Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 18181 til 18200 af 45450
-
Rette
Forumindlæg*Nogle der vil rette? Dansk: Ja , hvad laver jeg i en normal dag. Godt spørgsmål. Jeg laver faktisk ikke så meget. Min dag starter kl. 8 om morgen, hvor jeg tag i skole med toget. Stationen ligger meget tæt på, hvor jeg bor. Så det okay gå tur til stationen. Jeg for fri fra skole kl. 14 eller k... -
redgørelse
Forumindlæghvor lang skal en redegørelse fylde? Det er om en artikel som jeg skal redegør for og derefter skrive min mening om altså som en artikel til et blad.... -
Billedanalyse
ForumindlægHej. Jeg er ved at lave en billedanalyse af The Persistence of memory. Er der nogen der kan fortælle mig hvad rum og stilart er? -
Redegør?
ForumindlægHvad betyder redegør? -
Velfærdsstaten
ForumindlægHej! Jeg skal skriv en synopsis om Velfærdsstaten i danmark (i historie/samfundsfag). Kan I hjælp mi med problemstilling eller problemformulering? tak..! -
essay
Forumindlægjeg skal skrive essay hvor jeg skal "fabuler" over unges forskellige mulgiheder i samfundet og der livssiturationer. jeg skal tage udgangspunkt i filmen/romanen Nordkraft, problemet er jeg ikke husker den så godt :) nogle der kan hjælpe -
Anbefaling af bog?
ForumindlægNogen der kan anbefale en god bog? Eneste krav er at den skal være efter 1990 og af en skandinavisk forfatter.... -
2. g opgave... emne historie
ForumindlægHejsa jeg igang med at lave min 2.g opgave om korstogene... men jeg ved ikke hvad jeg skal redegøre for... hvis i komme med nogle ideer til det... tak -
NATO, den kolde krig
ForumindlægHej.. Jeg har valgt at skrive om NATO i mit SRP. Formålet med dette forum er hvis der er andre som har valgt dette emne at evt. komme i kontakt med jer for at udveksle viden, litteratur ect. Så skriver i om NATO så svar gerne på dette indlæg og skriv også gerne hvad din problemformulering omhandl... -
Forøge markedsandel i DK
ForumindlægHjælp til SRP Hovedfag: Afsætning Bifag: VØ Jeg skal fremsætte et begrundet svar på hvordan et special bryggeri forøger markedsandelen for specialøl i DK.. er der nogle som kan hjælp med hvordan man gør det?? jeg tænker hvilke modelle er metoder skal jeg anvende?? -
STP om borgerrettighedsbevægelsen i USA
ForumindlægHej.. Jeg sidder midt i min opgave om borgerrettighedsbevægelsen i USA, og er lidt i tvivl hvad i min redegørelse der er vigtigst (redegørelse for borgretb. med henblik på King). Jeg har skrevet 4 sider indtil nu, men er ikke færdig, for jeg kan ikke finde ud af hvilke emner der er de vigtigste ... -
redegørelse
Forumindlægjeg har fået til opgave at redegøre indholdet i en artikel, hvor der er nogle emner fra artiklen der skal inde gå. Men hvad er det nu lige en redegørelse går ud på? -
Beskriv købsadfærden for din virksomhed
ForumindlægHej med jer :) Jeg er ved at skrive afsætningsopgave og er igang med spørgsmålet som lyder: "Beskriv købsadfærden for din virksomhed idet de skal ud og finde ny leverandør". Tænker, at jeg skal beskrive købsadfærden på B2B markedet, men er det nok? Gode råd tages imod med kyshånd :) -
speciel relativitetsteori
ForumindlægHvad ville I sige var de teorier der gjorde det muligt for Einstein at formulere sin specielle relativitetsteori? -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej Studieportalen Er igang med mit studieprojekt og har fået følgende spørgsmål. Diskuter med udgangspunkt i sociologisk teori samt selvvalgt empirisk materiale, hvorfor der er økonomisk ulighed i Danmark. Indtil videre har jeg skrevet om Pierre Bourdieus teori og de nye reformer angående ... -
Medier?
ForumindlægHej, Er der nogle som kan se et godt emne til AT: "Fremtiden..." indenfor medier? Vil jeg meget gerne have samfundsfag selvfølgelig og så nok også dansk? Please kom med noget:) -
Dansk - hjælp til perspektiv.. (haster)
ForumindlægHej! Er fuld gang med at skrive min dansk opgave, og skal til at perspektivere. Har læst romanen "Den kroniske uskyld" af Rifbjerg, og jeg skal perspektivere til Jakob Ejersbo roman, "Nordkraft" , men synes ikke der er nogle punkter jeg kan? - måske har jeg overset noget, men... -
Absorptionskoefficent
ForumindlægHej, hvordan kan man udfra fra en graf (m. linæer sammnhæng) med mg/L på xaksen og absorptionen (A) på y-aksen vise, at farvestoffets molare absorptionskoefficientet kan bestemmes udfra grafens hældningskoefficient? -
Spørgsmål.
ForumindlægJeg er i gang med en opgave, men jeg har lagt mærke til at jeg også skal aflevere en problemformulering. Jeg har nogle punkter, er der nogen der kan lave det om til spørgsmål. Hvis du har lyst til at hjælpe mig, vil du så skrive privat. -
Synopse i dansk - reklame
ForumindlægHvilke punkter skal man have med i en synopse. Jeg har om trykte reklamer.
