Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 18601 til 18620 af 32040
-
Vurdering i Studieretningprojekt
ForumindlægNår man skal vurdere i SRP om fremtidige strategiske muligheder, skal man så slutte det af med et afsnit kaldet vurdering, som en slags samlet vurdering af de modeller man har brugt? Eller skal man bare gøre det inden i hvert afsnit for de valgte teorimodeller? Håber der en venlig sjæl, der vil... -
Klima og kosmisk stråling
ForumindlægHej .. Jeg er igang med at skrive SRP, men er løbet ind i et problem ang kosmisk stråling: Når der er høj solaktivitet, så frastødes mange af de kosmiske stråler pga. magnetfeltet, hvor der så bliver dannet færre skyer. Vil dette så medføre en varmere eller koldere periode ?? -
Baggrund for tangentbestemmelse
ForumindlægJeg sidder med min SRP i 3.g og har fået et analyserende spørgsmål, som jeg ikke kan svare på selv :( Det lyder: Undersøg baggrunden for at de to videnskabsmænd (Fermat og Newton) arbejder med tangetbestemmelse. Jeg har virkelig brug for lidt hjælp.. -
Endorfiner og lykkepiller
ForumindlægHej alle zusammen :) Jeg sidder og skriver SRP, og skal sammenligne endorfiners virkning med lykkepillers :S Jeg er fuldt ud bevidst om hvordan de virker hver for sig, men kan bare ikke sammenligne dem. Er der en barmhjertig sjæl der kan hjælpe. -
Keynes teori?
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med at skrive SRP, og skal forklare Keynes teori, men det forvolder mig nogle problemer. Er der nogle som kan hjælpe mig til at forstå hans teori angående ud og efterspørgsel??? -
Historist Analyse af: Brev til St. Joesph. - Stephan A. Douglas
ForumindlægHej. Sidder her og skal lave SRP, men er på lidt på bar bund med min historie analyse af Brev til St. Joesph - Stephan A. Douglas. Hvad skal jeg skrive i min analyse? Nogen som har en model jeg kan gå ud fra? Hilsen en travl studerende.. -
Christiania - Partier for og imod
ForumindlægHej studieportal Jeg skriver SRP i øjeblikket om Christiania og ungdomsoprøret, og jeg kunne godt tænke mig at indsætte et skema, om vores politiske partiers holdning til Christiania. Altså om de er for eller imod. Er der nogen der har et link til et skema eller anden oversigt? Meget gerne kild... -
Sukkersyge og fænotype
ForumindlægJeg har et spørgsmål til min SRP, jeg skriver om bla. genotype og fænotype og er egentligt godt klar over deres betydning, men er lidt i tvivl om om sukkersyge er en fænotype, altså jeg mener det er da det er muligt at måle det og sådan, men ville bare lige være sikker? -
haster..
ForumindlægEr der nogen søde personer der har lyst til at rette min SRP opgave ? Det vil være så sødt!! Jeg vil Sende den til jeres mail, så skriv jeres mail her! håber der er nogen der har lyst til at hjælpe mig! -
haster...
ForumindlægEr der nogen søde personer der har lyst til at rette min SRP opgave ? Det vil være så sødt!! Jeg vil Sende den til jeres mail, så skriv jeres mail her! håber der er nogen der har lyst til at hjælpe mig! -
Analyse af New deal
ForumindlægHejsa.. Jeg er igang med min SRP og kan ikke rigtig analysere New Deal med en statslige regulering(keynes). Er der nogle som kan hjælpe mig, med at komme med nogle eksempler på hvordan New Deal er påvirket af Keynes ord og teori? På forhånd tak! -
Indvandring
ForumindlægHeej Folkens... Jeg er i gang med at skrive min SRP - opgave, men jeg har lige et lille problem. Jeg er stået helt af.. Mit sidste spm. lyder på hvilke fordele og ulemper der er ved indandringen i Danmark bl.a.økonomisk?? Er der muligvis nogen der kunne hjælpe ? -
Bølgefunktioner
ForumindlægJeg sidder lige pt og skriver SRP :( om kvantemekanik... i min opgaveformulering står der, at jeg skal komme ind på bølgefunktioner og deres fortolkning - Hvad ville i komme ind på der? Nogen som har gode forslag, for det jeg har lavet indtil videre fylder 10 linjer, og det er ikke helt nok . -
Mediernes dækning af krig
ForumindlægHej alle Jeg er ved at skrive SRP, og her skal jeg bruges noget om hvordan medierne har dækket Afghanistan krigen, om den har været overvejene positive eller negativ? er der nogen som kan hjælpe? evt. med et link eller lign.? -
Kina og USA bnp
ForumindlægHej er der nogen der har nogle forholdsvis nye tal, mindst fra 2010 der viser USA og Kinas bnp, ikke pr. indbygger? Jeg skal bruge dem til min srp opgave men jeg har haft svært ved at finde nogle konkrete tal. :) -
abstract. Vil du læse det igennem?
ForumindlægHej. Jeg er næsten færdig med min SRP. Det eneste jeg er i tvivl om er abstract, da jeg aldrig har skrevet sådan et før. Jeg håbede der var en venlig sjæl der gad at læse det igennem. Knus -
Syntetisering
ForumindlægHej. Jeg er igang med min srp opgave og er stødt på et spørgsmål. jeg skal redegøre for hvordan lsd syntetiseres, så er mit spørgsmål om det foregår på samme måde som, når man skal fremstille aspirin? og evt. give en forklaring eller et link? håber meget, at nogen kan hjælpe! :) -
Hvem har særlig tendens til at udvikle PTSD?
ForumindlægI min SRP skal jeg diskutere, hvilken årsag der kan være til, at man udvikler PTSD, udover krigsoplevelser. I denne forbindelse vil jeg høre, om der er nogle der ved hvem der har en særlig tendens til at udvikle det? Håber nogle kan hjælpe mig! -
analyse af kinas økonomi, hvordan gør man?
ForumindlægHej jeg er fuld gang med min SRP. Mit analyse spørgmål omhandler en analyse af kinas nuværende økonomiske situation samt ders økonomiske politiker... nogen der ved hvordan man skal gribbe det an og hvad for nogen ting man kan tage med Tak på forhånd :D -
Hvordan tager politiske partiet stillin til problemer?
ForumindlægHejsa, har et spørgsmål i min SRP som jeg er lidt i tvivl om :/ det lyder således: Gør rede for hvordan politiske partier tager stilling til aktuelle politiske problemer. Nogen der kan komme med lidt hjælp til hvordan jeg evt kunne gribe den an?
