Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18681 til 18700 af 35989
-
Analyse af livskrampe Torben Lange
ForumindlægHej alle! Er der evt. nogen der ligger inde med en analyse af livskrampe? Skal nemlig til eksamen her lige om lidt, og er lidt på bar bund. Hjælp modtages med kyshånd. Rikke :) -
Normalität
ForumindlægHeey Jeg skal op til tysk eksamen, og et af de 6 emner er Normalitát. Hvad kan i forbinde under dette emne? Evt. nogle stikord? -
Watson og Crick metode
ForumindlægHej alle. AT-eksamen i næste uge, og skal finde ud af hvilken metode de brugte og hvordan. Har søgt og søgt, men kan ikke komme frem til noget. Det er ang. Tjernobyl. /Knus -
Grammatik i oversættelse
ForumindlægHej, er der nogen, der kunne kigge det her igennem for mig? Det er ikke en del af en aflevering, men noget jeg har oversat frivilligt, da jeg er meget nervøs for min nærtforestående eksamen. -
hvorfor er det relevant at undersøge eller påvise enzymer og proteiner
Forumindlæghvorfor er det relevant at undersøge eller påvise enzymer og proteiner? skal brug det til eksamen, hvis nogen kan svar på den :) -
skabelon
ForumindlægEr der nogen herinde, som har en nogenlunde skabelon man kan arbejde udfra i samfundsfag? skal lave nemlig have lavet en disposition, til min eksamen. :-) -
Hjælp!
ForumindlægEr der nogen, der kender en hjemmeside,hvor der er græske ord, som jeg kan bruge, når jeg skal op til eksamen i oldtidskundskab. Eller er der nogen, der kender til nogle græske ord? Tak på forhånd! -
Skal op i Bio-C, op ved tavlen eller ned og sidde?
ForumindlægHej Jeg skal op i bio eksamen snart, så jeg vil gerne spørger om det er bedst at sidde ned eller stå ved tavlen, og hvad er nemmest.....? -
SOS - Somebody who is good in english? Need some help :)
ForumindlægEr der en som er frisk på at give respons på en opgave .. faktisk er det eksamens opgave fra onsdags .. Er bare lidt i tvivl om grammatikken er helt korrekt .. eller om det er en sammenhængdende tekst :( -
Gamle /nye testamente.
ForumindlægReligion 9 kl. det gamle/nye testamente hvad er typiske eksamens spørgsmål til netop testamenterne ?? -
Hjææææælp!
ForumindlægHvad fanden gør man når man mister sin tekst som man skal op i til eksamen. Den hedder "Arbejde til alle" Og jeg kan simpelthen ikke finde den på nettet? Hjæææælp! -
"Tea with the birds"
ForumindlægHar fået denne tekst opgivet til eksamen,hvis nogle har lavet en opgave eller har noter til denne novelle vil jeg være mig taknemmelig. -
hjælp med at finde tekst/reklame el. lign.
ForumindlægHej jeg skal op i fransk eksamen og skal have en tekst som jeg skal perspektivere til, det skal handle om fritid (helst unge) og det skal være på fransk. på forhånd tak. -
Hjælp til reklameanalyse
ForumindlægJeg skal op til eksamen og har trukket reklamer Jeg har valgt denne reklame https://gyazo.com/a9304680dad2347d85a3d2973c16f2c5 Jeg har brug for hjælp til at finde linjer og symboler. Tak på forhånd :) -
Haster!!!
ForumindlægEr der nogle, der var oppe i oldtidskundskab, som kan fortælle, hvordan eksamen foregår. Trække man bare et papir, hvor der står Ødipus og fortæller eller hvad? -
PRIVATLÆRER
ForumindlægHej jeg går på hhx 3 år. jeg søger en privatlærer til spansk da jeg skal til eksammen til sommer og er helt blank :( -
HJÆLP til perspektivering!
ForumindlægHej. Sidder og skal sammenligne folkevisen "Germand Gladensvend" med folkevisen "Agnete og Havmanden" til min kommende eksamen. Kunne godt bruge et par eksempler! Tak på forhånd :-) -
Hjælp medie fag!!!
ForumindlægHej håber i vil hjælpe. Jeg skal op til medie fag eksamen c. Og kan trække gyser eller dokumentar Nogle der kan komme med ideer -
HJÆLP til fortællersynsvinkel hurtigt!
Forumindlæghej jeg skal til eksamen på onsdag og jeg sidder med et eventyr og jeg er i tvivl om hvad de forskellige fortællersynsvinkler hedder. så hvis der nogen der vil hjælpe kunne det være godt ;). -
Produkt i Samfundsfag
ForumindlægMin ven og jeg er helt blank på hvilket produkt vi kan have til vores eksamen i samfundsfag. Vores emne er "subkulturer"
