Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18841 til 18860 af 60468
-
Hvilken gymnasium og linje skal man vælge hvis man gerne vil være revisor eller ingeniør?
ForumindlægHej jeg skal gå i gymnasiet efter sommerferien, men jeg ved ikke hvilken gymnasie jeg skal gå på og hvilken linje jeg skal vælge, når jeg gerne vil være enten ingeniør eller revisor.(revisor er nok den vigtigste eftersom det er den jeg mest har intryk af, men jeg vil også vide hvilken linje jeg ... -
Hjælp til aflevering :P
ForumindlægHej er der nogle som har lavet samdundsfag eksamen på A niveau fra 2010 den 19 august. jeg håber virkelig at der er nogle som har den liggende og har løst til at hjælpe en sød pige.. så må i gerne skrive kuns sofie -
On pale Green walls
ForumindlægEr der nogen der har læst denne novelle ? RESUME???? Evt: skrevet he relationship between violet and the adults surroubding her Det er fra eksames sættet 2. Delprøve 25. maj 2010. på forhånd tak ... -
Analyse Af "Ham som alle pludselig ved hvem er" søges!!
ForumindlægSøger Analyse Af "Ham som alle pludselig ved hvem er" som er et protræt artikel af Rasmus Seebach fra 2010. skal til eksamen i morgen og det sejler en smule for mig.. håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig. Kæmpe tak på forhånd :) -
demokrati og legitimitet
ForumindlægHej folks. Jeg sidder og knokler med en samfundsfagsaflevering der hedder demokrati og legitimitet og er fra sommeren 2010. Er der tilfældigvis nogle der ligger inde med denne som eventuelt havde den til skriftlig eksamen sidste år da jeg er lidt i tvivl om nogle af opgaverne? I ville redde m... -
Hmmm? simpelt
ForumindlægHej, ville bare spørge om hvilken fsa man får til terminsprøverne (I januar) i problemregning? Altså er det ikk den til 2010? - Også har jeg også "hørt", at de vil gøre eksamenerne sværere for os som skal op til eksamen til sommer. Passer det? -
Eksamenssæt 2007
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der blev student sidste år 2007, og var op i skriftlige engelsk...?? -
bestå eller dumpe? hjælp
ForumindlægNu mangler jeg kun 1 eksamen, og den eksamen tæller kun 0,75. Jeg ligger med et snit på 2,2 samlet. Mit spørgsmål er, om man skal bestå på både eksamens og årskarakter siden, eller om det kun drejer sig om det samlede gennemsnit? Har et snit på 2,3 af årskarakterer og 2,0 på eksamenskarakterene. ... -
Hvilke fag skal jeg mon op i?
ForumindlægJeg har lige fået 3 skriftlige eksamener offentliggjort: Dansk (A), Kemi (A) og Matematik (A). Sidste år var jeg op i 3 eksamener - altså mangler jeg kun 4 eksamener, hvis vi antager, at man skal op i 10 i alt. Hvor stor er chancen så for, at jeg kommer op i Historie (A), Engelsk (B), Religio... -
SSO Emne
ForumindlægJa jeg har så valgt engelsk som fag. Emnet sidder jeg stadig og tænker lidt over.Jeg kunne skrive om Storbrittanien efter WW2. Noget med imperiets opløsning eller dets "forfald" til en andenrangs magt.Hvad synes i om emnet? Hvad kunne jeg evt. komme ind på?Er ikke selv den store histori... -
Optagelse på psykologi studiet - kvote 2
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for et par gode råd her. Jeg har det brændende mål at komme ind på psykologi studiet, da jeg bare brænder for faget og alt hvad videnskaben bringer med sig på det plan! Desværre har jeg ikke altid vidst det, hvad mine karakterer fra HF desværre afspejler (Har de adgangsg... -
Smidt ud i slutningen af 2g
ForumindlægHej, jeg har lige fået et brev om, at jeg er blevet smidt ud af mit gymnasie p.g.a en lave karakter i 2g, men så tænkte jeg på om, jeg ikke bare kan tage det andet år på HF, og stadig blive student næste år bare som en fra HF? For har jo afsluttet alle mine C fag, så er det muligt? Mange tak på f... -
Gode gymnasier...
ForumindlægHej Jeg går i 9.klasse og skal snart til at vælge gymnasium.. Jeg bor i KØbenhavn N og vil gerne have et godt gymnasium, men jeg er virkelig i tvivl om hvilket gymnasium jeg skal vælge.. Er der nogen, der kan anbefale et godt gymnasium, som ikke ligger for langt væk? Jeg vil gerne have: Matemati... -
Supplering
ForumindlægHej Jeg har lige et spørgsmål angående supplering. Hvis man har afsluttet et supplering kursus får man så et dokument hvorpå kun eksamensresultatet fra selve kurset står, eller bliver karakteren direkte tilføget på mit stx eksamensbevis? ( --> ville man have mulighed for ikke at "nævne&q... -
Argumentation
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal til eksamen meget snart i engelsk skriftlig b-niveau, men jeg vil gerne spørge om der er nogen der kan give nogle fif til, hvordan man kan argumentere meget godt og at det bliver nemt for en? :) Håber virkelig der er nogen, mvh. Hyacinth -
AMISH HASTER!!
Forumindlæghej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP -
Eksamenskarakterer og årskarakterer
ForumindlægHej folkens! Jeg fik i sidste måned mine årskarakterer i 2g. På eksamensbeviset står dog kun karakterne for de fag jeg ikke skal op i. Et eksempel her er Engelsk. Som årskarakterer fik jeg 10/10, men da jeg trak engelsk mundtlig og ikke har været oppe endnu, er det kun engelsk skriftlig som er k... -
Hvordan scorer jeg 13-tallet?
ForumindlægHey.. jeg får normalt 10 i mundt. og 11 i skr.... fik blandt andet 11 med pil opaf i min sidste stil... Mit engelsk er perfekt mht. fluency og kongruens, og jeg har et meget bredt ordforråd...Ved jeg kan gå op og få 11...men hvordan scorer jeg 13-tallet? ;) -
Angående uddannelse..
ForumindlægHej alle Jeg er nu ved mit første år som hhx elev. Jeg kom til at snakke med en af mine venner her i weekenden, om at man kan læse i udlandet på 2. eller 3. år. Jeg er dog i tvivl om det er den almende stx, eller om det også gælder hhx? Tak for hjælpen på forhånd :) -
Ordbøger
ForumindlægFindes der ikke nogen programmer som man kan bruge som ordbøger..Kunne nemlig godt bruge engelsk-dansk og dansk-engelse
