Søgning på: analyse af digte. Resultater: 1821 til 1840 af 26633
-
Eksamen - Analyser
ForumindlægHej derude :-) Jeg skal op til mundtlig dansk eksamen her om nogle uger, det eneste jeg mangler er nogle gode analyse modeller, til alle genrer inden for dansk, er der evt, en der har et link, eller selv har nogle gode? På forhånd tak. -
hævnersværdet analyse
ForumindlægKan nogen please hjælpe mig med denne her danskfaglig analyse af folkevisen "hævnersværdet" for jeg er ret på dybt vand her. Kan ikke finde noget om det på nettet, så håber nogle af jer kan hjælpe:) -
Artikel analyse !!!
ForumindlægHej jeg har trukket fordybelses området i dansk mundtlig "Skrevne medier" og har derfor valgt at tage en artikel om josef fritzl " Holdte sin datter fanget i 24 år" Og mangler en analyse model hurtigst muligt :-)!!! -
Analyse af værdikæden
ForumindlægHej Jeg skal analysere værdikæden for Carletti .. Det er en aflevering som er en eksamensopgave hvor vi har fået et kompendium over Carletti... Jeg synes det er ret svært at gøre så meget ud af noget slik... håber på hurtigt svar da den skal afleveres om en uge ! på forhånd tak -
Analyse, meget svær
Forumindlæghejsa venner. jeg er igang med at skrive en analyse om teksten " perleporten på knippelsbro" af peter adolphsen. synes det er meget svært må jeg indrømme, og håber nogle af jer havde nogle små fif til lige netop denne her historie -
At analysere
ForumindlægDon't make a fuzz about it, just answer my question, thnx...Hvad vil det sige at anaylsere?? O.o -
Analyserende artikel
ForumindlægHej I morgen skal vi jo til eksamen i skriftligt dansk, så man ønsker jo at være så forberedt som muligt. Derfor har jeg lige ét spørgsmål jeg gerne vil have besvaret: Er udemærket godt klar over at man ikke skal referere den tekst man får udleveret, når man analyserer den. Men må man godt spri... -
Analyse af leder
ForumindlægHej!Jeg er i fuld sving med en analyse af en leder fra Dagbladet Information. Dog er der opstået et mindre problem i forbinelse med argumentationsanalysen. Jeg har engang fået at vide at en leder altid upersonlig og saglig, men jeg må indrømme at jeg finder denne tekst lettere subjektiv. Saglighe... -
Hjælp til analyse redskaber
ForumindlægHej alle. Jeg skal til engelsk eksamen imorgen og jeg har øvet mig som en sindsyg på engelsk grammatik... men nu er det bare sådan at jeg ikke ved hvilke ord man skal bruge til engelsk essay. altså ord som: Novellen handler om... man kan aflæse ud fra dette citat at.... Der står i teksten at...... -
analyse.... Hjææælp
Forumindlæghej jeg skal analyser Hosekræmmeren, og er kommet til forholdene på familien tid. jeg mener hvordan levede det den tid.... er der nogen der kan lidt skrive på ord med det. på forhånd tak -
Kemisk analyse?
ForumindlægEr gået stå I min disposition til Kemisk analyse. - Hvad er kemisk analyse/Hvad bruger man det til - Forsøg kemisk analyse 5.11 nogle forslag? :) -
Analyse af figur
ForumindlægHejsa Vil spørge jer om, hvordan man analysere forsøgsresultater af figur til sin SRP? -
analyse og fortolkning
ForumindlægHej med jer Kan nogen hjælpe mig med analyse og fortolkning af Martin A hansen´s tekst Offer. Vi fik heldigvis udsættelse med at aflevere den til efter påske. Den er bare dødssyg at arbejde med. Hjælp mig venligst hvis I kan. Tak Anne -
Hjælp til analyse af musikstykke
ForumindlægHej alle¨ Jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp til at analysere musikstykket "silverflame" med Dizzy Mizz Lizzy. jeg har eksamensprojekt i musik, og min gruppe og jeg skal analysere det ovennævnte stykke. problemet er bare, at der ikke er nogen af os der kan finde ud af musik, så vi... -
hjælp - sammenlignende analyse
ForumindlægHej derude :) jeg skal til at skrive en opgave om den grimme ælling og ørneflugten der står jeg skal lave en SAMMENLIGNENDE ANALYSE, hvordan er sådan en opbygget op? håber i kan hjælpe mig :) -
analyse og fortlkning
ForumindlægHej Nu spørger jeg måske lidt dumt, men når man skriver en litterær artikel, skal analysen og fortolkningen være hver for sig, altså opdelt, eller må det gerne blandes? På forhånd tak! -
Analyse/fortolkning
ForumindlægHej alle Håber der er en der kan give hurtigt svar, sidder med en litterær artikel, analyse og fortolkning, som jeg skal aflevere i morgen og vil bare høre om man godt kan fortolke på en tekst samtidig med man analysere? Mvh. Anders Carner -
Dansk analyse hjælp!!
ForumindlægHej. Jeg op i dansk meget snart, og ville lige høre om der var en der ville kigge min analyse igennem? Er rigtig usikker på om jeg har fået alle tingene med, og om det er godt det jeg er kommet frem til. Det ville være SÅ dejligt!!! Skriv så sender jeg den. :-) - Det skal lige siges, at jeg har ... -
DHO Analyse
ForumindlægHej SP :) Jeg er igang med at skrive min DHO som skal afleveres på fredag d.6/6. Jeg er egentlig ret godt igang med min opgave, men ved ik helt hvordan jeg skal analysere min kilde og min dansk tekst.. Jeg spurgte min historielære som sagde at jeg skulle lave en kontekstanalyse og en indholds... -
Analyse i historie
ForumindlægHej Jeg skal på baggrund af selvvalgte kilder, analysere Sovjetunionens sikkerhedspolitik i forhold til vesten. Er der nogen der kender til nogle gode kilder? (Tænker kilderne skal være sovjetiske taler eller breve, der italesætter landets sikkerhedspolitik) Håber at høre fra folk :) Venli...
