Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 18821 til 18840 af 65601
  • hjælp til eksamen , løn følger med

    Forumindlæg
    hey søger en til at mig nå mig nf eksamen på hf. søger en der her kendskab til de tre fag, kemi bio geo. løn betales.
  • Eksamen - gode fif?

    Forumindlæg
    Hej alle dem som har været oppe i historie eksamen (24timers) på A-niveau.. Har i ikke en masse fif som I vil gi videre? Tusind tak
  • Noter til eksamen C-niveau

    Forumindlæg
    Jeg skal op til musik eksamen på C-niveau. Har I en liste over de begreber, man skal have styr på? F.eks. gimmick, hook, distortion osv osv.
  • Filosofi eksamen b

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan hjælpe med, hvordan filosofi eksamen på b foregår? og hvor langt tekst får man ? tak på forhånd
  • Fif til 12 i NG Eksamen

    Forumindlæg
    Som titlen antyder... Har i nogle tips/fif til at opnå 12 til Natur Geografi B eksamen, under den nye reform.
  • Hjææælp til AT eksamen imorgen

    Forumindlæg
    Hej, er der en venlig sjæl der kan rette min argumentationsanalyse, som jeg har foretaget på to artikler? Jeg skal til AT eksamen i morgen, så det haster lidt. Mange tak på forhånd!
  • Case-eksamen Ikea

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan maile et sæt eksamensopgaver til Case-eksamen i dansk på E eller D-niveau. Det skal være en Ikea-case. På forhånd tak.
  • Hurtig hjælp! salg og service EKSAMEN!

    Forumindlæg
    Hej,,. vil lige hører om der er nogen der vil hjælpe mig med : hvad betyder aktieselskab ? og hvad er fordele og ulemper ved det HURTIG HJÆLP! HR EKSAME IMORGEN!
  • Samfundsfag A 3.G Eksamen

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt lige tænke mig at vide, hvordan eksamen fungerer, hvis der er nogle der ved det. Har 24 timer og har en idè om jeg skal lave en synopsis. Er jeg helt gal på den? Hjælp!
  • kemi forsøg til eksamen

    Forumindlæg
    hej. jeg skal til eksamen her i morgen. og jeg mangler et forsøg til kemisk analyse. nogen som har et, helst enkelt forsøg..
  • Hjælp til eksamen i morgen "Der Bockwart"

    Forumindlæg
    Hej.. jeg skal til eksamen i morgen i tysk, og vil høre om nogle har nogle gode notater til teksten: "Der Blockwart" af Christabel Bielenberg:) På forhånd tak
  • Eksamen imorgen og er på bar bund!

    Forumindlæg
    Jeg skal til tysk eksamen imorgen og er rigtig meget i tvivl om hvordan man skal analysere og fortolke erindringer. Skal det bare gøres som man gør med sagprosa eller fiktion? argumenter venligst.
  • Gode sætninger til eksamen

    Forumindlæg
    Hvilke sætninger er gode at kunne til eksamen? Hvordan oversætter man følgende: - Som perspektivering til emnet, har vi i timerne læst følgende tekster..
  • AT-eksamen, kilder

    Forumindlæg
    Hej Jeg eftersøger nogle kilder omkring telegrafen i forbindelse med AT-eksamen. Nogen der ligger inde med noget de har lyst til at dele?
  • gode kunsteventyr til eksamen

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal meget snart op til dansk eksamen. Kender i nogen gode kunsteventyr jeg kan vælge ?
  • Dybbjergarter og dagbjergarter eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogle som ville kunne kort fortælle om dybbjergarter og dagbjergarter - Forskellen, tilhøren og dannelsen af begge? Det er til enkeltfaglig geografi eksamen.
  • Måde at gå til eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg står i et problem, da jeg snart skal til eksamen i Historie B, som jeg har på fjernundervisning. Problemet er, at jeg fonydelig fandt ud af, at den gamle reform med 24-timers eksamen er afskaffet, og at jeg skal trække 90 før selve eksamen. Mere ved jeg ikke, og jeg vil spørge, om der er...
  • Hjælp- Kort spørgeskema til min eksamen :)

    Forumindlæg
    Hej Ville være en kæmpe hjælp hvis du kunne besvare dette spørgeskema til min eksamen! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfn8E6i4g4Q7F6LAK5TqGAANGGhMUfzGFC_jl3BhY5Eefgo1w/viewform Del endelig med din venner!
  • NV eksamen - Albedo

    Forumindlæg
    Nogen gode råd til NV-eksamen? Har svært ved at huske det jeg skal sige
  • Hvad går denne eksamen egentlig ud på? :)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Ved godt der stadig er et stykke tid endnu, men er bare nysgerrig efter at vide hvordan en billedkunst eksamen foregår. Jeg går i 1.g stx og det kan jo være at jeg enten kommer op i samfundsfag eller billedkunst. Så ville gerne vide; er det nogle af jer derude, som har været ...