Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 18501 til 18520 af 46442
-
Hvordan er det nu lige med den rodformel?
ForumindlægSidder og skal bruge rodformlen til andengradspolynomier, men kan bare ikke huske den. Desværre. Nogen der kan hjælpe? -
Delprøve 1, Engelsk b 30 maj 2016
ForumindlægEr der nogen som ejer denne opgave færdiglavet? -
Hjælp!!!!!!
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med at finde matematik eksamenssætet fra 2010? jeg har ikke brug for svarene lige pt. men kun eksamenssætet. -
Årsprøve - Hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til min skriftlige matematik prøve i morgen, og kunne godt tænke mig at vide hvad spørgsmålene kan komme til at bestå af. Prøven uden hjælpemidler. er der nogle der kan hjælpe mig med det? Kh. Tesser -Gætter selv på reduktion, sætte en forskrift på nogle funktioner og ... -
Hjælp til rettelse af en kort anmeldelse
ForumindlægHej Jeg har lavet en anmeldelse af Heminway's roman ," A farewell to the arms". Jeg har fået den rettet af min lærer, men der er nogle enkelte fejl som jeg ikke helt forstår,og desværre er det weekend nu så jeg kan ikke rigtig lige spørger. Hvis der er nogle som lige vil kigge ... -
Thukydid: Perikle's Gravtale
ForumindlægHej, Ville hører om der er nogle der har hele hans tale som kan sende den til mig? Eller har et link på nettet :-) På forhånd tak! -
Hjælp! Analyse af en københavner i Jylland af Dan Turell
ForumindlægHey Alle jeg har trukket Dan Turells forfatterskab og har derfor valgt essayet "En københavner i Jylland". Har svært ved at komme videre i analysen så har brug for inspiration. Håber der er nogle der kan hjælpe... -
Hjælpelærer mat,fysik,kemi
ForumindlægHej, jeg er en pige på 19 som blev student i sommers med en samfundsfaglig-matematisk linie. Sagen er jeg gerne vil læse geologi på universitetet og for at søge ind mangler jeg fagene: Mat B-A, Fysik C-B og Kemi 0-B. Jeg bor i det centrale København og skal tage suppleringsfagene på KVUC fra Aug... -
Dumpet matematik mundtligt
ForumindlægHej Det er sådan at jeg har søgt på en videregående uddannelse, og her valgte jeg at søge ind som bygningskonstruktør. Jeg kan se at de 2 fag man skal have er engelsk C og mat C. Engelsk C bestod jeg med et 12-tal, men jeg dumpede mundtlig matematik, men fik 4 skriftligt, så jeg bestod faget med... -
Dansk til spansk haster hjælp (:
ForumindlægHey' en der kan hjælpe mig med det her oversættelse, fra dansk til spansk (: Har brugt google til nogle af dem men de giver ikke mening. 1. Hvornår begynder du urset i spansk? Når jeg er færdig med IT kurset. Før du begynder, vil jeg derne vide det. 2. Så længe du følger kurset, vil jeg hj... -
Komposition og fortællemåde i novellen konference af Naja Marie Adit
ForumindlægHej Folkens, jeg kunne rigtig godt tænke mig at få hjælp til novellen konference af Naja Marie Adit. Fokus på følgende: komposition og fortællemåde / fortælletype :) -
Foton
ForumindlægEr dette en korrekt forklaring og kunne jeg evt. indrage noget mere? Fotonenergi: Lys kommer ikke i en fuldstændig jævn strøm. Lys kommer derimod i små pakker af energi. Disse energipakker kaldes for fotoner. Energien af en foton er direkte proportional med lysbølgens frekvens: Efoton = h &mid... -
Eksamenskarakterer og årskarakterer
ForumindlægHej folkens! Jeg fik i sidste måned mine årskarakterer i 2g. På eksamensbeviset står dog kun karakterne for de fag jeg ikke skal op i. Et eksempel her er Engelsk. Som årskarakterer fik jeg 10/10, men da jeg trak engelsk mundtlig og ikke har været oppe endnu, er det kun engelsk skriftlig som er k... -
Andres mening??!
ForumindlægHej Er i gang med en perspektivering af kompliceret kærlighed og så har jeg valgt, at jeg gerne vil have sangen "angels" af Robbie Wiliams med....:) men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I andre forstår ved sangen, det ville v&am... -
Formler til diverse
ForumindlægKunne være dejligt, hvis nogle kloge hoveder kunne hjælpe med nogle formler. :) Eksponentialfunktionen - Beregne a og b ud fra to punkter - Forstå grafernes forløb og sammenspil med a og b - Fortolkning af og beregning af relativ tilvækst - Fortolkning af fordoblingskonstant - Regneregle... -
Basismat noter
ForumindlægHej, nogen der sidder med noter til basismat2? -
Synopsis rettelse
Forumindlægjeg har lavet en synopsis, omkring en reklame. Har aldrig lavet en synopse før, så håber i vil give lidt feedback :) -
opbygningen af DNA
ForumindlægHej alle sammen. er ikke sikker på at det er den rigtige forklaring at jeg har givet til opbygningen af DNA. Så håber at der er en eller anden som der kan svare mig på det :) DNA er opbygget som for opbygningen af DNAfor opbygningen af DNAet "dobbeltmolekyle", hvor to strenge (polyn... -
At
ForumindlægHVad handler At om ?? og hvad er det for et fag -
Tage HF fag over sommeren?
ForumindlægHej kære studievejledere, Jeg er ved at tage en fuld HF nu på enkeltfag. Men da jeg gerne vil være færdig om et år så har jeg travlt. Mit spørgsmål er så, hvis det er nogen skoler der tilbyder elever sommerundervisning? Jeg har brug for at tage Samfund B i sommer, så at jeg ikke skal læse 5 fag e...
