Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 18561 til 18580 af 132250
-
A, eksamen imorgen !! hjælp
Forumindlægjeg skal til eksamen imorgen i skriftlig fysik på stx A-niveau - og har kigget i de seneste års eksamenssæt og der er næsten altid en opgave med kræfter .. men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal indtegne dem og hvilke kræfter der skal indtegnes .. hmm :/ nogen der kan hjælpe med en ... -
Underemner til fysik eksamen.
ForumindlægHej jeg skal til fysik eksamen om et par dage. Jeg har nogle emner som jeg kan trække: Svingninger Lydens udbredelse Forbrænding Kulbrinter Bindingstyper Jeg har et lille problem med at finde nogle underemner som jeg kan fortælle om under emnerne, er der nogen som kan hjælpe mig ud?... -
Forberedelse til spansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal til spansk mundtlig eksamen meget snart. Går på STX og har spansk på A-niveau. Er der nogen som ligger inde med nogle gode noter til følgende emner i spansk: Inmigracíon Cuba La guerra Civil Gode råd er også mere end velkomne! -
HJÆÆLP HURTIG!! Skal til eksamen imorgen!!!!!!!
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen i fysik og jeg kan trække nogle af følgene emner: Og kender i nogle forsøg til dem alle eller bare nogle af dem...... PLEASE hjælp mig har virkelig brug for det. -Organisk og kemiske bininger -Radioaktivitet -Atomfysik -Alkohol -Svingninger ... -
24timers eksamen; Synopsis!?
ForumindlægHej SP, skal trække til 24 timers eksamen i morgen, og ( så dum som jeg) kommer jg lige nu i tanke om at vi skal skrive en slags synopsis, og have med ind til eksiminationen efter de 24 timer... Nogen der ved hvor udbredt denne synopsis skal være? Skal dt være med delspørgsmål og delkonklusioner... -
Fysik eksamen c-niveau
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til fysik eksamen i morgen. Jeg skal præsentere mekanisk energi hvor jeg desuden skal komme ind under potentiel og kinetisk energi og skal snakke om middelhastighed og t,s diagrammer.. Jeg er rimelig lost, da jeg slet ikke ved, hvordan jeg skal starte det hele.. Nogl... -
Palæstina.. VIGTIGT! hjælp til eksamen
ForumindlægHej. angående palæstina problemet vil jeg høre om nogen kan hjælpe mig lidt. Det er vigtigt til eksamen at kunne skelne mellem; - araberstater - palæstinensere - jøder - arabere - anti zemist - anti zionist kan nogen hjælpe mig med at besvare hvad de forskellige begreber er? Haster! på forhå... -
Rettelse af oplæg til tysk eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen i tysk imorgen og skal indlede med et oplæg omkring min udleverede materiale som jeg har 24 timer til. Jeg kunne dog godt tænke mig at få rettet oplægget en anelse til. Det er på ca 600-700 ord. OBS: Det skal ikke være en perfekt rettelse. Der må gerne være småfejl hist og h... -
Nyttige ord til eksamen
ForumindlægHej alle sammen! Da jeg skal til eksamen i mundtlig tysk i morgen, tænkte jeg på om, der var nogen af jer, der havde en ordliste over nyttige ord. Jeg går på den gamle reform, og der må man ikke medbringe en ordbog i forberedelsen. Til gengæld må man medbringe alle de kopieret sider man lystrer. ... -
Billedkunst eksamens projekt
ForumindlægHej, jeg skal til at igang med mit billedkunst eksamens projekt. Temaet er: Hvorfor, hvordan og med hvilke konsekvenser "putter" vi hinanden i kasser "BOXED"? diskrimination, m.m. Nogen der kender nogle kunstere der har lavet noget med dette tema, eller hvis i har en fed idé? -
HÆVN OG TILGIVELSE DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej studieportalen, jeg har trukket emnet hævn og tilgivelse i min mundtlige dansk eksamen. Jeg kan simpelthen ikke finde på nogle gode oplæg at bruge, jeg kan bruge både tekster, billeder, film, ALT! Min lærer har givet mig 'de blå øjne' af Karen Blixen, men synes overhovedet ikke om... -
skriftlig eksamen Fysik A
ForumindlægHej SP Er der nogen herinde der ved hvor man kan finde gamle opgave sæt til fysik A skriftlig?? Evt et link/hjemmeside :-) Ville virkelig været fedt da jeg gerne vil lave en masssssse gamle sæt før jeg skal op til eksamen på tirsdag God kristihimmelfart derude! -
Skifte uddannelse retning op til eksamen
ForumindlægKan man godt skifte fra 1. HF til en STX uddannelse for eksempel, uden at have været oppe til alle eksamner i HF? Og er det ikke forsent, at søge ind på en ny uddannelse eller kan der være lang ventetid? Forresten har jeg været oppe i billedkunst (mundtlig) og skriftlig matematik, og jeg mangle... -
Eksamen spørgsmål nr. 6
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 7
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 8
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 9
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 10
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 11
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 12
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys...
