavands syreindhold i et øvelse. Er der nogen som har en ide om hvordan man kan lave det forsøg?Materialerne må gerne indholde:PhenolphthaleinNatriumhydroxid, NaOH, 1M -
Syntese af ethylpropanoat
ForumindlægHej allesammen Jeg og nogle venner søger en journal/rapport med overskriften: "Syntese af ethylpropanoat" idet vi om noglefå dage skal op til eksamen i blandtandet denne øvelse... -
Gnidning
ForumindlægNogle der kender et sted hvor man kan finde en god teori for gnidningskræfter og sammenhæng mellem formler? udover de opgaver der er på denne side, synes ikke lige der var noget der passede ind i min øvelse.. -
Trigonometri
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver nogle øvelser i matematik og har sat fast i den vedhæftede opgave i noget tid. Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på rette vej? På forhånd tak -
hjæp mig med at huske .............................
Forumindlæghej jeg ville bruge min sommerferie fornuftigt men når jeg laver noget har jeg svart at husk så ville spg om i kendte nogle bøger og hjemmeside med huske øvelser -
lineær regression
Forumindlæghej er der noglen som ved hvordan man regner øvelse 6.28 i mat c hf fra side 215 til 216. jeg har ingen plan hvordan jeg skal beregner det. hilsen -
Idrætseksamen
ForumindlægHej:) Jeg skal til idrætseksamen i morgen, og jeg har trukket boldspil og boldbasis og redskabsaktiviteter. Jeg læser selvfølgelig op på de øvelser, vi har og spilhjulet, men er der andre gode ideer til, hvad jeg skal læse op på? Tak på forhånd! -
Fejlkilder
ForumindlægHvilke fejlkidler kunne der tænkes at være i et forsøg, hvor øvelse er at bestemme det arbejde (A) en gas (luft) udfører ved en kredsproces bestående af en isochor, isoterm og isobarproces? -
"Rigtig" SRP??
ForumindlægHej.. Jeg skal i december skrive en SRP-opgave. Men er denne opgave ikke en ´øvelse´?? Altså den ´rigtige´ (altså den der får betydning for mit eksamensbevis) skal først skrives senere, ikke?? -
Stående bølger på snor
ForumindlægEr der en der kan finde en rapport om stående bølger på en snor, hvor formålet skal handle om Formålet ved øvelsen er at finde sammenhængen mellem bølgelængde og frekvens af stående bølger på en snor. -
Forvaltningsret
ForumindlægSkal snart til skriftlig eksamen i forvaltningsret og vil meget gerne se nogle gode eksamens- eller opgavebesvarelser for at få øvelse. Ligger du inde med det vil det være super hvis du vil dele - jeg vil gerne betale for en kopi :) -
Spændingsrækken sammenhæng
ForumindlægHej, Jeg skal til kemi eksamen og er ved at forberede mig på et spørgsmål hvor man skal komme ind på: atomets opbygning, oktetreglen og det periodiske system. I hvilken sammenhæng med dette kan jeg inddrage en øvelse om spændingsrækken? -
Spørgsmål til biologirapport
ForumindlægHåber nogen kan besvare disse spørgsmål for mig vedrørende en øvelse i biologi på B-niveau om smagssans- tærskelværdi hvorfor er der en tærskelværdi? og hvorfor skal der startes med den laveste koncentration? -
Epsilon-N bevis
ForumindlægHejsa Jeg er ikke så tryg ved epsilon-N-beviser endnu. Er der nogen der kan forklarer mig denne opgave? Hvordan griber jeg det helt præcis ad? (Det er øvelse til ekasamen). -
Differentialligning af højere orden
ForumindlægHej, jeg har en øvelse som lyder: Jeg har da det karakteristiske poly. som er og får rødderne, ville de komplekse løsninger så ikke bare være Men facit siger at der skal et t ganget på, på én af de positive og én af de negative?? -
Neurofysiologi
ForumindlægHej. Jeg skal i 3.g skrive en rapport om: Øvelser i neurofysiologi. Jeg har ikke fået det, og sidder nu med et kæmpe problem. Hvordan skriver jeg teorien? Nogle der kan hjælpe mig med hvad den skal omhandle etc.? -
Den tværstribede muskulatur og den glatte muskulatur
ForumindlægHej Jeg ville høre om der er nogle af jer der ved hvordan man træner Den tværstribede muskulatur og den glatte muskulatur, og har nogle gode øvelser? Træner man overhovedet den glatte muskulatur? Håber i kan hjælpe
