Søgning på: matematik A eksamen. Resultater: 18241 til 18260 af 178712
-
Eksamen (Verfluchte Ferien) HJÆLP :)
ForumindlægJeg har lige trukket teksten "Verfluchte Ferien" af Hansjörg Martin. Så jeg ville bare høre om der var nogen herinde der kendte teksten og havde nogle "guldkorn"...? Ville være en stor hjælp :) -
eksamens karakterer hf-B
ForumindlægHej! Er der nogle af jer der har fået eksamenskarakterer for den skriftlige prøve i hf-mat B? jeg synes det er længe at vente, selvom jeg godt ved at der er mange opgaver at rette. Er også meget spændt på hvor mange point, der giver de forskellige karakterer. Håber at få 7,men det afhænger jo af... -
Eksamen (C niveau)
ForumindlægJeg kan komme op i følgende emner: 1. Det gode liv Hvordan skal vi forstå begrebet "Det gode liv"? Hvad er socialiseringens forudsætninger for et godt liv, hvordan og hvorfor forsker sociologerne i det, hvordan står det til med sociale forskelle i Danmark? Hvilke bud på det gode liv f... -
FYSIK-C EKSAMEN! HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg er virkelig en hat til fysik. Nogle der har opgaver om: - Densitet under Astronomi? - Lys som bølger - Bølgelængde for håndholdt laser, rilleafstand på cd - Absorption af gammastråling i bly Eller bare gode noter! Mange mange tak. -
Eksamens spørgsmål til mundtlig MatB
ForumindlægVille blive voldsomt glad, hvis der sad en derude som kunne hjælpe mig lidt. 3) Vækstmodeller Gør rede for den eksponentielle vækstmodel. Forklar betydningen af konstanterne i forskriften. Du skal også gøre rede for bestemmelse af fordoblings- og halveringskonstant. 4) Vækstmodeller Gør red... -
Hjælp!! mangler tekst til eksamen !!
ForumindlægHjælp mig !! Jeg har trukket "ungdom og teenageliv på skrift".. nogle der har en god tekst om ungdom og teenage liv ????????? -
FSA Fysik og kemi Eksamen.
Forumindlæg*Slettet* -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægNogle der kender nogle gode noveller eller digte med eventuelt Tove Ditlevsen, den skal være mellem 1945-1968 og på en eller anden måde have noget med samfundet at gøre i den tid. Det behøver ikke ligefrem at være Tove Ditlevsen det var bare et eksempel :) Håber nogen kan hjæpe lidt :) -
eksamen - at læse op
ForumindlægHej.. Jeg skal til studentereksamen i dansk, og da pensum er ret stort, skal man jo selvfølgelig også lave en lille slags plan over hvordan man skal læse op :) Er der nogen af jer, der har nogle gode tips til hvordan man bedste læser op? Skal man læse perioder, forfattere eller..? håber meget på ... -
Dansk mundtligt eksamen - DRAMA
ForumindlægNu har jeg brugt omkring 3 dage på at finde et manuskrift eller et teaterstykke som jeg skal kunne perspektivitere romeo og julie. Jeg kender bare ikke et dansk stykke, og har virkelig svær ved at finde mit oplæg. Er der nogen der kan hjælpe mig? Hvis ikke det er muligt kan jeg så bare vælge et a... -
Fransk skriftlig eksamen????
ForumindlægHEj :D Må man godt, tage gamle fransk stile, til skriftlig fransk???????? :D:D:D:D:D:D -
skriftlig eksamen svar?
ForumindlægHej Hvornår er det man får svar på de skriftlige eksamener, når man går på STX? -
Tysk eksamen imorgen - hjælp med tekst
ForumindlægHe,j jeg har idag trukket teksten "mein zehnter mord" af Milena Moser. Er der en som kan give mig et resume om den? Har virkelig brug hjælp! -
Eksamen hjææælpp fremgangsmåde
ForumindlægVi har i klassen læst Odyssen - 1 og 9. sang. Man trækker jo noget kendt tekst, men trækker man en hel sang, eller er det kun en del af sangen man trækker fx vers 200-300? -
Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!
ForumindlægHej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd! -
Dansk udenrigspolitisk historie eksamen
Forumindlæg -
hjælp til fysik eksamen solen og stjernerne
Forumindlæghej, skal op i fysik i morgen og har trukket solen og stjernerne mit spørgsmål lyder: du skal give en mundtlig præsentation af emnet solen og stjernerne stikord: solens størrelse, sammensætning, energiproduktion og effekt. Hertzsprung-Russel diagrammet, stjerners udvikling, galakser... -
Eksamen - trak solsystemet.
ForumindlægHej Alle Jeg har trukket spørgsmålet: solsystemet - med særligt henblik på planeter og deres rolle for udviklingen af det moderne astronomiske verdensbillede. Er der nogle der har nogle gode råd eller nogle tip til hvad der er en god ide at fortælle om? på forhånd tak. -
Hjælp! Jeg har eksamen i morgen!
ForumindlægHej. Jeg kan ikke svare på alle spørgsmålne om Dansk Supermarked Group og samfundsfag, Svar på nogle af dem hvis I ikke kender svare som mig. Please! Jeg ved godt at der er mange spørgsmål ;( Klassesamfundet: 1. Hvilken betydning kan den viden om klassesamfundet få for Dansk Supermarked Grou... -
3g eksamen, hvilke fag?
ForumindlægHej. jeg vil lige høre om der er nogen der ved om man skal op i et c-niveau fag i 3.g? går der et rygte om på mit gymnasium. Virker dog ikke til nogen er sikre? Er jo rart at vide når man kun har 1 c-niveau fag.
