Søgning på: tysk analyse. Resultater: 18081 til 18100 af 38620
  • Essay om Familien

    Forumindlæg
    Hej. jeg er igang med at skrive en essay om familien og dens betydning i det senemoderne og traditonelle samfund. Hvor jeg skal indrage en billede der hedder Martin Bigum, family. Men ved simpelthen ikke hvordan jeg skal indrage det. Er der nogen der kan give nogen eksempler på nogen sætninger ...
  • afsked sidsel falsig pedersen

    Forumindlæg
    hej er der nogen som har læst afsked af Sidsel falsig pedersen før
  • Adam Oehlenschlägers værker

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Er der evt. nogen der kender nogle værker skrevet af Adam Oehlenschläger der handler om erotik og/eller seksualitet?
  • Hjælp til novellen "Ulven og fårene" af Martin Andersen Nexø!

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skal op til mundtlig eksame i dansk og har trukket emnet det moderne gennembrud. Jeg har valgt teksten "Ulven og fårene", men er i tvivl om jeg har forstået pointen i den? Hvis i kender novellen, og ved hvad pointen er, må i gerne skrive det, ville være en stor hjælp!
  • AT- engelsk. hvordan tager jeg sproget med, når jeg skal skrive på dansk?

    Forumindlæg
    hej jeg er i gang med at skrive AT, har engelsk- psykologi som valgte fag, men ville lige høre hvordan får jeg sproget engelsk med ind i min synopsis når jeg nu skal skrive på dansk?
  • Besvarer man problemstillingerne?

    Forumindlæg
    Skal man til dne mdt. eksamen besvare sine problemstillinger fra synopsen selvom de i synopsen er besvarede?
  • Eksamennnn..

    Forumindlæg
    Hej folkens Er der nogen som ved hvad man skal gøre til psykologi eksamen??
  • ?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i musik på c-niveau snart, og jeg er helt forvirret. Så spørgsmålet lyder vel: - Hvad er det de dømmer én på ? Det ville være rart, hvis der var nogen, der havde nogle notater om nogle begreber eller en idé om, hvor man kunne finde det - for jo mere jeg sidder og søger efter det, ...
  • MUSIKEKSAMEN HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til musikeksamen på c niveau tirsdag/onsdag så vil høre om der er nogle der har nogen fif med hensyn til eksamen eller nogle gode noter indenfor musikanalyse og dansk musik i 70erne. hjæææælp på forhånd tak kys og kram
  • nogle gode råd

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har nogle gåde råd til engelsk eksamen på B er mega nervøs. . .(
  • Mangler dansk tekst!

    Forumindlæg
    Hej derude! Nogle der har nogle bud, på danske tekster eller danske reklame film, som har noget indhold der har noget at gøre med danmark eller danskhed? Skal nemlig op til dansk mundligt og trak "danmark og danskhed" På forhånd tusind tak! :-)
  • Overgang fra barn til vokse - Noveller efter år 2000

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket emnet "Dansk novelle om overgangen fra barn til voksen" Der er dog det twist, at det skal være en novelle, der er skrevet efter år 2000. Jeg er lidt på bar bund, for alle de tekster jeg har fundet, er skrevet før år 2000. Findes der noveller om emnet, som er sk...
  • Rettelse af stil (fokus på kommaer og punktummer)

    Forumindlæg
    Hvis du er interesseret, så kontakt mig venligst over indbakken! :-) Det er kun en sides penge. Ret helst ikke på formuleringen, hvis det ikke er nødvendigt.
  • Hvad tæller årsprøverne?

    Forumindlæg
    Hej Derude. Jeg har et spørgsmål :) Hvor meget tæller årsprøverne? og hvor stor indflydelse har det på ens snit for at komme videre imod 2g Og tæller årsprøverne overhovedet med i ens gennemsnit i 1g God aften :)
  • ENGELSK METODE??

    Forumindlæg
    Hej folk. Hvad er det helt præcis man skal skrive i en AT metode??? er helt lost. kan i komme med eksempler?? :) kunne være dejligt!!
  • Engelsk A & Samf. B.. Emnevalg?

    Forumindlæg
    Hej... Håber nogle kan give noget inspiration til hvad jeg kan skrive om... Har tænkt over Identitets skabelse og growing up, hvor jeg tager udgangspunkt i Hooliganisme... Nogle andre der har forslag til spændende emner ? :)
  • Opstil/anvend model

    Forumindlæg
    Hej igen. Sidder stadig med samme opgave, og funderer nu over sidste spørgsmål. Det lyder således: Opstil en model for mediernes betydning i det politiske system i Danmark. Jeg har ikke rigtig nogen ide om hvordan man opsætter en sådan model, eller bare modeller generelt, så håber virkelig på hjæ...
  • Identifikation af neutrale/Påvisning af neutrale Hjælp:)

    Forumindlæg
    Hej :) Har på plads hvorden man identifikasere syre og base (finder ud af hvilken syre/base det er) Men mit problem er så hvordan man finder ud af om det er postevand, deminiraliseret vand eller saltvand nogle der kan svare?:)
  • Nøgletal uden at have omsætningen?

    Forumindlæg
    Er igang med at lave en regnskabsanalyse, men har ingen omsætning og gå ud fra. Hvad gør man? Regner man kun de nøgletal der ikke står i forhold til omsætningen eller?
  • Redegørelse?!?!?!

    Forumindlæg
    heeey Heeey Jeg kom bare lige i tvivl... hvor meget er det ens Redegørelse maks må fylde af 15-20 sider? (og mindst :D)